مدیر کل هواشناسی استان تهران گفت: از روز چهارشنبه سامانه بارشی دیگر وارد استان تهران می‌شود که بارش‌های دیگری چون باران و برف به‌همراه خواهد داشت.

هشدار هواشناسی به تهرانی ها؛ سامانه بارشی دیگر چهارشنبه وارد استان  می شود
به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، مدیر کل هواشناسی استان تهران گفت: شرایط بارشی تا نیمه شب و صبح فردا ادامه‌دار است.

مازیار غلامی با اشاره به رویه بارش سامانه بارشی جدید در استان تهران، اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار بارشی در همه ایستگاه‌های شهرستان‌های استان تهران، بارش برف ادامه دارد.

وی افزود: تا این لحظه در ایستگاه فرودگاه مهرآباد 5 سانتی‌متر و در لواسانات 14 سانتی‌متر و اقدسیه 10 سانتی‌متر گزارش شده و در دیگر ایستگاه‌ها میزان بارش کم بود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در ادامه تصریح کرد: انتظار می‌رود شرایط بارشی تا نیمه شب و صبح فردا ادامه‌دار باشد و به تدریج از شدت بارش‌ها کم شده و تا ظهر فردا شدت ابرها کاهش می‌یابد و این کم شدن شدت بارش از غرب استان تهران آغاز می‌شود و از شرق خارج می‌شود.

غلامی در ادامه با اشاره به سامانه بارشی دیگر اذعان کرد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی دیگر وارد استان تهران می‌شود که بارش‌های دیگری چون باران و برف به‌همراه خواهد داشت، اگر استان تهران را به 2 بخش شمالی و جنوبی تقسیم کنیم در بخش شمالی شاهد برف هستیم و در قسمت جنوبی در برخی ساعات شاهد بارش برف و در بخش دیگر شاهد بارش باران خواهیم بود.

وی در ادامه اضافه کرد: این سامانه فعلی و سامانه بارشی چهارشنبه در ارتفاعات بارش برف و کولاک به‌همراه خواهند داشت که در محورهای کوهستانی ضمن لغزندگی جاده‌ها باعث کاهش محسوس دید خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به بارش‌های گذشته برف در جاده‌ها فضا برای سقوط بهمن فراهم شده و به کوهنوردان و مسافران به شدت توصیه می‌کنیم تا از صعود و سفر جدا خودداری کرده و اگر مجبور به تردد هستند لوازمی چون زنجیر چرخ، آذوقه و سوخت را به‌همراه اطلاعات پلیس راهور و راهداری را داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید