در ماه آینده یارانه نقدی مددجویان آسیب‌دیده بهزیستی که در شهر خوی زندگی می کنند یارانه سه برابر دریافت می کنند.

افزایش سه برای یارانه نقدی این یارانه بگیران از ماه آینده
به گزارش سلام نو، هشتم بهمن‌ماه، حوالی ساعت ۲۱:۴۴ دقیقه بود که زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر حوالی شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند. زلزله‌ای که حدود ۱۷۵۰ مددجو در ۵۰ روستا را درگیر کرد.
مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور از خیران و نیکوکاران خواست تا همچنان برای ارائه خدمات به زلزله‌زدگان تحت پوشش در شهرستان خوی، سازمان بهزیستی را یاری کنند.

به دنبال این موضوع بود که سازمان بهزیستی از ابلاغ اعتبار کمک موردی به دستور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور برای تهیه و توزیع بسته معیشتی برای مددجویان زلزله‌زده خوی خبر داد و گفته بود که پس از احصاء لیست کامل مددجویان آسیب‌دیده به دستور رئیس سازمان بهزیستی کشور، اعتباری معادل ۳ برابر مستمری برای آنها واریز می‌شود.

اکنون با گذشت حدود ۱۹ روز از این زلزله، محمدرضا کاظم‌زاده- مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر که امروز قادری، رییس سازمان دستور پرداخت سه برابر مستمری را به حساب مددجویان آسیب‌دیده زلزله‌زده خوی داده‌اند که این موضوع در دست اقدام است، درخصوص آخرین وضعیت مددجویان آسیب‌دیده زلزله خوی به استقرار تیم‌های مددکاری بهزیستی در این شهرستان اشاره کرد و به ایسنا گفت: در مجموع ۱۷۵۰ نفر از مددجویان تحت پوشش در این زلزله آسیب دیدند اما خسارت جانی گزارش نشده است، این در حالیست که تعدادی از مددجویان هم وسایل ضروری زندگی‌شان و هم منزل مسکونی‌شان دچار خسارت شده و طبق تاییدیه بنیاد مسکن، مسکن بخشی از مددجویان به طور صد در صد و تعدادی از مددجویان نیز بخشی از وسایل زندگی‌شان تخریب شده که نیازمند تعمیر است./ ایسنا

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید