دریاچه چیتگر پر از جاذبه‌های تفریحی مهیج است، از این رو با ما همراه باشید و تفریحات جذاب دریاچه چیتگر را از دست ندهید.

تفریحات جذاب دریاچه چیتگر را از دست ندهید!

سلام نو _ سرویس گردشگری: دریاچه چیتگر ۱۳۰ هکتار وسعت و حدود ۱۰ متر عمق دارد و تنها منبع تأمین‌کننده آب آن دریاچه کن است. در کنار آن یک مجموعه تفریحی به وسعت ۱۲۰ هکتار نیز وجود دارد. امکانات تفریحی‌ای که در کنار این مجموعه ایجاد شده‌اند، بخش بسیار مهمی از آن را تشکیل می‌دهند. این امکانات باعث پر کردن اوقات بیکاری شهروندان تهرانی می‌شوند و فضا را برای زندگی شلوغ شهری آن‌ها بسیار تلطیف کرده‌اند. در ادامه به تفریحات جذاب در این دریاچه می‌پردازیم.

چند تفریح جذاب و مهیج دریاچه چیتگر

شهربازی

در شهربازی کنار دریاچه شما انواع و اقسام بازی‌های هیجان‌انگیز و دستگاه‌های جالب بازی را خواهید یافت. این شهربازی به روزترین بازی‌های دنیا رو به مجموعه خود اضافه می‌کند و از امنیت بالایی برخوردار است. در این شهربازی می‌توان از سافاری پارک وحشت، پیست پرش در آسمان، چرخ و فلک بزرگ دریاچه و ... استفاده کرد. وسایل شهربازی چیتگر در ضلع شمال، شرق و غرب دریاچه چیتگر قرار دارند که برای تمامی افراد خانواده با هر سن و سلیقه‌ای مناسب هستند.

تفریحات جذاب دریاچه چیتگر را از دست ندهید!

رول گلایدر

رول گلایدر در دریاچه چیتگر تجربه یک زیپ‌لاین را به شما می‌دهد. این زیپ‌لاین ریلی با تکنولوژی پرواز کنترلی همراه است و تنها مجموعه‌ای که در آن رول گلایدر وجود دارد، دریاچه چیتگر تهران است. این بازی درست در کنار سرسره‌های سقوط آزاد و قسمت شمالی دریاچه قرار دارد. محدودیت سنی این بازی برای افراد بالای هشت سال است و خطر بسیار کمی دارد. هنگام پرش از این دستگاه شما حداقل ۱۲۰ سانتی‌متر و حداکثر ۱۹۵ سانتی‌متر ارتفاع را تجربه خواهید کرد. البته برای استفاده از آن باید وزنی مابین ۳۰ کیلوگرم تا ۱۴۰ کیلوگرم داشته باشید. حرکت روی ریل این زیپ لاین شبیه به حرکت ترن هوایی است؛ اما هیچ کابینی وجود ندارد و این شما هستید که کاملا در هوا معلق‌اید. به همین دلیل هیجان بیشتری نسبت به ترن هوایی خواهد داشت. این وسیله بسیار مهیج و پرطرفدار است.

کارتینگ دریاچه چیتگر

رانندگی با ماشین‌های مسابقه و در فضایی که امن است و امکان آسیب بسیار کمی وجود دارد، برای غالب افراد بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

تفریحات جذاب دریاچه چیتگر را از دست ندهید!

عاشقان سرعت و مسابقات ماشین‌سواری می‌توانند به دریاچه چیتگر بیایند و از امکاناتی که برای آن طراحی و اجرا شده است لذت ببرند. این مکان عنوان یکی از بهترین پیست‌های کارتینگ موجود در کشور را با خود به یدک می‌کشد. پیست کارتینگ دریاچه چیتگر کاملاً با استانداردهای جهانی مطابقت دارد. اگر به دنبال فضایی هستید تا سرعت بالا بدون توجه به علائم و محدودیت‌های راهنمایی و رانندگی را تجربه کنید، پیست کارتینگ دریاچه چیتگر بهترین انتخاب شما خواهد بود. این پیست در کنار باجه بلیط در بخش غربی دریاچه واقع شده است.

چند جاذبه تفریحی دریاچه چیتگر

قایق سواری در دریاچه چیتگر تهران

یکی از معروف ترین تفریحاتی که می توانید در دریاچه شهدای خلیج فارس از آن لذت ببرید، قایق سواری می باشد که می توانید با سوار شدن به قایق های پدالی به دل دریاچه بزنید و از نسیم خنکی که به صورتتان می وزد، بهره مند شوید. همچنین می توانید با قایق سواری در دریاچه چیتگر تهران از تماشای ماهی ها و پرندگانی که در این دریاچه هستند لذت ببرید.

تفریحات جذاب دریاچه چیتگر را از دست ندهید!

برای سوار شدن به قایق در این دریاچه می بایست به اسکله شرقی یا غربی که اسکله شرقی در سمت بام لند و اسکله غربی در بخش بلوار میلاد قرار دارد مراجعه نمایید. اسکله بلوار میلاد مناسب گردشگرانی است که از سمت بلوار میلاد به طرف دریاچه چیتگر تهران آمده اند و اسکله شرقی نیز مناسب کسانی است که از طرف بام لند به سمت دریاچه آمده اند.

ماهیگیری در دریاچه چیتگر تهران

یکی از تفریحات هیجان انگیز و سرگرم کننده ای که در دریاچه مصنوعی چیتگر می توانید به سراغ آن بروید، ماهیگیری می باشد. شما نیز اگر به ماهیگیری علاقه مند هستید، دریاچه شهدای خلیج فارس یکی از بهترین مکان ها برای انجام این تفریح به شمار می رود. این کلوپ ماهیگیری دارای ۳۲ جایگاه ماهیگیری بوده و افرادی که در این کلوپ عضو باشند دارای اولویت بالاتری نسبت به دیگر افرادی هستند که رزرو کرده اند. پیشنهاد می شود اگر ماهیگیری یکی از تفریحات مورد علاقه شما می باشد و همیشه پای ثابت برنامه های تفریحیتان به شمار می رود.

تفریحات جذاب دریاچه چیتگر را از دست ندهید!

عضویت خود را در کلوپ ماهیگیری مجموعه ثبت نمایید تا علاوه بر کاهش هزینه ها، از امکانات متنوع آن بهره مند شوید. همچنین ساعت کاری این بخش از دریاچه چیتگر تهران ۸ صبح الی ۲۲ شب می باشد.

دوچرخه سواری

از ورزش ها و تفریحات سالمی که می توانید در محوطه اطراف دریاچه چیتگر تهران از آن لذت ببرید، دوچرخه سواری می باشد. شما با مراجعه به بخش پیست دوچرخه سواری مجموعه از دوچرخه های برقی و یا حرفه ای دنده ای استفاده کنید. اگر دوچرخه نداشته باشید می توانید از دوچرخه هایی که در مجموعه به گردشگران کرایه داده می شوند، استفاده کنید.

برای کرایه دوچرخه نیز شرایطی وجود دارد که می بایست کارت ملی، گواهینامه و یا کارت پایان خدمت هوشمند خود را به عنوان ضمانت ارائه دهید. محوطه اطراف دریاچه چیتگر تهران سنگ فرش شده و می تواند بهترین مکان برای دوچرخه سواری به شمار رود. پیست دوچرخه سواری چیتگر از ساعت ۱۵ بعد از ظهر تا ۲۴ بامداد می باشد.

تفریحات جذاب دریاچه چیتگر را از دست ندهید!

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید