مدیرعامل ایران خودرو خراسان اظهار کرد: رکورد تازه ای که تا پایان امسال در این شرکت محقق خواهد شد، معرفی و تولید سه محصول جدید در یک سال است که در سابقه ۲۱ ساله این شرکت بی نظیر است.

ایران خودرو در خراسان هم رکورد زد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی شرکت ایران خودرو؛ بیژن زاهدی فرد با اشاره به تولید وانت آریسان۲ در ابتدای سال و معرفی و تولید محصول شاسی بلند هایما ۸اس در ماه های اخیر، خبر از معرفی یک محصول دیگر از خانواده هایما تا پایان سال داد و بیان کرد: با تولید این خودرو سبد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در رده ها و کلاس های مختلف کامل تر خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به راهبردهای کلان گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر افزایش تولید خودرو با همکاری مجموعه کارکنان و تامین کنندگان، گفت: در واپسین روزهای بهمن ماه امسال از مرز تولید ۱۰۰ هزار دستگاه عبور کرده ایم و این اتفاق در حالی روی داد که سال گذشته توانستیم تا پایان سال تولید ۹۳هزار و ۷۸۵ دستگاه انواع محصولات خانواده هایما و پژو را به ثبت برسانیم.

زاهدی فرد افزود: تحقق استراتژی های تولیدی شرکت ایران خودرو خراسان در سال جاری باعث شده علاوه بر ثبت رکورد تولید ۱۳هزار و ۱۸۶ دستگاه خودرو از خانواده هایما در چهارم بهمن ماه، بیش ترین رکورد تولید سالانه این محصول از ابتدای تولید آن تاکنون شکسته شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید