در این مطلب به بررسی گرانترین و مجلل‌ترین مراسم عروسی بازیگران زن و مرد و سلبریتی ها پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

گرانترین و پرهزینه ترین مراسم عروسی بازیگران زن و مرد مشهور + عکس
به گزارش سلام نو، گرچه بسیاری از ستاره‌ها مایل اند ازدواج خود را با مراسمی مختصر و خودمانی جشن بگیرند، اما سلبریتی‌هایی هم بوده اند که نتوانسته اند در برابر وسوسه‌ی برپایی یک مراسم عروسی مجلل و پرهزینه برای خود مقاومت کنند. در ادامه از سلبریتی‌هایی خواهیم گفت که پرهزینه‌ترین مراسم عروسی را داشته‌اند.

گرچه بسیاری از ستاره‌ها مایل اند ازدواج خود را با مراسمی مختصر و خودمانی جشن بگیرند، اما سلبریتی‌هایی هم بوده اند که نتوانسته اند در برابر وسوسه‌ی برپایی یک مراسم عروسی مجلل و پرهزینه برای خود مقاومت کنند. در ادامه از سلبریتی‌هایی خواهیم گفت که پرهزینه‌ترین مراسم عروسی را داشته‌اند. رکنا درباره این مراسم توضیحاتی را گردآوری کرده است.

۱۳- سلین دیون و رنه آنجلیل

سلین دیون و رنه آنجلیل تنها برای مراسم عروسی خود در سال ۱۹۹۴ نزدیک به ۵۰۰ هزار دلار صرف کردند که تقریباً معادل یک میلیون دلار حالا است. دیون سربندی کار شده پوشیده از کریستال به سر داشت و لباس عروسی اش دنباله‌ای ۹ متری داشت. این مراسم عروسی که در کلیسای نوتردام ِ شهر مونترال در کانادا برگزار شد، از تلویزیون این کشور به طور زنده پخش شد.

۱۲- ماریا کری و تامی موتولا

اینطور که گفته می‌شود عروسی سلطنتی گونه‌ی ماریا کری و تامی موتولا در سال ۱۹۹۳ از مراسم ازدواج پرنسس دایانا و پرنس چارلز الهام گرفته شده بود. لباس عروسی حجیم و نیم تاج کری شبیه به لباس و تاج پرنسس دایانا در مراسم ازدواجش بود. این زوج آن زمان نزدیک به ۵۰۰ هزار دلار صرف مراسم عروسی خود کردند.

۱۱- برد پیت و جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون و برد پیت برای مراسم عروسی خود که در سال ۲۰۰۰ برگزار شد، حدود یک میلیون دلار خرج کردند که یکی از پرهزینه‌ترین مراسم‌های عروسی در میان سلبریتی‌ها در آن دهه محسوب می‌شود. جدا از تزئینات و غذاهای ویژه‌ی مراسم، بیشتر هزینه‌ی عروسی صرف تأمین امنیت آن شده بود. این زوج مشهور همه‌ی تلاش خود را به کار بستند تا کسی بدون اجازه وارد مراسم نشود و از آن عکسبرداری نکند.

۱۰- دیوید و ویکتوریا بکهام

اینطور که گفته می‌شود دیوید و ویکتوریا بکهام در سال ۱۹۹۹ برای مراسم عروسی خود ۷۵۰ هزار پوند صرف کردند که معادل بیش از یک میلیون دلار حالا است. این زوج مشهور در قصر زیبایی متعلق به دوران قرون وسطی در شهر دوبلین ِ ایرلند در حضور نزدیک به ۲۳۰ مهمان با یکدیگر ازدواج کردند.

۹- کاترین زتاجونز و مایکل داگلاس

کاترین زتاجونز و مایکل داگلاس در سال ۲۰۰۰ در مراسمی مجلل در هتل پلازای نیویورک که نزدیک به ۱/۵ میلیون دلار صرف آن شد، با یکدیگر ازدواج کردند. لباس عروسی زتاجونز ۱۴۰ هزار دلار و نیم تاج الماس نشان او ۳۰۰ هزار دلار قیمت داشت.

۸- کیم کارداشیان و کانیه وست

کانیه وست و کیم کارداشیان در سال ۲۰۱۴ مراسم عروسی خود را با هزینه‌ای نزدیک به ۲/۸ میلیون دلار در شهر فلورانس ِ ایتالیا برگزار کردند و البته این منهای سفر یک هفته‌ای است که آن‌ها به عنوان بخشی از مراسم ازدواج خود به پاریس داشتند.

۷- پریانکا چوپرا و نیک جوناس

مراسم عروسی پریانکا چوپرا و نیک جوناس در سال ۲۰۱۸ با حضور ۲۲۵ مهمان در هند برگزار شد. اینطور که گفته می‌شود این زوج نزدیک به ۳ میلیون دلار صرف مراسم ازدواج رویایی خود کردند که یک هفته به طول انجامید و از جشن‌های مختلفی تشکیل شده بود. گفته می‌شود تنها لباس عروسی چوپرا که به صورت سفارشی دوخته شده بود، نزدیک به ۲ میلیون دلار قیمت داشت.

۶- سوفیا ورگارا و جو منگنیلو

جو منگنیلو و سوفیا ورگارا در سال ۲۰۱۵ در مراسمی ۳ میلیون دلاری با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج از مهمانان خود خواسته بودند به جای دادن کادوهای عروسی گران قیمت به آن ها، به دو بیمارستان کودکان پول اهدا کنند.

۵- تام کروز و کیتی هولمز

تام کروز و کیتی هولمز برای مراسم عروسی خود که در سال ۲۰۰۶ در قصری متعلق به قرن شانزدهم میلادی در ایتالیا برگزار شد، نزدیک به ۳ میلیون دلار خرج کردند. هولمز در این مراسم دو لباس از برند آرمانی به تن کرد و مهمانان با اجرای زنده‌ی آندره بوچلی، خواننده‌ی مشهور ایتالیایی و یک نمایش آتش بازی سرگرم شدند.

۴- سلما هایک و فرانسوا هنری پینو

سلما هایک و همسر فرانسوی اش، فرانسوا هنری پینو در سال ۲۰۰۹ در روز ولنتاین در مراسم رمانتیکی در محضرخانه‌ای در پاریس با یکدیگر ازدواج کردند. آن‌ها چند ماه بعد بار دیگر ازدواج خود را در شهر ونیز ِ ایتالیا در مراسمی ۳/۶ میلیون دلاری جشن گرفتند.

۳- جورج و امل کلونی

مراسم عروسی جورج و امل کلونی در سال ۲۰۱۴ با هزینه‌ای که ۴/۶ میلیون دلار تخمین زده شده، برگزار شد. این زوج نخستین تصاویر رسمی مراسم ازدواج خود را به قیمتی نجومی به چند رسانه فروختند و بعداً پول حاصل از آن را به خیریه‌ها اهدا کردند.

۲- جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل

جسیکا بیل و جاستین تیمبرلیک در سال ۲۰۱۲ در مراسمی در ایتالیا با یکدیگر ازدواج کردند. هزینه‌ی دقیق این مراسم اعلام نشده، اما مبلغی در حدود ۶/۵ میلیون دلار تخمین زده شده است. بیل در این مراسم لباس عروسی نامتعارفی به رنگ صورتی به تن کرده بود.

۱- کیم کارداشیان و کریس هامفریز

ازدواج کیم کارداشیان و کریس هامفریز علیرغم عمر بسیار کوتاهش که تنها ۷۲ روز به طول انجامید، پرهزینه‌ترین مراسم را در میان سلبریتی‌ها تاکنون داشته است. مراسم ازدواج آن‌ها طی ۲ روز در سال ۲۰۱۱ برگزار شد و هزینه‌ی آن ۱۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. با این حال، گفته می‌شود این زوج سابق تنها از قِبل فروش تصاویر مراسم عروسی خود و حق پخش آن از تلویزیون حدود ۱۸ میلیون دلار کسب درآمد کردند.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید