۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 55419602

از میان مدل­ها و برندهای گوناگون لپ­تاپ که در بازار موجود است لپ­تاپ های لنوو همیشه یکی از انتخاب­های مناسب برای کاربران بوده است.

بهترین سری لپ تاپ های لنوو

سری لپ تاپ آیدیاپد لنوو از محصولاتی است که علاوه بر کیفیت بسیار خوبی که دارد از نظر اقتصادی نیز برای خرید آن به­صرفه است.

محصولات تولیدی شرکت لنوو در سال­های اخیر به­خوبی توانستند جایگاه خود را در بین متقاضیان به­دست آورند، همچنین انواع مدل­های تولیدی این شرکت توانستند طیف وسیعی از کاربری­های مختلف را پوشش دهند.

اگر قصد خرید یکی از مدل­های لپ­تاپ لنوو را دارید برای آشنایی بهتر با آن‌ها تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

معرفی انواع مدل­های لپ­تاپ لنوو

سری­های مختلفی که از سوی شرکت لنوو به بازار عرضه می­شود در دسته­هایی با عنوان IdeaPad، Legion، Yoga، ThinkPad و ThinkBook است.

انواع لپ تاپ آیدیاپد لنوو برای استفاده­های دانشجویی، دانش­آموزی و به­طور معمول برای سطوح کاربری عمومی بسیار مناسب هستند.

در صورتی که برای کاربری­های تخصصی و صنعتی نیازمند خرید یک لپ­تاپ هستید مدل­های تینک­پد برای شما انتخاب خوبی است.

سری­های یوگا، لژیون و تینک­بوک نیز از استحکام و قابلیت­های بی­نظیری برخوردار هستند که به­راحتی می­توانند نیاز کاربران خود را برآورده کنند.

لپ تاپ آیدیاپد لنوو

تنوع بالایی که این سری از لپ­تاپ­های شرکت لنوو دارد دست هر کاربری را برای انتخاب باز گذاشته است، انواع مدل­های این سری به­گونه­ای طراحی شده­اند که کاملا مبتنی بر نیاز کاربران است.

برای طراحی و ساخت لپ تاپ آیدیاپد لنوو معمولا از سی پی یو اینتل Core i۵ یا رایزن ۵ شرکت AMD استفاده می­شود. بیشتر مدل­های این خانواده نمایشگر بزرگ و قدرت سخت­افزاری مناسبی دارند.

از سال ۲۰۰۸ که ساخت این گروه از لپ­تاپ­های لنوو آغاز شد تاکنون نزدیک به ۲۰ مدل مختلف لپ تاپ آیدیاپد لنوو تولید شده است که برخی از آن‌ها از رده خارج شد و تعدادی از پرکاربردترین آن‌ها نیز شامل موارد زیر است:

  • سری ۱: از آنجایی که بیشتر لپ­تاپ­های خانواده آیدیاپد قیمت مناسبی دارند می­توان گفت که مدل­های مختلف این سری ارزان­ترین قیمت را به خود اختصاص می­دهند.
  • سری Flex: مدل­های ساخته­شده با این عنوان دارای کیبوردهایی است که به­راحتی می­توانید آن‌ها را جدا کنید و از لپ­تاپ خود به­عنوان یک تبلت برای فعالیت­های عادی و روزمره استفاده کنید.
  • سری ۳: انواع مدل­های آن دارای توان متوسطی هستند و برای کاربری­های سبک طراحی شده­اند.
  • سری ۵: اگر کار شما به­گونه­ای است که نیاز به اجرای برنامه­های سنگین دارد احتمالا مدل­های تولیدشده در این سری از خانواده لنوو برای شما مناسب خواهد بود.
  • گیمینگ: به­منظور اجرای بازی مورد استفاده قرار می­گیرد، لپ تاپ آیدیاپد گیمینگ لنوو از مدل­های جدید ساخت این شرکت است که با توجه به قدرت سخت­افزاری خوبی که دارد برای کاربری­های سنگین بسیار مناسب است.
  • سری ۷: طراحی زیبا، وزن مناسب و داشتن پردازنده قوی از مزایای انواع محصولاتی است که تحت عنوان سری ۷ به بازار عرضه می­شود.

به­طور کلی به­جز سری گیمینگ دیگر مدل­ها معمولا برای برطرف کردن نیازهای روزمره کاربران تولید و به بازار عرضه شده­اند.

لپ تاپ لژیون لنوو

داشتن نمایشگر بزرگ با وضوح تصویر مناسب، حافظه ذخیره‌سازی بالا و پردازنده قدرتمند از ویژگی­های خوب محصولات خانواده لپ تاپ لژیون لنوو به شمار می­رود.

اگر جزء گیمرهای حرفه­ای باشید می­توانید از بین مدل گیمینگ لپ تاپ آیدیاپد لنوو یا نمونه­های مناسب بازی خانواده لژیون مدل مورد نظر خود را پیدا کنید.

سری­های این خانواده از لنوو عبارت­اند از:

  • Legion۵: پردازنده گرافیکی این محصولات از قدرت بالایی برخوردار است و برای اجرای بازی گزینه خوبی خواهد بود، همچنین دارای نمایشگرهای ۶.۱۵ و ۳.۱۷ با نرخ تازه­سازی تصویر بالا هستند.
  • Legion۷: از نظر مشخصات سخت‌افزاری نسبت به سری ۵ در رده بالاتری قرار می­گیرد، دارای پردازنده گرافیکی قدرتمند از شرکت invidia است، برخورداری از روشنایی بالا و مادربرد حرفه­ای دیگر مشخصات مثبت این سری به­حساب می­آید.

لپ­تاپ تینک­پد لنوو

برای استفاده در سطح­های عمومی تا پیشرفته می­توانید یکی از مدل­های این خانواده را انتخاب کنید، کیفیت خوب باتری در این محصولات به شما اجازه می­دهد که در سفرهای کاری خود با خیال راحت­تری از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین در طراحی مدل­های تینک­پد از قابلیت ThinkSheild برای حفظ حریم خصوصی کاربران بهره گرفته شده است.

از انواع سری­های ساخت این خانواده می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سری T: از لحاظ دوام و کارایی این سری را می­توان جزء بهترین­های ThinkPad در نظر گرفت، شاید تنها ایراد آن‌ها داشتن وزن بالا باشد که البته با وجود استحکام مناسب قابل چشم­پوشی است.
  • سری x: سبکی و قدرت پردازش مناسب، این سری را به نمونه­های مورد علاقه کاربران تبدیل کرده است. یکی از حرفه­ای­ترین مدل­های این گروه x۱ Extreme است که دارای صفحه­نمایش لمسی و قابلیت پشتیبانی از فناوری صوتی دالبی­ویژن است.
  • سری E: شرکت Lenovo تقریبا برای هر خانواده از محصولات خود یک سری اقتصادی را در نظر می­گیرد که در خانواده تینک­پد نیز سری E دارای قیمت مناسب و کارایی بسیار خوبی است.
  • سری P: برای کارهای گرافیکی، مهندسی و بازی می­توانید از این سری استفاده کنید و از گرافیک بسیار سریع همراه با قدرت پردازش بالای آن لذت ببرید.

لپ­تاپ تینک­بوک لنوو

شاید به دلیل شباهت نام این خانواده با تینک­پد برخی افراد آن‌ها را اشتباه بگیرند، در واقع می­توان گفت مدل­هایی که با این عنوان در بازار عرضه می­شود از نظر فنی تا حدودی به گروه Thinkpad شباهت دارند.

از نظر قیمت می­توان انواع مدل­های این گروه را در دسته ارزان­ترین لپ­تاپ­های لنوو دسته­بندی کرد که استفاده از آن‌ها برای کودکان به نظر مناسب است.

بهترین سری لپ تاپ های لنوو

لپ­تاپ یوگا لنوو

اگر می­خواهید لپ­تاپ و تبلت را در کنار هم داشته باشید مدل­های خانواده یوگا با داشتن صفحه­کلیدی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه این امکان را برای شما فراهم می­کند.

از برخی مدل­های آن می­توان موارد زیر را نام برد:

  • C۷۴۰: برای انجام کارهای گرافیکی به نظر انتخاب درستی نخواهد بود اما برای کارهای مهندسی و برخی از امور تحلیلی می­توانید از این مدل استفاده کنید.
  • C۶۴۰: برای پخش فایل­های ویدیویی و اجرای برخی برنامه­های سبک کاربرد دارد، مزیت خوب آن وزن پایین و قابلیت حمل آسان است.

جمع­بندی

لنوو یکی از شرکت­های تولیدکننده لپ­تاپ و لوازم دیجیتال است که در سال­های اخیر با توجه به کیفیت خوب و مناسبی که لپ­تاپ­های آن دارد به نمونه­های مورد علاقه کاربران تبدیل شده است.

از خانواده­های بزرگ این شرکت می­توان آیدیاپد، تینک­پد، لژیون، یوگا و تینک­بوک را نام برد، در این میان لپ تاپ آیدیاپد لنوو با توجه به تنوع در مدل و قیمت مناسب از سری­های محبوب در میان متقاضیان است.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید