پلی استیشن این روزها در بین جوانان و نوجوانان بسیار محبوب شده است. اما یکی از دغدغه های آن ها خرید بازی است. گیفت کارت پلی استیشن به شما کمک می کند به دنیای بازی ها راه پیدا کنید. خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان از سایت معتبر بسیار حائز اهمیت است که در این مطلب به آن پرداخته ایم.

خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان

پلی استیشن از محبوب ترین کنسول های بازی در سراسر دنیا است که در حال حاضر بیش از 140میلیون نفر عضو در سراسر جهان دارد . با خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان یا گیفت کارت PSN می‌توانید حساب خودتان در کنسول پلی استیشن را شارژ کرده و با توجه به اعتبار گیفت کارت خریداری شده، برای خرید چندین هزار بازی از فروشگاه پلی استیشن اقدام کنید. این راه، برای کاربران ایرانی که به حساب‌هایی مانند مستر کارت و ویزا کارت برای استفاده از خدمات خرید اعتباری فروشگاه‌های خارجی دسترسی ندارند، راه حل بسیار مناسبی برای شارژ حساب کاربری پل استیشن است.

پیدا کردن بهترین سایت برای خرید گیفت کارت پلی استیشن برای هر گیمری اهمیت دارد. سایتی که هم معتبر باشد و هم نیازهای شما را برآورده کند. با خرید این کارت دیگر هیچ نیازی به داشتن کارت‌های اعتباری دلاری و خارجی ندارید. بلکه تنها با در اختیار داشتن این گیفت کارت می‌توانید حساب کاربری PS4 یا PS5 خود را شارژ کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید حتما بهترین سایت‌ها و گزینه‌های خرید را بررسی کنید.

دنیایی از بازی‌های جدید و به‌روز که می‌توانید در آن‌ها با پلیرهای واقعی از سراسر دنیا به صورت آنلاین بازی کنید در انتظار شماست. ما در این مطلب  با معرفی بهترین سایت‌ها برای خرید گیفت کارت PS به شما این امکان را می‌دهیم که یک خرید عالی را تجربه کنید و به هیچ مشکلی برخورد نکنید. 

خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان

مزایای گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت های پلی استیشن به دلیل عدم نیاز به داشتن حساب های ارزی بین اللملی نظیر پی پال، مسترکارت و ویزاکارت به راحتی قابل استفاده هستند و حتی می توانید آن ها را به عزیزانتان نیز هدیه دهید. گیفت کارت های پلی استیشن به راحتی قابل فعال سازی هستند و برای استفاده از آن ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. از جمله مزایا و کاربرد گیفت کارت های پلی استیشن، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. راحتی در استفاده بدون نیاز به حساب های بین المللی
  2. خرید مستقیم از فروشگاه سونی
  3. بدون محدودیت در استفاده
  4. امکان پرداخت در کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5
  5. دور زدن تحریم های بین اللمللی

تنها مزیت گیفت کارت ها خرید بازی نیست؛ شما می توانید با شارژ موجودی خود در حساب PSN اشتراک PlayStation Now و PlayStation Plus را نیز فعال کنید.  علاوه بر موارد بالا،  استفاده از گیفت کارت های پلی استیشن مزایا و کاربردهای زیادی دارد که به مهم ترین آن ها اشاره شد.

نکات ضروری در هنگام خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان

برخی نکات مهم و ضروری در هنگام انتخاب وب‌سایتی که می‌خواهید از آن گیفت کارت پلی استیشن را بخرید وجود دارد که باید به آن‌ها دقت کنید. وقتی یک گیمر می‌خواهد این گیفت کارت را بخرد، قصدش هر نوع استفاده‌ای که از آن باشد فرقی ندارد، به هر حال او به دنبال کسب لذت از دنیای گیم است. اما یک خرید اشتباه، انتظار در تحویل یا کاربری سخت و پیچیده وب‌سایت‌ها ممکن است حسابی حال گیر باشد. 

اگر می‌خواهید که با چنین مشکلاتی روبه‌رو نشوید و از خرید خودتان پشیمان نشوید به نکات زیر دقت کنید. یک تجربه عالی در خرید، راحتی و امنیت مهم‌ترین چیزها هستند.

خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان

از اورجینال بودن گیفت کارت اطمینان حاصل کنید 

بسیاری از وب‌سایت‌هایی که گیفت‌ کارت PlayStation را به بازدیدکنندگان خود می‌فروشند، این محصول را به صورت اورجینال به شما تحویل نمی‌دهند. به طور مثال بعضی از سایت‌ها گیفت کارتی می‌فروشند که تازه با آن می‌توانید بروید و گیفت کارت اصلی را خریداری کنید. به این قضیه حتما توجه کنید چون ممکن است تجربه بدی را در خرید برایتان رقم بزند. 

سیستم تحویل اتوماتیک 

به جرات مهم‌ترین فاکتوری که بر روی تجربه شما از خرید از یک وب‌سایت تاثیر می‌گذارد سرعت آن وب‌سایت در تحویل محصولی است که آن را خریده‌اید. تصور کنید بازی مورد علاقه شما پس از مدت‌ها انتظار منتشر شده است و برای خرید آن از گیفت کارت PSN کمک می‌خواهید. اما پس از اینکه خرید خود را ثبت می‌کنید و پرداخت‌تان کامل می‌شود می‌بینید که هیچ خبری از گیفت کارت نیست. 

پس از پیگیری‌ها و انتظارهای آزار دهنده فراوان چنان اعصاب و میل شما بهم می‌ریزد که ممکن است از خرید خود و اعتماد به آن وب‌سایت پشیمان شوید. اما این مشکل در مورد وب‌سایت‌های اتوماتیک وجود ندارد. مخصوصا اگر شرکت مورد نظر یک پلتفرم درست و حسابی باشد و اپلیکیشن‌ هم داشته باشد. به این ترتیب به محض فشردن دکمه خرید گیفت‌ کارت در دستان شماست و می‌توانید ماجراجویی خود را به سرعت آغاز کنید. 

امنیت و قانونی بودن سایت گیف کارت پلی استیشن

قبل از اینکه پرداخت خودتان را ثبت کنید حتما موارد امنیتی را به خوبی بررسی کنید. اگر در وب‌سایت مورد نظر گفته شده بود که برای شارژ اکانت پلی استیشن شما به پسورد اکانت‌تان نیاز دارد بهتر است خرید خود را متوقف کنید و به سایت دیگری بروید. رمز اکانت بسیار مهم است و ارسال آن برای دیگران ممکن است نتایج بدی به بار بیاورد. 

خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان

به ریجن یا محل دقت کنید!

عدم دقت شما به ریجن اکانت خود و ریجن گیفت کارتی که آن را می‌خرید ممکن است دردسرساز شود. بسیاری از وب‌سایت‌ها ریجن محصول خود را ثبت نمی‌کنند و این می‌تواند تمام هزینه شما را هدر دهد. قبل از خرید از ریجن گیفت کارت حتما مطمئن شوید.

کاربرد گیفت کارت پلی استیشن

⦁ خرید بازی: با خرید گیفت کارت پلی استیشنمی‌توان به راحتی از داخل منزل بازی خریداری کرده و مستقیم در کنسول خود بارگیری نمود. همچنین می‌شود افزونه‌ها و بهروزرسانی‌ها را به طور مستقیم به صورت آنلاین خریداری کرد. این بهترین انتخاب برای یک گیمر است که هر ماه یک بازی جدید و متفاوت می‌خواهد.
⦁ دیدن فیلم و سریال: PlayStation فقط یک کنسول بازی نیست و رسانه‌ای کامل برای سرگرمی به حساب می‌آید. با پلی استیشن می‌توان تمام فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی را تماشا کرد.
⦁ پلی استیشن پلاس (PlayStation Plus : PS Plus) این امکان را به ما می‌دهد که وارد دنیای سرگرمی آنلاین و چند نفره شویم. می‌شود هر ماه بازی‌های رایگان دریافت کرد و از تخفیف‌های ویژه فروشگاه PS هم بهره‌مند شد.
به طور کلی انواع کارت‌های هدیه گزینه‌ای مناسب برای تقدیم کردن به اعضای خانواده، دوستان و همکاران است. بنابراین اگر به دنبال خوشحال کردن عزیزانتان هستید، از خرید این کارتها غافل نشوید.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید