سفر به ارومیه و اقامت در هتل‌های آن تجربه جالبی است، از این رو با ما همراه باشید و درباره ۴ هتل چهار ستاره و محبوب در ارومیه بیشتر بدانید.

۴ هتل چهار ستاره و محبوب در ارومیه

سلام نو _ سرویس گردشگری: در ارومیه هتل‌های خوب و شیکی برای مسافران فراهم شده است تا با توجه به سلیقه و بودجه خود یکی را برای اقامت انتخاب کنند، با این توصیف اقامت در هتل‌های چهار ستاره گزینه مناسبی است و در ادامه به هتل‌های باکیفیت و محبوب در ارومیه می‌پردازیم.

هتل‌های محبوب و چهار ستاره ارومیه

هتل آریا

بهترین هتل چهار ستاره ارومیه هتل آریا است که دارای ۱۴ طبقه و ۶۳ باب اتاق و سوئیت شیک و تمیز می باشد و بیشترین امتیاز را در بین سایرین دریافت کرده است. این هتل ۴ ستاره لوکس در سال ۱۳۹۰ افتتاح و در سال ۱۳۹۷ جهت ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی مناسب هتل آریا موجب شده تا مهمانان دسترسی خوبی به جاهای دیدنی ارومیه و جاذبه های گردشگری این شهر داشته باشند. این هتل شیک و مجهز فاصله کمی تا بازار سنتی و قدیمی ارومیه، برج سه گنبد، کلیسای مریم مقدس، خانه انصاری، مسجد جامع دارد.

۴ هتل چهار ستاره و محبوب در ارومیه

شما می توانید با انتخاب هتل چهار ستاره آریا در یکی از اتاق های سینگل رویال، دو تخته دبل رویال، دو تخته توئین رویال، فیستا مخصوص عروس و داماد، سه تخته رویال، سه تخته دبل پلاس لاکچری، چهار تخته کوآدراپل، پنج تخته جونیور و سوئیت های سه نفره رویال، لاکچری و پرزیدنتال اقامتی تکرار نشدنی را تجربه کنید.

هتل آریا که به عنوان یکی از بهترین هتل ها در ارومیه شناخته می شود امکانات و خدماتی همچون رستوران، پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ، اینترنت، سالن ورزشی، صندوق امانات داخل اتاق، صرافی، آژانس مسافرتی را به مهمانان خود ارائه می دهد.

آدرس: ارومیه، خیابان طالقانی

هتل پارک

یکی دیگر از هتل های ۴ ستاره که در لیست بهترین هتل ارومیه نامش درج شده است، هتل پارک می باشد. این هتل لوکس در سال ۱۳۸۸ در مساحتی حدود ۲۵۰۰ مترمربع در ارومیه افتتاح گردید. هتل ۴ ستاره پارک ارومیه دارای ۶ طبقه و ۷۵ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مدرن و مجهز به تمامی استانداردهای هتلداری روز دنیا است.

۴ هتل چهار ستاره و محبوب در ارومیه

اینترنت، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، فروشگاه، صرافی، مرکز خرید، اتاق بازی، جکوزی، خانه داری، لاندری و … از مهمترین امکانات و خدمات هتل پارک محسوب می شوند.

موقعیت مکانی ویژه هتل پارک و قرارگرفتن در مرکز شهر باعث شده با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به اماکن مهم و جاذبه های مختلف شهر میسر گردد. این هتل فاصله بسیار کمی با بازار سنتی و قدیمی، سینما ایران، خانه انصاری، مسجد جامع، برج سه گنبد، کلیسای حضرت مریم و … دارد.

آدرس: ارومیه، خیابان امام، مقابل بازار

محبوبیت هتل‌های ۴ ستاره ارومیه

هتل جهانگردی

هتل جهانگردی از دیگر هتل های ارومیه است که قصد داریم در این قسمت اطلاعاتی را در مورد در اختیار شما قرار دهیم. این هتل یکی از هتل های ۴ ستاره ارومیه است و با توجه به خدمات و امکاناتی که در اختیار مسافرین خود قرار می دهد توانسته بسیار موفق ظاهر شود.

۴ هتل چهار ستاره و محبوب در ارومیه

این هتل در فاصله بسیار کمی با کلیسای کوه سیر، پارک جنگلی و کلیسای ننه مریم قرار گرفته و از این نظر موقعیت مکانی خوبی دارد. در ضمن هر زمان که حوصله تان سر رفت می توانید به رودخانه ارومیه که در نزدیکی این هتل قرار دارد رفته و ساعاتی که در این شهر حضور دارید را به بهترین شکل ممکن سپری کنید.

پیاده روی در پارکی که در نزدیکی این هتل قرار دارد نیز موقعیت و فرصت خوبی برایتان فراهم می کند تا سفری به یادماندنی و خاطره انگیز در کنار دوستان و اعضای خانواده تان برای خود خلق کنید. این پارک، پارک شهر چایی نام دارد و فضای بسیار زیبا و مفرحی برای مسافرین و گردشگران ایجاد کرده است.

هتل جهانگردی ۷۴ اتاق دارد و تمامی اتاق ها نیز به خدمات رفاهی مجهز شده اند و از این نظر نیز اقامت در این هتل می تواند برایتان بسیار خاطره انگیز و فراموش نشدنی باشد. امکاناتی مانند کافه، رستوران، سالن ورزشی و پارکینگ نیز در این هتل در اختیار مسافرین قرار داده شده است.

۴ هتل چهار ستاره و محبوب در ارومیه

تمامی پرسنل و مدیریت این هتل سعی می کنند تا شرایط و موقعیت یک اقامت بسیار آرام و تکرار نشدنی را برای اقامت کنندگان فراهم کنند. این هتل در ارومیه، خیابان کاشانی، مقابل بانک ملت قرار گرفته است.

هتل ساحل

هتل ساحل یکی از هتل‌های خوب چهارستاره در شهر ارومیه است که محیطی نسبتا آرام را در همسایگی قسمت شلوغ شهر فراهم کرده است. این هتل به نقاط دیدنی شهر، فرودگاه و مراکز مهم، فاصله نسبتا کمی دارد و یکی از بهترین هتل‌های ارومیه برای کسانی است که به‌منظور سفر کاری به این شهر آمده‌اند.

اگر به دنبال بهترین هتل تو ارومیه هستید هتل ۴ ستاره ساحل را جزو انتخاب های خود در نظر بگیرید. این هتل ۶ طبقه در سال ۱۳۷۵ افتتاح و در سال ۱۳۸۵ بازسازی شده است. هتل ساحل دارای ۶۱ باب واحد اقامتی شیک و متنوع مانند اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، کانکت چهار نفره و پنج نفره، سوئیت دو خوابه چهار نفره و سوئیت یک خوابه دو نفره می باشد.

۴ هتل چهار ستاره و محبوب در ارومیه

موقعیت خوب هتل ساحل دسترسی مناسبی به اماکن مهم و جاهای دیدنی ارومیه را برای مسافران فراهم کرده است. با اقامت در این هتل ۴ ستاره می توانید به راحتی به بازار، برج سه گنبد، پارک جنگلی شیخ تپه، مسجد جامع و … دسترسی داشته باشید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید