رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۴ میلیون گردشگر به جزیره قشم سفر کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد رشد نشان می دهد.

بیش از ۴ میلیون گردشگر به جزیره قشم سفر کردند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، افشار فتح اللهی صبح امروز (۷ اسفندماه) در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، اظهار کرد: پیش بینی ها نشان دهنده افزایش آمار ورود گردشگر به جزیره قشم در ایام پایان سال و تعطیلات نوروز است.

وی ادامه داد: برای ارائه خدمات مناسبت به گردشگران در ایام نوروز نیازمند توسعه و بهسازی وضعیت بخشی از زیرساخت ها و نظارت بیشتر هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با مذاکرات صورت گرفته تمام مساجد با همکاری شهرداری شهرهای مختلف سطح جزیره به ارائه خدمات به گردشگران خواهند پرداخت.

فتح الهی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه ها و بخش ها، بتوانیم میزبانی شایسته برای هموطنان و گردشگران نوروزی در ایام تعطیلات سال جدید باشیم.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه تعامل خوبی در حوزه های مختلف برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران در جزیره قشم ایجاد شده است که می تواند انجام خدمت رسانی را تسریع و تسهیل کند.

در ادامه این جلسه روسای کمیته های مختلف ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در سال ۱۴۰۲ به ارائه گزارش هایی از عملکرد خود در راستای عمل به مصوبات جلسات گذشته این ستاد پرداختند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید