جورجینا نامزد کریس رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان پس از حضور و زندگی در عربستان در یک گفت و گو درباره مسائل جالبی صحبت کرده است.

حقایق عجیب از زندگی خصوصی جورجینا و کریس رونالدو + نحوه آشنایی تا برقراری رابطه / عکس

به گزارش سلام نو؛ جورجینا رودرگیز که این روزها همراه با کریستیانو رونالدو در کشور عربستان زندگی می‌کند، در یک گفتگو جزئیات جالبی از زندگی‌اش با فوق‌ستاره پرتغالی را فاش کرده است.

به گزارش اسپورت ویک، او در مصاحبه‌ای گفت: «کریستیانو یک پدر فوق‌العاده و بهترین همسری است که می‌توانم رویای او را داشته باشم. اما او آشپزی نمی‌کند. پس از تمرین کردن در طول صبح، او سزاوار این است که یک بشقاب غذای داغ داغ را پیدا کند که عاشقانه روی میز آماده شده است. ما یک آشپز داریم، اما من گاهی اوقات آشپزی می‌کنم.»

جورجینا پس از حضور در عربستان مشکلاتی هم داشته که حالا خودش را با آن‌ها تطبیق داده است. به طور مثال بلند بودن سقف خانه‌ها باعث شکایت او شده است!

از طرفی تفاوت‌های فرهنگی در کشور عربستان هم موضوعی بوده که رونالدو و جورجینا باید با آن کنار می‌آمدند. از طرفی با توجه به قوانین عربستان در خصوص زندگی آن‌ها کنار یکدیگر هم بحث‌های زیادی وجود داشته است. با این حال این موضوع از سوی مقامات کشور عربستان مورد چشم‌پوشی واقع شده و آن‌ها خیلی پیگیر مسئله نشده‌اند.

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز از سال ۲۰۱۶ پس از ملاقات در فروشگاه گوچی که این مدل آرژانتینی در آن کار می کرد، کنار یکدیگر هستند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید