جزیره بکر و فوق العاده زیبای قشم همیشه یکی از بهترین مقصدهای گردشگری و تفریحی به شمار می رود.

مقرون به صرفه ترین هتل ها برای اقامت در قشم کدامند؟

این جزیره جنوبی کشور که در جنوب استان هرمزگان و در دل دریای نیلگون خلیج فارس واقع شده است، دارای چشم اندازهای فراوانی است که هر کدام در نوع خود خارق العاده و دیدنی هستند. پس برای داشتن تجربه یک سفر خوب و لذت بخش به این جزیره زیبا باید وقت کافی بگذارید و البته یک اتاق در یک هتل مناسب برای خود رزرو کنید.

بهترین هتل های مقرون به صرفه برای اقامت در قشم را با فلای تودی می توانید به راحتی بشناسید و برای خود رزرو کنید. قطعا یک انتخاب مقرون به صرفه می تواند سفری کم هزینه و ایده آل برای شما رقم بزند؛ چرا که یک هتل با کیفیت، معتبر و در عین حال کم هزینه، بخش زیادی از مخارج اضافه سفر شما را کاهش می دهد و باعث صرفه جویی در هزینه های سفر خواهد شد.

رزرو هتل با فلای تودی

یافتن و انتخاب یک هتل باکیفیت و در عین حال کم هزینه، گاهی می تواند دشوار و زمان بر باشد. این موضوع خصوصا برای آن دسته از مسافرانی که برای بار اول اقدام به سفر به جزیره قشم می کنند و تجربه زیادی از اقامت موقت در این جزیره را ندارند، بیشتر بروز پیدا می کند؛ بنایراین سوال و مسئله مهم بسیاری از این مسافران درباره شناخت هتل های این جزیره است تا بتوانند بهترین و مناسب ترین انتخاب را از بین آنها داشته باشند و از اقامت خود در طول مدت سفر به این جزیره لذت ببرند.

فلای تودی در جهت رفاه و رفع نگرانی های توریست ها و مسافران جزیره زیبا و جذاب قشم، مشکل کاوش و یافتن یک هتل مناسب و رزرو اتاق را بر طرف می کند. در واقع فلای تودی با استفاده از خدمات آنلاین و سیستم رزرواسیون خود این فرصت را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت تا با اطمینان خاطر تمامی مقدمات سفر خود به قشم را از جمله تهیه بلیط خط هواپیمایی مورد نظر و همچنین رزرو یک هتل خوب فراهم کنند.

اگر قصد سفر دارید، فقط کافی است از طریق راه های ارتباطی به این شرکت مراجعه کنید تا علاوه بر ارائه فهرستی از بلیط های هواپیمای قابل تهیه و هتل های درجه یک این جزیره، مشاوره و راهنمایی های لازم را نیز در اختیار شما قرار گیرد. در ادامه به معرفی هتل های معتبر و درجه یک قشم که می توانید با هزینه مناسب در آنها اتاق رزرو کنید، خواهیم پرداخت تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

هتل های باکیفیت و مقرون به صرفه قشم

مسافران می توانند با وارد کردن جزئیات سفر خود مثل تاریخ ورود و خروج و دیگر اطلاعات خواسته شده در سایت فلای تودی، هتل های مناسب معرفی شده را بر اساس فیلتر و ترتیب بندی هزینه مشاهده کندد و مطابق با رنج قیمتی مورد نظر خود انتخاب کنند.

تعدادی از هتل های معروف، معتبر و شاخص جزیره قشم که نسبت به سایر هتل های لوکس و لاکچری این جزیره از قیمت مناسب تری برخوردارند، در ادامه معرفی شده است. برخی از این موارد هتل های ساحلی به شمار می آیند و در خط ساحلی جزیره قرار دارند.

  • هتل شهریار
  • هتل الوند
  • هتل آوینا
  • هتل آرش
  • هتل نخل هنگام
  • هتل المپیک قشم

هتل المپیک قشم

هتل المپیک قشم یکی از معروف ترین هتل های این جزیره است. این هتل سه ستاره با داشتن امکانات خدماتی و رفاهی عالی و در عین حال ارائه قیمت مناسب تبدیل به یکی از انتخاب های اصلی مسافران در طول مدت اقامتشان در جزیره قشم شده است.

ویژگی‌ برجسته این هتل، ساختار آن است؛ به طوری که از فضای سبز برخوردار بوده و اتاق های آن به شکل ویلایی و مشرف به فضای سبز هستند. همچنین در بین امکانات هتل، از ظرفیت بالای پذیرش و همچنین امکانات رفاهی نظیر رستوران بزرگ هتل نیز نمی توان غافل شد.

مقرون به صرفه ترین هتل ها برای اقامت در قشم کدامند؟

دیگر ویژگی مناسب هتل المپیک قشم که آن را منحصر به فرد کرده است، موقعیت مکانی مطلوبی این هتل در جزیره است که دسترسی آن را به بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره فراهم آورده است. سه جاذبه مطرح و معروف قشم یعنی قلعه پرتغالی ها، بازار سنتی قشم و پارک زیتون قشم در نزدیکی این هتل و در شعاع کمتر از سه کیلومتری آن قرار دارند.

هتل آوینا

هتل آوینا یک هتل چهار ستاره است که با توجه به مشخصه ها و قیمت هایی که برای رزور ارائه می دهد، به مسافران پیشنهاد می شود؛ خصوصا به مسافرانی که در جستجوی هتل مناسب و هزینه نسبتا پایین هستند.

هتل قصر الوند

این هتل که در خط ساحلی جزیره واقع شده است، از هتل های معروف و با کیفیت قشم محسوب می شود. همچنین تمام دسترسی های مورد نیاز میهمانان آن توسط امکانات خدماتی و رفاهی هتل فراهم شده است. علی رغم اینکه این‌ هتل در بین هتل های لوکس و لاکچری جزیره قشم قرار می گیرد، جزو هتل های نسبتا ارزان این جزیره است که هزینه خیلی زیادی را برای رزرو اتاق و اقامت به مسافران تحمیل نخواهد کرد.

مقرون به صرفه ترین هتل ها برای اقامت در قشم کدامند؟

هتل آپارتمان آرش

اگر به دنبال رزرو یک هتل نسبتا ارزان قیمت و در عین حال دارای امکانات مطلوب در قشم هستید، هتل آپارتمان آرش می تواند یکی از گزینه های اصلی شما باشد. این هتل به لحاظ کیفیت خدمات و امکانات رفاهی در سطح قابل قبولی قرار دارد و هنچنین نسبت به سایر هتل های لوکس جزیره، هزینه زیادی را متوجه شما نخواهد کرد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید