مشاهدات بازار خودرو حاکی از آن است که افزایش قیمت ها همچنان ادامه دارد. در جدول زیر جدیدترین قیمت پراید، کوییک، دنا، تارا و شاهین در جدول زیر آمده است.

قیمت پژو ۲۰۷ به ۶۱۸ میلیون تومان رسید / قیمت روز خودرو ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ + جدول

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو داخلی روز یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ با تغییراتی همراه شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه بوده است. اما بازار شب عید خودرو در کشور رونق گرفته و خرید و فروش‌ها افزایش یافته است.

در سایت‌های خرید و فروش قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به این شرح ثبت شده است:

پراید ۱۱۱ هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه ۳۰۰ میلیون تومانی شد و مجدداً این خودرو به کانال قبلی بازگشت. اما هفته گذشته این خودرو مجدداً به باشگاه ۳۰۰ میلیونی‌ها پیوست و به ۳۰۴ میلیون تومان رسید.

اما پژو ۲۰۷ که روزها بود با ثبات قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار تغییری نکرد، امروز به ۶۱۸ میلیون تومان رسید. به نظر می‌رسد این خودرو تحت تاثیر خبر توقف تولید پژو ۲۰۶ با افزایش قیمت مواجه شده است.

قیمت دنا پلاس هم امروز ثابت ماند و در نرخ ۷۳۰ میلیون تومان عرضه شد. دنا معمولی تنها خودرویی است که در این روزها با نوسانات قیمتی همراه نشده است.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، به نرخ ۴۷۹ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار در بازار چند؟

در این میان، خودروهای پرطرفدار بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

تیبا هاچ‌بک‌ EX که از خودروهای پرطرفدار است، صبح امروز، یکشنبه، در محدوده ۳۱۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که در روزهای گذشته با نوسان قیمت مواجه شده بود، اکنون در نرخ ۵۳۰ میلیون تومان به فروش رسید.

کوییک R که این روزها جایگزین پراید شده و به قشر متوسط جامعه اختصاص یافته، در روزهای گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و وارد کانال جدیدی شد. قیمت این خودرو به ۲۱۰ میلیون تومان رسید.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

مرتضی، مصطفوی، کارشناس صنعت خودرو گفت: به دلیل تداوم روند افزایش نرخ دلار تا پایان سال، پیش‌بینی می‌شود قیمت خودرو در بازار کشور نیز تا پایان سال روند صعودی خود را حفظ کند.

او افزود: وزارت صمت همچنان اصرار دارد قیمت خودرو را با سیاست‌هایی همچون عرضه خودرو در بورس کالا و افزایش تولید کنترل کند. اما همان‌طور که مشاهده می‌شود این سیاست‌ها کارگشا نبوده و به نظر می‌رسد در آینده نیز به نتیجه مثبت نرسند.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: تداوم روند صعودی نرخ خودرو در بازار به دو دلیل وابسته است. نخستین عامل، دلاری بودن بازار خودرو کشور و دیگری نبود ابزار و سیاست قوی و مشخص برای کنترل نقدینگی سرگردان است.

تیبا، دنا و انواع پژو چند شد؟ | قیمت روز بازار خودروهای صفر داخلی را ببینید

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید