قیمت سکه در بازار امروز با قیمت ۲۵ میلیون و ۹۷ هزار تومان به فروش رفت و هر گرم طلای ۱۸ عیار به دو میلیون و ۱۵۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

 قیمت سکه از ۲۵ میلیون تومان گذشت / هر گرم طلای ۱۸ عیار چقدر گران شد؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، طلا و سکه که در روز گذشته مسیری افزایشی را پیمودند و وارد کانال‌های جدید شدند امروز در همان کانال‌ها در حال نوسان هستند. قیمت طلا ( ۱۸ عیار) تا لحظه تنظیم این گزارش به دو میلیون و ۱۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده است. این در حالی است که هر گرم طلای ۱۸ عیار در روز گذشته با قیمت دو میلیون و ۱۵۱ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شده بود.

سکه امامی

امروز قیمت سکه روز گذشته وارد کانال ۲۵ میلیون تومانی شد امروز ۲۵ میلیون و ۹۷ هزار تومان قیمت دارد. این نرخ نسبت به آخرین قیمت روز گذشته تقریبا تغییری نداشته است.

اما حباب این نوع سکه امروز وارد کانال بالاتر شده و هم اکنون پنج میلیون و ۲۹ هزار تومان برآورد می‌شود. این حجم از حباب اکنون در بیشترین سطح خود قرار دارد.

سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی امروز کاهش داشته است. هر سکه بهار آزادی امروز با قیمت ۲۳ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان معامله می‌شود و حباب آن به سه میلیون و ۶۴۰ هزار تومان رسیده است.

هر چند قیمت این نوع سکه نسبت به نرخ گذشته خود روندی افزایشی دارد اما بر اساس نرخ بازگشایی آن نوساناتی کاهشی را تجربه کرده است.

نیم سکه

قیمت نیم سکه امروز ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. این نوع سکه در روز گذشته تا ۱۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان نیز افزایش پیدا کرد. حباب نیم سکه نیز امروز به چهار میلیون و ۴۴۱ هزار تومان رسیده است.

ربع سکه

امروز قیمت ربع سکه به ۹ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسیده است و روندی کاهشی را پیموده است. قیمت بازگشایی این نوع سکه نیز همین قیمت بوده که ۵۰ هزار تومان از قیمت روز گذشته پایین است. باید اشاره داشت که حباب ربع سکه به چهار میلیون و ۳۸۱ هزار تومان رسیده است!

سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز با قیمت پنج میلیون تومان معامله می‌شود. نرخ بازگشایی این سکه کوچک همین قیمت بوده و قیمت و در حال حاضر دو میلیون و ۵۲۸ هزار تومان حباب دارد.

با وجود افزایش قیمت دلار و نوسانات صعودی آن در پله پنجم کانال ۴۵ هزار تومانی امروز در بازار طلا و سکه افزایش قیمت چندانی تا این لحظه اتفاق نیفتاده است.

کارشناسان معتقدند ادامه روند صعودی قیمت دلار در بازار این دو فلز ارزشمند نیز قیمت‌ها را افزایشی می‌کنند و در آینده وارد کانال‌های بالاتر می‌شوند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید