تترلند، مرجع تخصصی مبادلات تتر در کشور، با شعار سادگی نهایت هوشمندی است و با هدف تسهیل خرید تتر و فروش تتر و داد و ستد رمز ارز پایدار تتر پا به عرصه گذاشت.

صرافی ارز دیجیتال تترلند؛ بهترین صرافی تتر ایرانی

از آن زمان تاکنون، تترلند توانسته است جای خود را در میان کاربران پرشمار ارز های دیجیتال در کشور باز کند و علاوه‌بر میزبانی از ده‌هاهزار کاربر، روزانه پذیرای هزاران تراکنش خرید و فروش تتر باشد.

تترلند با هدف تنوع‌بخشی به خدمات خود به‌تازگی دست به ارائه دو سرویس جدید به نام‌های «مبدل» و «بازار» زده است. به‌کمک سرویس مبدل، کاربران می‌توانند موجودی تتری یا تومانی کیف‌پول خود را به بیش از ۱۰۰ رمزارز تبدیل کنند.

سرویس بازار نیز بستری را برای مبادلات فردبه‌فرد دراختیار کاربران می‌گذارد تا آنان بتوانند سفارش‌های خرید یا فروش را براساس قیمت‌های دلخواهشان تنظیم و ثبت کنند.

پیش از آنکه سراغ تشریح سازوکار فروش تتر در تترلند برویم، بهتر است کمی با تتر و ماهیت آن آشنا شویم.

تتر چیست؟

تتر با نماد اختصاری USDT، نخستین و بزرگ‌ترین رمزارز پایدار جهان است.

در سال ۲۰۱۴، براک پیرس، سرمایه‌گذار حوزه رمزارزها و ریو کالینز، کارآفرین و کریگ سلرز، توسعه‌دهنده نرم‌افزار، دست‌به‌دست هم دادند و سنگِ‌بنای پروژه «ریل‌کوین» (Realcoin) را بنا گذاشتند. نام این پروژه‌ بعدها تغییر کرد و به «تتر» تبدیل شد.

تتر در ابتدا برپایه بلاک‌چین بیت‌کوین ساخته شد؛ اما به‌تدریج راه خود را به دیگر شبکه‌های بلاک‌چینی نیز باز کرد.

امروزه، بخش عمده‌ای از موجودی تتر در بستر بلاک‌چین‌های اتریوم و ترون میان کاربران دست‌به‌دست می‌شود؛ بااین‌حال، چندین شبکه بلاک‌چینی دیگر ازجمله سولانا و الگورند و ایاس هم میزبان تتر هستند.

در سال‌های اخیر، تتر افت‌وخیزهای بسیاری تجربه کرده است.

این رمزارز پایدار در روزهای ابتدایی عرضه خود با نوسان‌های گاه‌وبیگاهی دست‌به‌گریبان بود و حتی در مقاطعی نرخ برابری آن درمقابل دلار آمریکا به عدد ۱.۲ واحد هم رسید.

بااین‌حال درادامه و از روزهای آغازین سال ۲۰۱۹، توانست از چنبره نوسان‌ها بگریزد و جای پای خود را به‌عنوان استیبل‌کوینی پایدار و کم‌نوسان در بازار تثبیت کند.

بدون تردید افزایش حجم معاملات و اقبال فزاینده فعالان بازار رمزارزها به تتر، نقش مؤثری در کاهش نوسان‌های آن ایفا کرده‌اند.

صرافی ارز دیجیتال تترلند؛ بهترین صرافی تتر ایرانی

کارکرد و مزیت تتر چیست؟

تتر پلی است که قلمرو رمزارزها را به دنیای ارزهای رسمی متصل می‌کند. تبدیل مداوم رمزارزها به ارزهای رایج مستلزم پرداخت کارمزدهای گزافی است.

تتر این هزینه را از دوش معامله‌گران و سرمایه‌گذاران برمی‌دارد و پناهگاهی برای درامان‌ماندن از نوسان‌های بازار دراختیار آنان می‌گذارد.

بنابراین، تسهیل مبادلات رمزارز به ارز رسمی مهم‌ترین کارکرد و مزیت تتر است.

بازار تترلند چیست؟

سکوهای مبادلاتی رمزارزی انواع گوناگونی دارند. دراین‌میان، «سکوهای فروش مستقیم» و «سکوهای بازارمحور» دو نوع رایج و پرطرفدار برای دادوستد دارایی‌های رمزینه هستند.

در سکوهای فروش مستقیم (OTC)، کاربران فقط با یک کارگزار سروکار دارند و رمزارز دلخواهشان را می‌توانند با قیمتی معین از او بخرند یا به او بفروشند؛ اما در سکوهای بازارمحور، کارگزاری در کار نیست و این خودِ کاربران هستند که با یکدیگر معامله می‌کنند و دارایی دلخواه خود را می‌توانند با بهترین قیمت دادوستد کنند.

«بازار تترلند» سرویس تازه‌ای است که با هدف پاسخ‌گویی به تقاضای فزاینده معامله‌گران حرفه‌ای راه‌اندازی شده است.

تترلند با عرضه این قابلیت، علاوه‌بر فروش مستقیم امکان دادوستد مبتنی‌بر دفتر سفارش را دراختیار کاربرانش می‌گذارد.

ازاین‌پس، معامله‌گران حرفه‌ای با کمک قابلیت بازار تترلند، می‌توانند تترهای خود را با قیمت دلخواهشان دادوستد کنند.

معامله‌گران با مراجعه به بخش بازار تترلند، می‌توانند نمودار تغییرات قیمت تتر را در بازه‌های زمانی روزانه و هفتگی و ماهانه ببینند، «سفارش‌های محدود» ثبت کنند، آخرین معامله‌های بازار را زیرنظر بگیرند و به تاریخچه سفارش‌هایشان دسترسی داشته باشند.

صرافی ارز دیجیتال تترلند؛ بهترین صرافی تتر ایرانی

فرایند خرید و فروش تتر در بازار تترلند چگونه است؟

نحوه خرید تتر و فرآیند فروش تتر در بازار تترلند بسیار ساده است. هر کاربر می‌تواند با مراجعه به بخش «بازار تتر» در صفحه اصلی وب‌سایت یا اپلیکیشن تترلند، در بخش «معامله محدود»، نرخ تتر و تعداد دلخواهش را وارد و سپس روی گزینه «خرید» یا «فروش» کلیک کند.

سپس در پنجره تأیید نهایی با بررسی دوباره اطلاعات، گزینه «تأیید سفارش‌» را برگزیند. درادامه، سفارش کاربر در فهرست سفارش‌ها در قالب «سفارش باز» ثبت می‌شود.

اگر معامله‌گری خواهان خرید یا فروش تترهای کاربر به مناسب‌ترین قیمت باشد، سفارش کاربر پردازش می‌شود و به حالت «انجام‌شده» درمی‌آید.

سخن پایانی

تترلند با تکیه بر اعتماد هزاران کاربر خود توانسته است روزبه‌روز خدمات و قابلیت‌های تازه‌ای را دراختیار فعالان بازار رمزارزهای کشور بگذارد.

این سکوی تخصص تبادل تتر همواره در پی جلب رضایت همراهان خود بوده و با ارائه «سرویس تک‌نرخی تتر»، «تسویه ریالی فوری»، «احراز هویت ۱۰دقیقه‌ای» و «پشتیبانی ۲۴ساعته»، موفق شده است گام‌های مؤثری برای تسهیل مبادلات رمزارزی کاربران بردارد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید