اداره کل هواشناسی استان تهران، درباره پیش‌بینی آب‌وهوای تهران طی روزهای آینده اعلام کرد که از یکشنبه هوا گرم خواهد شد.

پیش‌بینی وضعیت جوی تهران در ۵ روز آینده

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد شدید در بخش‌های جنوبی و خیزش گرد و خاک و در ارتفاعات بارش پراکنده، کولاوک و احتمال سقوط بهمن پیش‌بینی می‌شود.

با بررسی نقشه‌های هواشناسی تصاویر ماهواره‌ای و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز جمعه۵ اسفند نیز در سطح استان گاهی وزش باد شدید و در بخش‌های جنوبی، خیزش موقتی گرد و خاک و در ارتفاعات بالا دست گاهی همراه با بارش پراکنده و کولاک و احتمال سقوط بهمن مورد انتظار است.

از بعد ازظهر شنبه تا روز سه‌شنبه (۶ تا ۹ اسفند) در بعضی ساعات به‌ ویژه در ساعات شب به سبب عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پرتردد شهری، به تناوب افزایش موقتی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

امشب کاهش نسبی دما و از روز یکشنبه افزایش نسبی دما در سطح استان رخ خواهد داد.

آسمان تهران فردا (۶ اسفند) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی ‌یکشنبه (۷ اسفند) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و اوایل شب وزش باد ملایم با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱۶- سردترین ایستگاه هواشناسی بود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید