فرماندار آزادشهر گفت: دلائل فنی آتش‌گرفتن یک دستگاه اتوبوس حامل کارگران مینودشتی معدن طبس که عصر دیروز یکشنبه ۳۰ بهمن مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان دچار حریق شد از سوی کارشناسان راهور، انتظامی، آتش‌نشانی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دست بررسی است.

دلیل آتش‌گرفتن اتوبوس کارگران مینودشتی معدن طبس چه بود؟ + فیلم

به گزارش سلام نو، سیدجواد کریمی روز دوشنبه بیان کرد: ساعت ۱۶ و ۲۲ دقیقه روز گذشته یک دستگاه اتوبوس مسافربری که درحال انتقال کارگران از شهرستان مینودشت گلستان به یکی از معادن شهرستان "طبس" در استان خراسان جنوبی بود به دلائل نامعلوم مقابل ساختمان فرمانداری آزادشهر دچار حریق شد.

وی گفت: این اتوبوس برای خرید اقلام غذایی از یک فروشگاه، مقابل فرمانداری آزادشهر توقف کرده بود که راننده متوجه بلند شدن دود از لاستیک عقب وسیله نقلیه شد و بلافاصله اقدام به خارج کردن کارگران از اتوبوس کرد.

کریمی اضافه کرد: پس از مشاهده آتش، نیروهای آتش نشانی از آزادشهر و نوده خاندوز به محل اعزام شدند که با تلاش آن‌ها از گسترش حریق به سمت سایر خوردوها و ساختمان‌های اطراف جلوگیری شد.

فرماندار آزادشهر ادامه داد: به علت شدت آتش سوزی اتوبوس خسارت بسیار زیادی دید اما خسارت جانی یا جرحی به افراد و نیز ساختمان‌ها و خودروهای دیگر وارد نشد.

این کارگران در یکی از سکونتگاه‌های اطراف معدن طبس در خراسان جنوبی مستقر هستند و هر ازچند گاه برای سرکشی به خانواده به صورت دسته جمعی مسیر حدود ۷۰۰ کیلومتری مینودشت تا طبس را طی می‌کنند.

شهرستان آزادشهر با افزون بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید