رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک از یک کامیون حامل بار میوه در میدان میوه‌ و تره‌بار شهر تهران خبر داد.

جاسازی ۲۰۰ کیلو تریاک در کامیون میوه

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در حین کنترل کامیون‌های حامل بار میوه به میدان میوه و تره بار تهران بودند که متوجه شدند تعدادی از رانندگان کامیون‌ها با تشکیل باندی اقدام به تهیه موادمخدر از استان‌های جنوبی تهران کرده و با جاساز کردن آن در محموله‌های میوه قصد انتقال آن به تهران را دارند.

وی با بیان اینکه ماموران درهمین راستا به یک دستگاه کامیون حامل بار میوه مشکوک شدند، گفت:‌ در ادامه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ برای بررسی بیشتر وارد عمل شده و اقدام به متوقف کردن این کامیون و بازدید از بار آن کردند که در جریان آن ۲۰۰ کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در میان بار میوه جاساز شده بود کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در این خصوص سه نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند، گفت:‌این افراد به مقر انتظامی منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه نیز برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و آنان به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

آذین افزود:‌ تحقیقات در خصوص این پرونده و کشف دیگر مجرمان مرتبط با این سوداگران مرگ در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید