روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی عنوان کرد که بازنشستگان توقع بیجا ندارند؛ فقط می گویند حقوق شان متناسب با بیمه ای باشد که سالها پرداخت کرده اند.

روزنامه جمهوری اسلامی: خیابان جای بازنشستگان نیست / بازنشستگان توقع بیجا ندارند

به گزارش سلام نو، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:خیابان جای بازنشستگان نیست. نباید جوری رفتار شود که مجبور باشند بر آسفالتی، پای بکوبند که به دست خود بر زمین پوشانده‌اند.

مسئولان امسال را مراقبت کنندکه مسائل سال پیش تکرار نشود. حقوق و مستمری‌ها را به روز کنند تا فردای‌مان سخت‌تر از امروز نشود. هرچند طلبکاری ۲۵ درصدی متناسب سازی سال ۱۴۰۰ و متناسب سازی ۱۴۰۱ همچنان، باقی است. همین هم باعث می‌شود امروزمان سخت‌تر از دیروز بگذرد. به ویژه که تورم، همه چیز را زیر دست و پا له می‌کند.

دیگر فرصتی برای مزمزه کردن آرزوها نیست .قطار گرانی، با شتابی که دارد، امید و آرزو و برنامه و طرح، همه را زیر می‌گیرد. نگذارند روزهای ۱۴۰۲، همه چیز به سیاق ۱۴۰۱ باشد.

بازنشستگان، متناسب با حق بیمه‌ای که پرداخت کرده‌اند، توقع حقوق دارند. عدالت هم همین را می‌گوید نه آنچه سال پیش اتفاق افتاد و برخی‌ها به خطا به آن عنوان عدالت دادند که در حقیقت قربانی کردن این مفهوم متعالی و جامعه ساز بود، پیش پای یک تصمیم غلط.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید