محصولات تیرینک از بهترین و با کیفیت ترین‌ گیاهان و مواد مرغوب اولیه تهیه شده و تولید می‌گردد. دسته بندی متنوع محصولات تیرینک با پشتوانه سالها تجربه درصنعت نوشیدنی و دسر، تولید و ارائه می‌گردد.

چند چای برای کاهش وزن و کمک به سلامت بدن

افزایش وزن یکی از مشکلات بزرگ در این روزهای جهان است که نوشیدن برخی چای ها و دمنوش ها میتواند به کاهش این نوع مشکلات کمک کند. طبق اظهارات مرکز کنترل بیماری و پیشگیری(CDC) ، بیشتر از یک سوم از بزرگسالان و ۱۷ درصد از کودکان و جوانان آمریکا مبتلا به این بیماری هستند. اضافه وزن و یا چاقی یکی از مهمترین نگرانی ها در جهان است چون باعث ابتلا به بیماری هایی خطرناک از جمله دیابت نوع ۲، ناراحتی های قلبی و سرطان می شود.

دلایل چاقی و افزایش وزن

چاقی معمولاً به دلیل رژیم غذایی نامناسب و همچنین کم تحرکی ایجاد می شود. پس خوردن غذای مناسب و ورزش کردن می تواند برای پیشگیری از این مشکل بسیار مناسب باشد. به یاد داشته باشید استفاده از چای‌ها و دمنوشهای گیاهی می تواند شما را به هدفتان نزدیکتر کند. نوشیدنی‌های گرم می توانند سوخت و ساز بدن شما را بهتر کرده و باعث چربی سوزی بیشتر بدن شوند. استفاده از نوشیدنی های گیاهی مثل چای و دمنوش باعث کاهش کلسترول شده و سلولهای چربی را کوچک می نماید. علاوه بر این موارد، باعث می‌شوند تا اشتهای شما کنترل شود و از پرخوری و خوردن غیر ارادی غذاهای مختلف جلوگیری شود. در ضمن نوشیدن دمنوش باعث سم زدایی در بدن هم می شود. نکته مثبت این است که دمنوش ها بواسطه ترکیبات مختلفی که دارند میتوانند در گوارش آرام و راحت، افزایش انرژی، پیشگیری از بسیاری از سرطانها و بیماری‌ها تاثیر گذار باشند.

چای اولانگ: سوزاننده چربی

چای اولانگ نوعی چای سنتی چین است که در طی فرآیندی خاص چون خشک کردن برگ ها و اکسیداسیون و... تولید و فرآوری می شود. از مهمترین خواص چای اولانگ کاهش کلسترول و فشار خون است. جالب است بدانید این چای مانع جذب کامل چربی و کربوهیدرات می شود و درنتیجه سبب کاهش وزن است.

چای اولانگ سرشار از ویتامین‌ها و املاح مفید شامل: کلسیم، منیزیم، مس، کاروتن، سلنیم، پتاسیم، اسیدفولیک، نیاسین آمید، ویتامین A، ویتامین C، ویتامین K و ویتامین‌های گروه B می‌باشد. چایهای مختلف از طریق میزانهای مختلف اکسیده شدن تهیه می شوند.

طبق گزارش محققین چینی در سال ۲۰۰۹ این چای ها سوخت وساز بدن را بالا می برند. در این تحقیق هنگامی که به  افراد با اضافه وزن بالا  مدت ۶ هفته چای اولانگ داده شد دو سوم این افراد کاهش وزن ۲.۲ پوندی داشتند که ۲۲ در صد آن چربی های شکم آن ها بود. علاوه بر این در پایان تحقیقات این افراد کلسترول و تری گلیسیریدشان پائین تر از شروع تحقیق بود.

چند چای برای کاهش وزن و کمک به سلامت بدن

 برای خرید چای اولانگ در انواع مختلف میتوانید از سایت تیرینک استفاده نمایید. چایهای اولانگ تیرینک با کیفیت درجه یک و در انواع مختلفی عرضه میشوند. مانند چای اولانگ جنسینگ، چای اولانگ شیری و همچنین ترکیب خوشمزه چای اولانگ به نام چای اولانگ پارادایز تیرینک که میتوانید براحتی برای خرید آنها اقدام کنید.

 چای سفید: درهم شکننده سلولهای چربی

چای سفید از ارزشمند ترین و گرانبهاترین چای های جهان می باشد. کافئین بسیار کم و خواص ضد پیری و ضد سرطان چای سفید آن را محبوب علاقه مندان نوشیدنی کرده است.

چای سفید طعمی بسیار ملایم دارد و یکی از چایهای قوی در کاهش وزن است. طبق تحقیقی که در سال ۲۰۰۹  در مجله Nutrition & Metabolism به چاپ رسید، این چای باعث شکسته شدن سلولهای چربی شده و از تجمع آنها در بافتهای بدن جلوگیری می کند. دانشمندان عقیده دارند که وجود آنتی اکسیدانهای مختلف در این چای بخصوص آنتی اکسیدان EGCG باعث این تاثیرات میشود.

چند چای برای کاهش وزن و کمک به سلامت بدن

 برای خرید چای سفید با کیفیت میتوانید به فروشگاه تیرینک مراجعه نمایید. ترکیب دیگر خوشمزه این چای، چای سفید لاکچری تیرینک میباشد که ترکیبی مخلوط با چای سفید است. این نوشیدنی خاص، علاوه بر احساس تازگی، آرامشی لذت بخش را به شما هدیه میدهد.

چای ماچا منبع آنتی اکسیدان

این چای بی نظیر حاصل فرآوری برگ های تازه و جوان چای سبز است که در شرایط خاصی رشد و پرورش پیدا کرده اند. ماچا عطر و طعمی ترکیب شده از تلخی و شیرینی ملایم دارد که خواص آن همانند چای سبز می باشد اما آنتی اکسیدان آن چندین برابر است! چای ماچا فاقد کالری است و از دو جهت مفید می باشد. هم باعث افزایش سوخت و ساز بدن میشود و هم چربی سوز است.

این نوشیدنی فوق العاده در رژیم های سم زدایی بدن، رژیم های لاغری و حفظ شادابی و طراوت پوست نیز بسیار تاثیر گذار است. از خواص ماچا میتوان به منبع آنتی اکسیدان، کاهش وزن، قند خون و کلسترول، آرامش روح و جسم، افزایش سوخت و ساز بدن و خاصیت چربی سوزی اشاره کرد.

چند چای برای کاهش وزن و کمک به سلامت بدن

زمانی که از ماچا استفاده می کنید تمام مواد مغذی موجود در چای مانند EGCG جذب بدنتان می شود. در تحقیقی که در دانشگاه کلرادو انجام گرفت ثابت شد چای ماچا ۱۳۷ بار بیشتر از چای سبز مواد مغذی به بدن می رساند. اگر طعم آن برایتان تلخ است با عسل و شیر مخلوط کنید. شما میتوانید برای خرید چای ماچا با کیفیت به سایت تیرینک مراجعه کنید.

چای رازیانه: خواب و کاهش وزن

بعضی از گیاهان از جمله رازیانه میزان هورمون ملاتونین که هنگام خواب در بدن ایجاد می شود را بالا می برند. طبق نتایج تحقیق دانشگاه کلرادو این امر باعث می شود: از چاقی هنگام خواب جلوگیری شده و در عین حال خطرات بیماریهای قلبی را هم کاهش می دهد. البته باید گفت این نوشیدنی طعم خوبی ندارد ولی می توانید با نعنا و طعم دهنده های دیگر مزه آن را بهتر کنید.

سخن پایانی

همانطور که میدانید نوشیدنی‌های گرم به تنهایی نمیتوانند باعث کاهش وزن شوند و با افزایش سوخت و ساز بدن در کنار ورزش و فعالیت و یا رژیم های غذایی مناسب، میتوانند مفید باشند. همچنین همیشه به تعادل در مصرف نوشیدنی ها توصیه میشود.

ممکن است ترکیب چای‌ها و دمنوش‌ها برای شما یادآور طعمی تلخ و دارویی باشد. در تیرینک تمامی چای و دمنوش‌های مخلوط با گیاهان مختلف و در نسبتهای دقیق ترکیب شده اند تا ترکیبی خوشمزه بدست آید و  نوشیدن چای و دمنوش خوشمزه را بهمراه خواص دارویی تجربه کنید.

تیرینک برند نوشیدنی، دسر و اکسسوری با رویکرد نوآورانه و خلاقانه در تولید و ارائه محصولات و خدماتش است. تلاش تیرینک ایجاد تجربه سبک زندگی خوشایند، با تلفیق احساسی به روز و لوکس برای مخاطبان خودش است، که تولید محصولات خوش طعم و خدماتی کاربردی، اساس کار آن می‌باشد.

محصولات تیرینک از بهترین و با کیفیت ترین‌ گیاهان و مواد مرغوب اولیه تهیه شده و تولید می‌گردد. دسته بندی متنوع محصولات تیرینک با پشتوانه سالها تجربه درصنعت نوشیدنی و دسر، تولید و ارائه می‌گردد.

شما میتوانید برای خرید دمنوش، چای، قهوه و شکلات از سایت تیرینک اقدام نمایید. محصولات تیرینک در دسته‌بندی‌های کارکردی آرامش، انرژی، تندرستی و تناسب قرار داده شده تا بتوانید بر حسب نیاز، محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه تیرینک سفارش دهید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید