۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
کد خبر: 55420723

اگر می خواهید بدانید جنگل ابر شمال کجاست باید بگوییم، جنگی که سرشار از توده ابر می باشد و در ارتفاعات است را جنگل ابر می نامند.

جنگل ابر شمال کجاست ؟

سلام نو-سرویس گردشگری: بسیاری از افرادی که می خواهند به شمال کشور بروند مایل هستند بدانند که جنگل ابر شمال کجاست. در واقع شما باید به خوبی بدانید که جنگل ابر تنها در مناطق شمالی به وجود می آید. چرا که این مناطق از دریا فاصله زیادی ندارند و رطوبت موجب بالا رفتن توده های ابر در ارتفاعات می شود. هر ساله افراد زیادی برای بازدید از جنگل ابر به شهرهای شمالی می روند. تعداد جنگل های ابر که در شمال کشور وجود دارند زیاد است. بنابراین شما باید فاصله هر یک از آنها را به خوبی بررسی کیند و بهترین جنگل را برای بازدید انتخاب کنید. به دلیل شکل گیری توده های ابر در این جنگل ها، زیبایی شان چندین برابر می شود. از آنجایی که این جنگل ها در ارتفاعات هستند آب و هوای خنکی دارند. به همین دلیل باید همیشه همراه خودتان لباس گرم داشته باشید.

موقعیت مکانی جنگل ابر

برای اینکه به جنگل ابر شمال کشور بروید باید به خوبی در مورد تعداد آنها اطلاعات بیشتری به دست آورید. جنگل اولسبلنگاه، شاهرود، داماش، فیلبند، گردنه حیران و ... به عنوان مهمترین و اصلی ترین جنگل هایی هستند که در شمال کشور می باشند. شما می توانید فاصله هر یک از این جنگل ها را تا مبدا مورد بررسی قرار دهید تا در بهترین بازه زمانی به این جنگل ها بروید. دقت داشته باشید که برای بازدید از جنگل ها باید تمامی وسیله های مورد نیاز را همراه خود ببرید. اگر اطلاعی در مورد جزئیات مسیر جنگل ابر ندارید بهتر است که در نقشه جزئیات مسیر را به خوبی بررسی کنید. در این صورت متوجه می شوید که در مسیرتان باید از چه شهرها و روستاهایی رد شوید تا به جنگل برسید.

جنگل ابر شمال کجاست و چه زمانی باید به جنگل برویم ؟

اکنون که به خوبی متوجه شدید جنگل ابر شمال کجاست باید بهترین بازه زمانی رفتن به این جنگل را بشناسید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که جنگل ابر در فصل بهار و تابستان دیدنی می باشد. در صورتی که می خواهید از سرسبزی جنگل لذت ببرید و آب و هوای خنک جنگل را استشمام کنید می توانید از اوایل بهار تا اوایل پاییز به جنگل بروید. در واقع اگر در فصل پاییز و زمستان بخواهید به این جنگل بروید باید بدانید که مسیر دشواری را شاید پیش رو داشته باشید. از آنجایی که این جنگل در ارتفاعات قرار می گیرد، آب و هوای بارانی و برفی موجب مسدود شدن جاده جنگل می شود. در فصل پاییز و زمستان آب و هوای جنگل بسیار سرد است و شاید نتوانید در این آب و هوای سرد چند ساعتی ماندگار باشید. زیبایی جنگل در فصل بهار و تابستان بیشتر است.

جنگل ابر شمال کجاست ؟

جنگل ابر

برای رفتن به جنگل ابر چه وسیله هایی باید ببریم ؟

اگر می خواهید به جنگل ابر شمال کشور بروید باید وسیله های مورد نیاز را همراه خودتان ببرید تا دغدغه ای در طول مسیر نداشته باشید. کفش مناسب یکی از مهمترین وسیله هایی است که باید همراه خود داشته باشید. برای رفتن به ارتفاعات جنگل نیاز است که پیاده روی کنید به همین دلیل باید کفش مناسبی داشته باشید. لباس گرم یکی دیگر از وسیله های ضروری می باشد که باید خودتان داشته باشید. زمانی که به ارتفاعات جنگل می رسید درجه هوا کاهش پیدا می کند و همین مسئله موجب سرد شدن هوا می شود. به همین دلیل باید لباس گرم با خودتان داشته باشید تا از سفرتان لذت ببرید. هر یک از وسیله های دیگری که در طول سفر به آنها نیاز دارید را همراه خودتان ببرید تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

جنگل ابر شمال کجاست و آیا می شود در این جنگل کمپ زد ؟

بسیاری از افراد بعد از اینکه متوجه می شوند جنگل ابر شمال کجاست و چه ویژگی هایی دارد مایل هستند در این جنگل چند روزی کمپ بزنند. بر اساس نوع جنگلی که برای رفتن انتخاب می کنید می توانید در برخی از آنها کمپ بزنید. وسیله های مورد نیاز کمپ را همراه خود ببرید تا یک الی دو روز در این جنگل اقامت داشته باشید. بسیاری از تورهای گردشگری به کمپینگ در جنگل های ابر علاقه دارند. دقت داشته باشید که برای کمپینگ باید بهترین فصل را انتخاب کنید. آب و هوای جنگل های ابر تا حدودی سرد است. اگر بخواهید در فصل پاییز برای کمپ به این جنگل ها بروید نمی توانید اقامتی لذت بخش در جنگل داشته باشید. بنابراین بهترین زمان را برای کمپ جنگل انتخاب کنید. دقت داشته باشید که هر یک از جنگل های ابر برای کمپینگ مناسب نیستند و برخی از آنها شرایط خوبی برای کمپ ندارند.

جنگل ابر شمال کجاست ؟

سفر به جنگل ابر

سفر به جنگل ابر با ماشین و اتوبوس

بسیاری از افراد برای رفتن به جنگل ابر شمال کشور، ماشین شخصی را انتخاب می کنند. شما می توانید با ماشین های آفرود به جنگل های ابر بروید و یک الی دو روز در این جنگل ها اقامت داشته باشید. بسیاری از افراد با اتوبوس ها و تورهای گردشگری به جنگل می روند و اقامتی لذت بخش در اقامتگاه های جنگل خواهند داشت. بر اساس نوع ماشینی که دارید می توانید در بازه زمانی مشخص شده ای به جنگل ابر برسید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید