برای خرید دستگاه کربوکسی و دیگر دستگاه های از این دست مانند خرید دستگاه آر اف فرکشنال یا خرید دستگاه هایفو و اطلاع از قیمت دستگاه کربوکسی باید توجه کرد حتما از شرکت های معتبر و دارای مجوز برای کاهش خطرات احتمالی دستگاه نامرغوب و غیر استاندارد مانند شرکت ناریاتک بهره برد.

راهنمای خرید دستگاه کربوکسی

کربوکسی تراپی چیست ؟

کربوکسی نام علمی گاز دی اکسید کربن (CO۲) بوده و در کربوکسی تراپی گاز CO۲ زیر پوست تزریق میشود . بدن این مورد را به عنوان کمبود اکسیژن تلقی می کند و جریان خون در این منطقه افزایش می یابد و این افزایش گردش خون سبب رسیدن مواد مغذی به این منطقه می شود و ترمیم سلولی اتفاق می افتد. از این تکنیک به منظور جوانسازی، ترمیم سیاهی و گودی پای چشم ،کاستن از چروک ها وترک های پوستی و کاهش سلول های چربی یا سلولیت ها استفاده می شود.تاریخچه این درمان به ۷۰ سال قبل در فرانسه برای درمان بیماران عروقی باز می گردد و در حال حاضر در آمریکای شمالی و جنوبی و اروپا برای زیبایی استفاده می شود.

مکانیسم اثر کربوکسی تراپی

گاز دی اکسید کربن یک گاز غیر سمی است وبه طور طبیعی توسط سلول های بدن ما بعنوان محصول متابولیسم هر روز تولید شده و وارد خون میشود و از طریق ریه ها دفع می شود .بنابراین برای بدن غیر سمی می باشد. حتی اگر این گاز مستقیما وارد رگ شود هم نمیتواند آمبولی ایجاد کند و به راحتی دفع میشود.

به طور علمی ۲ اتفاق دراثروجود گاز CO۲ در بدن می افتد. نخست با ورود گاز دی اکسید کربن به بافت،هموگلوبین به دلیل تمایل بیشتر به دی اکسید کربن، اکسیژن را آزاد میکند و به دی اکسید کربن متصل میشود. این مساله باعث تراکم زیاد اکسیژن دربافت میشود که درنهایت باعث افزایش جریان خون، ایجاد مویرگ های جدید وافزایش بازسازی وتولید بیشتر تارهای کلاژن والاستین درهمان محل می شود.

پس از تزریق دربافت چربی که با فشار بالا انجام میشود، مکانیسم اثر دی اکسید کربن متفاوت است. ابتدا ایجاد آسیب ناشی ازفشاروضربه ، باعث یک سلسله فعالیتها به شکل آبشاری شده که نتیجه آنها تجزیه چربی با مکانیسم (OXIDATIVE LIPOLYSIS) خواهد بود وبعد باافزایش جریان خون در رگها،باعث افزایش اکسیژن در محل ودفع بهتر چربی می شود.

از کربوکسی تراپی برای درمان چه نواحی از بدن میتوان استفاده کرد؟

با توجه به این که این روش تهاجمی نبوده و با استفاده از یک شیوه طبیعی مشکلات پوستی را از بین میبرد، از آن میتوان برای بسیاری از قسمتهای بدن استفاده کرد. لذا با خرید دستگاه کربوکسی و استفاده در کلینیک های پزشکی می توان عمل کربوکسی تراپی را تحت نظر متخصصان این امر انجام داد.

کربوکسی تراپی زیر چشم –رفع تیرگی و گودی زیر چشم

به حداقل رساندن گودی و تیرگی زیر چشم، یکی از رایج ترین کاربردهای کربوکسی تراپی است. دکتر آجایا کاشیاپ ، یک جراح پلاستیک در دهلی نو ، در یک پرسش و پاسخRealSelf، اظهار داشته است: "عدم اکسیژن رسانی مناسب به پوست پلک تحتانی، باعث میشود که پوست آبی رنگ دیده شود." وی گفت: "با تزریق مقدار کمی گاز دی اکسید کربن به مناطق آسیب دیده، جریان خون افزایش یافته و شبکه های مویرگی بهبود می یابند."

کربوکسی تراپی برای جای جوش

در مورد جای زخم ها، جای جوش ها و افتادگی پوست، کربوکسی تراپی با هدف تسریع روند بهبود انجام میشود. دکترJamé Heskett، پزشک نیویورک می گوید: "این درمان روند بهبودی را از نو شروع می کند و گردش خون را در ناحیه تحت درمان بیش از پیش افزایش میدهد. برخی پزشکان می گویند، ترکیب کربوکسی تراپی با تزریق پلاسمای غنی از پلاکت(PRP)و میکرونیدلینگ می تواند نتایج را بهبود بخشد.

کربوکسی تراپی شکم و پهلو

کربوکسی تراپی بعضا به عنوان یک جایگزین برای جراحی لیپوساکشن جهت کاهش چربی مورد استفاده قرار می گیرد. نکته حائز اهمیت در مورد این درمان این است که بر اساس بررسی های انجام شده، نتیجه این درمان برای لاغری دائمی نیست. در واقع کربوکسی تراپی تنها برای شکستن سلولهای چربی به کار برده میشود و نه از بین بردن آنها! پس اگر به دنبال یک روش دائمی جهت لاغری همیشگی هستید، بهتر است به فکر روشهای جایگزین باشید.

کربوکسی تراپی ترک پوستی

این روش یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش های درمان ترک پوستی بعد از زایمان میباشد. این عمل باعث ایجاد مویرگهای جدید در ناحیه تحت درمان میشود. که این عمل باعث، افزایش گردش خون و مقدار مواد مغذی و اکسیژن در ناحیه ای که استریا دارد میشود.این مسئله باعث کلاژن سازی و ترمیم پوست در نواحی ترک حاملگی میشود.

سایر کابردهای کربوکسی تراپی عبارت هستند از:

  • کربوکسی تراپی واژن
  • کربوکسی تراپی مو
  • کربوکسی تراپی ران
  • کربوکسی تراپی زیر بغل
  • کربوکسی تراپی غبغب

قیمت دستگاه کربوکسی

برای خرید دستگاه کربوکسی و دیگر دستگاه های از این دست مانند خرید دستگاه آر اف فرکشنال یا خرید دستگاه هایفو و اطلاع از قیمت دستگاه کربوکسی باید توجه کرد حتما از شرکت های معتبر و دارای مجوز برای کاهش خطرات احتمالی دستگاه نامرغوب و غیر استاندارد مانند شرکت ناریاتک بهره برد.

معرفی ویژگی های دستگاه کربوتک شرکت ناریاتک

  • بیش از ۵۰ کاربرد کالیبره شده در ۴ فیلد مختلف پزشکی
  • تنظیم دمای خروجی گاز بین ۳۵ تا ۴۵ درجه سانتیگراد
  • قابلیت تزریق گاز با دقت پایین
  • تنظیم حجم خروجی گاز تا ۰/۵ سی سی
  • تنظیم فشار گاز خروجی از ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلو پاسکال
  • قابلیت استریل گاز
  • دارای هندپیس تخصصی به منظور تزریق گاز قابلیت تزریق طبق تنظیمات پیش فرض یا به صورت تنظیمات دستی قابلیت تزریق با استفاده از پدال یا هندپیس قبل از تزریق CO۲ نم زدایی کامل از گاز تنظیمات تاچ اسکرین ۱۰ دارای مانیتورFULL HD"

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید