برای بررسی فاصله سمنان تا ساری از جاده فیروزکوه باید به خوبی جزئیاتی که در مسیر وجود دارد را مورد بررسی قرار دهید.

فاصله سمنان تا ساری از جاده فیروزکوه

سلام نو-سرویس گردشگری: بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای رفتن به ساری، جاده فیروزکوه را برای رانندگی انتخاب کنند. برای بررسی فاصله سمنان تا ساری از جاده فیروزکوه باید در مورد جزئیات مسیر اطلاعات بیشتری به دست آورید. جاده فیروزکوه یکی از بهترین جاده هایی می باشد که مسیر یکراست و آسانی دارد. در واقع اگر شما بخواهید از طریق جاده چالوس یا جاده هراز به ساری بروید باید مسیر بیشتری را طی کنید. همچنین دشواری هایی که مربوط به جاده هراز و چالوس است بیشتر می باشد. بنابراین بسیاری از افراد برای اینکه سریعتر به ساری برسند جاده فیروزکوه را انتخاب می کنند. در صورتی که اطلاعاتی در مورد این مسیر ندارید بهتر است که اطلاعات تان را در مورد این جاده افزایش دهید و سپس آن را برای مسیرتان انتخاب کنید.

جزئیات جاده سمنان تا ساری از جاده فیروزکوه

برای طی کردن مسافت سمنان تا ساری از جاده فیروزکوه باید حدود ۱۹۷ کیلومتر رانندگی کنید. در این مسیر می توانید شهرها و روستاهای زیادی را مشاهده نمایید. دقت داشته باشید که تمامی تابلوهای مسیر را باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که سرعت شما بالای ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد حدود یک ساعت و ۴۵ دقیقه زمان می برد تا به مقصد برسید. اگر سرعت تان کمتر از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد دو ساعت و ۱۵ دقیقه در مسیر خواهید بود. به طور کلی باید به خوبی بدانید که اگر در مسیر توقف داشته باشید مدت زمان بیشتری طول می کشد تا به مقصد برسید. از آنجایی که مسیر سمنان تا ساری از جاده فیروزکوه آسان و یکراست است، شما در بازه زمانی مناسبی می توانید به ساری برسید.

شهرها و روستاهای فاصله سمنان تا ساری از جاده فیروزکوه

در فاصله سمنان تا ساری از جاده فیروزکوه شما می توانید روستاها و شهرهای زیادی را مشاهده کنید. با مشاهده هر یک از شهرها و روستاها در صورتی که مایل باشید می توانید توقف نمایید و از آنها بازدید کنید. دقت داشته باشید که برای طی کردن این مسیر باید به خوبی جاده را بشناسید. در غیر این صورت امکان دارد در جاده گم شوید و به راحتی مقصد را پیدا نکنید. زمانی که از سمنان خارج می شوید تا به سمت جاده فیروزکوه بروید روستاهای زیادی را مشاهده می کنید. هر یک از روستاها به سمنان نزدیک هستند و بافت خاصی دارند.

فاصله سمنان تا ساری از جاده فیروزکوه

سمنان تا ساری

روستای افتر و گور سفید مهمترین روستاهایی هستند که در مسیر سمنان تا ساری از جاده فیروزکوه مشاهده می کنید. این روستاها قبل از رسیدن به جاده فیروزکوه مشاهده می شوند. پس از اینکه روستاهای متنوعی را رد می کنید به جاده فیروزکوه می رسید و از طریق این جاده می توانید به ساری بروید. طارن یکی از روستاهایی می باشد که در جاده جاده فیروزکوه می توانید از آن بازدید نمایید. امیریه، شورآب، پل سفید، آزادمهر و ... از دیگر روستاهایی هستند که شما در مسیر می توانید مشاهده نمایید. بعد از رد کردن این روستاها به شیرگاه می رسید. شهر شیرگاه یکی از بهترین شهرهای بین مسیر به شمار می رود که بسیار زیبا است.

در مسیر سمنان تا ساری از جاده فیروزکوه بعد از رد کردن شیرگه وارد شهر قائمشهر می شوید. این شهر دارای بافت خاصی است و آثار تاریخی و گردشگری زیادی دارد. در صورتی که مایل باشید می توانید در این شهر توقف نمایید و از جاذبه های گردشگری آن بازدید نمایید. قائمشهر فاصله زیادی با ساری ندارد. پس از اینکه از شهر قائمشهر بازدید کردید می توانید در کمترین بازه زمانی به ساری برسید.

امکانات جاده سمنان تا ساری از جاده فیروزکوه

در فاصله سمنان تا ساری از جاده فیروزکوه شما می توانید از امکاناتی که در جاده وجود دارند استفاده کنید. در صورتی که باک بنزین خودرویتان خالی شده باشد می توانید در یکی از پمپ بنزین های مسیر باک را پر کنید. همچنین در مسیرتان می توانید دکه های اغذیه فروشی و سوپرمارکت های متنوعی را مشاهده کنید. بنابراین در این مسیر هر یک از وسیله هایی که مورد نیازتان باشد را می توانید خریداری کنید. تمامی تابلوهایی که در مسیر قرار گرفته اند را مورد بررسی قرار دهید تا در مورد امکانات جاده اطلاعات بیشتری به دست آورید. برخی از امکاناتی که در این جاده هستند مانند رستوران ها و اقامتگاه ها، چند کیلومتر قبل تابلو دارند تا شما متوجه آنها شوید.

فاصله سمنان تا ساری از جاده فیروزکوه

جاده فیروزکوه برای رفتن به ساری

فاصله سمنان تا ساری از جاده فیروزکوه با ماشین و اتوبوس

مسافت سمنان تا ساری از جاده فیروزکوه با ماشین شخصی در بازه زمانی مناسب طی می شود. در صورتی که می خواهید در کمترین بازه زمانی به ساری برسید بهتر است که با ماشین شخصی خود به سفر بروید. اگر مایل هستند تورهای گردشگری را برای رفتن به ساری انتخاب کنید باید با اتوبوس سفر نمایید. سفر با اتوبوس لذت بخش است و به همین دلیل بسیاری از افراد مایل هستند که با اتوبوس های گردشگری به شهرهای متنوع بروند. اتوبوس ها در مسیر توقف می کنند و سرعت شان نسبت به ماشین شخصی کمتر است. به همین دلیل اگر می خواهید اتوبوس های گردشگری را برای مسیرتان انتخاب کنید باید بدانید که مدت زمان بیشتری در مسیر خواهید بود.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    1 2
    جاده سوادکوه نه فیروزکوه... بی سواد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید