بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سهام در ۳ اسفند ۱۴۰۱ با کاهش ۲ هزار واحدی به رقم یک‌ میلیون و ۶۵۶هزار و ۶۰۰ واحد رسید.

گزارش وضعیت بورس ۳ اسفند ۱۴۰۱ / ورق بورس برگشت

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۲ هزار واحدی روبه‌رو شد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۱۳میلیارد و ۶۸۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۸هزار و ۵۶۴میلیارد تومان در بیش از ۵۵۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۲هزار و ۸۱۶واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۶۵۶هزار و ۶۰۰واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ایران خودرو و بانک ملت شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص فرابورس ۶۶ واحد رشد کرد

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۶میلیارد و ۲۵میلیون ورقه به‌ارزش ۱۰هزار و ۷۹۸میلیارد تومان در ۲۹۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۶۶واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۳۴۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس و سنگ آهن گهر زمین، و بیشترین اثر منفی بر این نماگر به نام شرکتهای آهن و فولاد غدیر ایرانیان، مجتمع جهان فولاد سیرجان و پویا زرکان آق دره شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید