۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
کد خبر: 55418860

امروزه با افزایش مهاجرت ایرانیان به ترکیه بسیاری برای خرید وسایل دست دوم به دنبال سایت مشابه دیوار در ترکیه هستند. در این مطلب به معرفی سایت های ترکیه که شبیه به دیوار برای خرید و فروش اجناس دست دوم هستند پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

سایت مشابه دیوار در ترکیه

شاید خیلی از شما ها سایتی به اسم صاحبیندن را شنیده باشید و فکر کنید تنها سایت مشابه دیوار در ترکیه همین سایت هست. اما باید بگیم که خیر، سایت های مشابه در ترکیه زیاد هست اما دو تا از این سایت ها بسیار معروف هستند.

یکی از این سایت ها سایت صاحبیندن هست. سایت دوم نیز  سایت لتگو ( Let go ) هست.

سایت صاحیبیندن (Sahibinden.com)

سایت صاحیبیندن (Sahibinden.com) که یکی از دو سایت دیوار ترکیه محسوب می شود، در سال ۲۰۰۰ میلادی در ترکیه تاسیس شد. کلمه صاحیبیندن در زبان ترکیه به معنای «از صاحبش» میباشد بدان معنا که شما بدون واسطه میتوانید به خرید و فروش نیازمندیهای خود بپردازید. سایت صاحیبیندن (Sahibinden.com) اولین سایت ارائه دهنده ی آگهی آنلاین خرید و فروش در ترکیه است و زیر نظر هولدینگ آکسوی (Aksoy Group) تشکیل شد. سایت صاحیبیندن از زمان پیدایش همواره سمبل تجارت الکترونیک در کشور ترکیه بوده است و امروزه یکی از پیشگامان اصلی تجارت الکترونیک این کشور محسوب می شود. سایت صاحیبیندن (Sahibinden.com) ترکیه در حال حاضر بزرگترین شبکه اینترنتی خرید و فروش در دنیای مجازی در این کشور می باشد. در این سایت فروشنده و ارایه دهنده خدمات، امکان نمایش محصول خود و یافتن مشتری را پیدا می کنند. برای خرید خودرو در ترکیه و همچنین خرید خانه در استانبول یا شهرهای دیگر ترکیه سایت صاحیبیندن (Sahibinden.com) مرجع مناسبی برای آشنایی بشمار میرود.

سایت مشابه دیوار در ترکیه

ویژگی های سایت صاحیبیندن

سایت صاحیبیندن (Sahibinden.com) در کل ۱۰ دسته خدمات ارائه می دهد؛ این خدمات عبارتند از: املاک و مستغلات، واسطه گری، خرید و فروش وسایل نقلیه، خرید و فروش تجهیزات ساختمانی و صنعتی، قطعات یدکی، لوازم جانبی، سخت افزار، خدمات، خدمات مربوط به کاریابی، دنیای حیوانات، مربیان خصوصی و جستجوی دستیار؛ پس بر فرض مثال اگر قصد خرید خانه در باغچه شهیر استانبول را دارید، می توانید به این سایت نیز سر بزنید. سایت صاحیبیندن (Sahibinden.com) همواره در تلاش بوده تا زندگی را برای کاربران خود آسانتر کند و در راستای ارائه خدمات بهینه ی خود جوایز بسیاری را در عرصه ملی و بین المللی کسب کرده است. دفتر مرکزی سایت صاحیبیندن (Sahibinden.com) در استانبول واقع شده است. همچنین این شرکت به عنوان اولین شرکت در بین شرکت های خدمات تجارت الکترونیک در ترکیه است که موفق به دریافت نشان “دفتر مرکزی سبز” یا به زبان ترکی استانبولی ” Yeşil Ofis” شده است.

معرفی سایت لتگو، سایت مانند دیوار در ترکیه

این سایت که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک آمریکا است، در ترکیه یکی از بزرگترین سایت های خرید و فروش وسایل و حتی ارائه خدمات است. این سایت همانند سایت دیوار خدمات گسترده ای دارد.  از خرید و فروش مبلمان و وسایل منزل تا خرید و فروش خودرو در این سایت صورت میگیرد. سایت لتگو به عنوان سایت مشابه دیوار در ترکیه از زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی پشتیبانی می کند. پس اگر زبان ترکی استانبولی را به خوبی مسلط نیستید میتوانید به راحتی از زبان انگلیسی سایت استفاده کنید.

نکته جالب درباره این سایت این است که برای فروش هر چیزی کافی است به سادگی از آن عکس بگیرید.

لتگو با استفاده از هوش مصنوعی و تکنولوژی پردازش و تشخیص تصویر، کالای شما را به طور خودکار دسته بندی می کند.

سایت مشابه دیوار در ترکیه

نحوه استفاده از سایت لتگو

برای استفاده از سایت ابتدا باید از بخش عناوین یکی را انتخاب کنید.

عنواین و موضوعات سایت لتگو بسیار گسترده است، این گستردگی شامل موارد زیر میشود:

  • لوازم الکترونیکی
  • لوازم ورزشی و تفریحی
  • خودرو
  • موتور سیکلت و سایر لوازم نقلیه
  • وسایل خانه و باغ
  • فشن و اکسسوریز
  • وسایل کودک و فرزند
  • فیلم، کتاب و موسیقی
  • سایر موارد

توجه داشته باشید که این سایت در بخش املاک به خوبی سایت های مشابه مثل صاحبیندن عمل نکرده است. البته آگهی هایی در این سایت وجود دارد، اما تعداد آنها بسیار محدود است و معمولا از این سایت برای خرید و فروش لوازم و وسایل دست دوم استفاده میشود.

در بخش جستجو فیلترهای بسیار متنوعی باعث راحتی کار شما میشود. به طور مثال شما میتوانید محدود جستجو در اطراف خود، قیمت، ارسال یا عدم ارسال رایگان، شهر و غیره را مشخص کنید.

از امکانات دیگر این سایت چت داخلی با فروشنده است. در این حالت میتوانید اطلاعات بیشتری از فروشنده در مورد جنس مورد نظر بگیرید.

معادل کلمات و اصطلاحات پرکاربرد در سایت دیوار ترکیه به فارسی

در ادامه معادل اصطلاحات و کلمات پر کاربرد به زبان ترکی استانبولی را برایتان قرار داده ایم. این کلمات در سایت های صاحیبیندن (Sahibinden.com) و لتگو (Letgo) که از سایت های دیوار ترکیه (مثل دیوار ایران) هستند بیشتر به چشمتان خواهد خورد.

Ara جستجو
Harita نقشه
Kiralik برای اجاره
Satilik برای فروش
Fiyat قیمت
Kat طبقه
Bina بنا
Banyo حمام
Eşyali با لوازم
Brut زیر بنا
Net متراژ مفید
Kullanim Durum وضعیت فعلی ملک
Aidat عایدات یا شارژ ماهیانه
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید