«سما جهانباز» دختر ۲۲ ساله اصفهانی که در تیر ماه امسال در شیراز گم شده و تاکنون خبری از او در دسترس نیست و در رابطه با این پرونده تاکنون ۱۱ نفر بازداشت شده اند.

مفقود شدن مرموز دختر اصفهانی در شیراز / تاکنون ۱۱ نفر بازداشت شده اند!

به گزارش سلام نو، همشهری نوشت: تحقیقات برای یافتن دختر اصفهانی که ۷‌ماه قبل در جریان سفر به شیراز مفقود شده بود با دستگیری یازدهمین مظنون وارد مرحله تازه‌ای شد.

این دختر ۲۲ساله که سما جهانباز نام دارد تیرماه امسال همراه با مادر و برادرش برای دیدن عمه‌اش به شیراز سفر کرده بود. او روز ۲۵تیرماه امسال برای فروش یک قطعه طلا به تنهایی به یک طلافروشی در معالی آباد رفت و تلفنی به مادرش خبر داد که ۱۵تا ۲۰دقیقه دیگر به خانه برمی‌گردد اما بعد از این تماس تلفنی گوشی‌اش خاموش شد و اعضای خانواده‌اش هرچه تلاش کردند نتوانستند او را پیدا کنند. آنها در ادامه از پلیس کمک خواستند و مأموران نیز تلاش‌های گسترده‌ای برای یافتن دختر گمشده انجام دادند

اما تحقیقات پلیس تاکنون نتوانسته باعث رازگشایی از مفقود شدن مرموز دختر جوان شود. از آن زمان تاکنون ۱۰نفر به ظن دست داشتن در مفقود شدن سما بازداشت شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند اما هیچ مدرک محکمی علیه هیچ‌یک از آنها به‌دست نیامد و همگی آزاد شدند تا اینکه روز گذشته سرپرست دادسرای جنایی شیراز از دستگیری یازدهمین مظنون در این پرونده خبر داد و گفت امیدوار است با دستگیری این مظنون اسرار مفقود شدن دختر اصفهانی در شیراز برملا شود.

افشین محمدی دره‌شوری، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز در این‌باره گفت: تحقیقات قضایی این پرونده به‌صورت شبانه‌روزی و دقیق تحت نظر بازپرس شعبه ۱۳دادسرای ویژه رسیدگی به امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز ادامه دارد و اخیراً یک نفر دیگر مرتبط با این پرونده بازداشت شده و تحقیقات قضایی و پلیسی در جریان است. او در ادامه گفت:‌ هنوز از سرنوشت این دختر جوان خبر قطعی در دست نیست. در روند پیگیری و بررسی سرنوشت این دختر اصفهانی تاکنون ۱۱نفر دستگیر شدند که تعداد ۱۰نفر به‌دلیل تکمیل اولیه تحقیقات و رفع ظن فعلاً آزاد شده‌اند و اخیراً یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شده است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: اقدامات پلیسی و اطلاعاتی با نظارت مستقیم مقام قضایی همچنان ادامه دارد و همه دستورات لازم قضایی به ضابطین برای باز شدن گره این پرونده همچنان ادامه دارد و ان‌شاءالله بتوانیم زودتر به نتیجه برسیم و درخصوص آن اطلاع‌رسانی کنیم.

پسر پیرهن قرمز در پرونده «سما جهانباز» کیست؟

معاون دادستان شیراز در ادامه گفت:‌ به‌لحاظ قضایی و پلیسی درخصوص سرنوشت سما هر موضوعی محتمل و از فرضیات است و در این‌باره پسر پیراهن‌قرمزی که پدر سما مدعی است که او دخترش را ربوده نیز دستگیر شد و مدت‌ها در بازداشت بود که با بررسی‌های انجام‌شده توسط تیم ویژه پلیس آگاهی و بررسی دوربین‌ها و به‌دلیل‌ فقدان دلایل بزهکاری، فعلاً آزاد شده است.


کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید