بانک ملی ایران در کنار ۳۰۰ شرکت داخلی دانش بنیان در حوزه انرژی و صنعت پتروشیمی با مشارکت همه جانبه و حضور گسترده در چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش در کیش آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه از طرح های شرکت های دانش بنیان اعلام کرد.

معرفی ظرفیت ها و نمایش توانمندی های بانک ملی ایران در چهارمین نمایشگاه صنعت پتروشیمی در کیش

این بانک از امروز (دوشنبه ۲۴ بهمن ماه) به مدت سه روز برگزاری نمایشگاه ضمن تعامل سازنده با فعالان عرصه شرکت های دانش بنیان در حوزه صنعت پتروشیمی و پتروپالایش؛ آخرین خدمات و محصولات جدید، ظرفیت ها، دستاوردها و توانمندی‌های خود را برای توسعه روابط و همکاری های مشترک اقتصادی در حوزه های خدمات ارزی و ریالی با شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع خلاق، بنگاه های اقتصادی و مجموعه‌های بزرگ صنعتی به نمایش خواهد گذاشت و همچنین به ارائه مشاوره، راهکار، ایده و محصول خود جهت حل مسائل مختلف شرکت ها و بنگاه های اقتصادی خواهد پرداخت.

بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان مالی زیست‌بوم نوآوری کشور در سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است با محور قرار دادن حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان در سیاست ها و برنامه های خود در جهت کمک و تسهیل امور طرح‌های دانش بنیان و فناور که مشغول تحقیق، تولید و توسعه محصول هستند، تمامی خدمات بانکی از جمله تامین مالی، رفع نیاز ارزی شرکت های حاضر، صدور انواع ضمانت نامه، گشایش اعتبار اسنادی ارزی و ریالی ، ابزارهای نوین زنجیره تامین (اوراق گام، برات الکترونیک) و سایر خدمات بانکی ، مالی و بورسی را ارائه می دهد.

غرفه بانک ملی ایران در این نمایشگاه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش (جنب فرودگاه کیش)، روبروی درب B، پذیرای فعالان اقتصادی، مدیران صنایع و شرکت های پتروشیمی، کارآفرینان و علاقمندان خواهد بود.

در این نمایشگاه بانک ملی ایران با رویکردی ویژه‌ حضور یافت که بی‌شک موفقیت‌های جدیدی خلق و همچنین آثار و نتایج آن در آینده نزدیک در اقتصاد کشور نمایان خواهد شد.

لازم به ذکر است، آیین گشایش این نمایشگاه با حضور بانک ها و موسسات "مالی و پولی"، " مجتمع های پتروشیمی"، "شرکت های دانش بنیان"، "مجتمع های پالایش و پترو پالایش" گشایش یافت.

انتقال دانش فنی و خدمات مهندسی، حمایت و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان و نوآور، حمایت از صنایع پائین دستی، توجه به نقش پژوهش و فناوری و توسعه ابزارهای مالی با هدف توسعه صنعت پتروشیمی و تبیین اهمیت و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نقش بانک‌ها و بازار سرمایه در تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌های این صنعت، از مهمترین محورهای این رویداد است.

آیین گشایش این نمایشگاه با حضور روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش ‌بنیان رییس جمهور، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران، سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، مدیران عامل بانک های کشور، مسئولان و مدیران شرکت های پتروشیمی برگزار شد. / روابط عمومی بانک ملی ایران

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید