رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا درباره کلاهبرداری افراد سودجو از طریق خرید بلیت و رزرو هتل یا تور مسافرتی هشدار داد و گفت: مسافران نوروزی با رعایت چند مورد می توانند بلیط برای سفرهای نوروزی تهیه و هتل رزرو کنند.

شیوه عجیب کلاهبرداری برای رزرو هتل و تورهای مسافرتی در نوروز! + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا درباره کلاهبرداری افراد سودجو از طریق خرید بلیت و رزرو هتل یا تور مسافرتی هشدار داد و گفت: مسافران نوروزی با رعایت چند مورد می توانند بلیط برای سفرهای نوروزی تهیه و هتل رزرو کنند.

سرهنگ محمدعلی رجبی؛ اظهار کرد: بازار خرید بلیت و رزرو هتل یا تور مسافرتی در ماه های آخر سال رونق بیشتری پیدا می کند. با بیشتر شدن استقبال مردم، متاسفانه شاهد کلاهبرداری ‎ ‎با شیوه های مختلف در این زمینه هستیم.

وی بیان کرد: کلاهبرداران با آگهی های فریبنده، از قبیل تخفیفات ویژه، اعتماد قربانیان را جلب کرده و پس از دریافت پیش پرداخت، ناپدید می شوند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: در روشی دیگر، کلاهبرداران، قربانیان را به صفحات جعلی جهت واریز وجه و رزرو اقامت هدایت کرده و سپس مبادرت به خالی کردن حساب بانکی آنها می کنند.

رجبی به ارائه نکاتی برای خرید امن بلیط و رزو هتل پرداخت و گفت: افراد حتماً قبل از هرگونه پرداخت وجهی از مجاز بودن آژانس های مسافرتی از طریق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اطمینان حاصل کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسافران حتـی الامکـان از سـایت های معتبر و دارای «ای نماد» تور مسافرتی رزرو کنند و فریب تخفیفات ویژه آنلاین با عنوان رزرو تور و هتل را نخورند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: مسافران نورزوی و البته تمام افرادی که قصد خرید آنلاین دارند مراقب درگاه هـای جعلی به منظور خریـد بلیط یا رزرو تور مسافرتی و هتل باشند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید