برخی از افراد یارانه بهمن خود را نگرفته‌اند و این مشکل به چند بانک برمی‌گردد. انتقاد بعدی آنها به مبلغ یارانه نقدی بهمن ماه مربوط می‌شود. علت تغییر زمان واریز یارانه بهمن ماه چیست؟

تغییر یارانه نقدی بهمن برخی یارانه بگیران | دلیل تغییر زمان واریز یارانه بهمن چیست؟
به گزارش سلام نو؛ سه روز از اعلام پرداخت یارانه نقدی به سرپرستان خانوار از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها می‌گذرد اما کماکان گروهی یارانه بهمن ماه خود را دریافت نکرده‌اند. البته مشکل دیگری هم وجود دارد؛ بعضی از خانوار به‌جای ۴۰۰ هزار تومان، ۱۰۰ هزار تومان کمتر به دستشان رسیده است. البته پیشتر سازمان هدفمندی یارانه‌ها چند روش برای پیگیری و ثبت اعتراض معرفی کرده بود اما مخاطبان تجارت‌نیوز می‌گویند فایده‌ای ندارند! از همان روز اول هم پیگیری‌های تجارت‌نیوز حکایت از این داشت که دو بانک یعنی قرض‌الحسنه مهر ایران و بانک رفاه یارانه عده‌ای را پرداخت نکرده‌اند، علت هم اختلال در سامانه اعلام شد. اما عده دیگری از مخاطبان هم عنوان کرده‌اند تنها این دو بانک نیستند بلکه چند بانک دیگر از جمله ملت، کشاورزی یا صادرات هم یارانه آنها را پرداخت نکرده‌اند.

در جست‌وجوی پاسخ برای مشکلات فوق، اظهار نظری از سوی مسئولان مربوطه یافت نشد. فقط تازه‌ترین اظهار نظر درباره یارانه نقدی مربوط به فاطمه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌هاست که آن هم به مبلغ یارانه نقدی در سال آینده اختصاص دارد. طبق گفته او، ظاهرا قرار نیست افزایشی در مبلغ یارانه نقدی اتفاق بیفتد و همان ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان به دست سرپرستان خانوار می‌رسد. هرچند الان هم عده‌ای معترض هستند که به جای ۴۰۰ هزار تومان، ۱۰۰ هزار تومان کمتر دریافت کرده‌اند.

مشکل فقط به مبلغ یارانه برنمی‌گردد، عده‌ای کلا یارانه‌ای نگرفته‌اند که یارانه‌بگیران بانک رفاه هم شامل آنها می‌شوند. برای یافتن علت این مشکل، تماسی با کارشناسان بانک رفاه برقرار کردیم. کارشناس در پاسخ به خبرنگار تجارت‌نیوز عنوان کرد که یارانه به حساب دیگری از یارانه‌بگیران واریز شده است! علت را هم بروز یک اشکال دانست و همچنین گفت که اختلال سامانه اتفاق افتاده است. این کارشناس همچنین گفت که هنوز خیلی‌ها یارانه خود را دریافت نکرده‌اند اما زمان واریز نهایی را اعلام نکرد.

انتقاد مردم به یارانه بهمن چیست؟

مخاطبان تجارت‌نیوز می‌گویند یارانه بهمن خود را نگرفته‌اند و این مشکل به چند بانک برمی‌گردد. انتقاد بعدی آنها به مبلغ یارانه نقدی بهمن ماه مربوط می‌شود. در ادامه برخی از این نظرات را می‌خوانید.

«مادر من هم مستمر بگیر هستن حقوق کامل هم نمیگیره یارانه براش واریز نشده بانک رفاه»

«یارانه منم واریز نشده دهک اول تا سوم هستم و بانک رفاه سرپرست خانوارم باید چکار کنم»

«من بانک انصار یارانه دریافت میکردم که دی و بهمن واریز نشده، مددجو کمیته امداد هم هستم»

«من ملت هستم واریز نشده»

«مادر منم بازنشسته هستن یارانه این ماه واریز نشده برای ما بانک ملی هم هستن دلایل هم زده نامشخص»

«یارانه ما رو هم نریختن این ماه بانک مهر هستیم»

«یارانه ما خانواده ۴ نفری هنوز واریز نشده بانک کشاورزی لطفا پیگیری کنید»

«من بانک صادرات بودم اما پرداخت نشده، در ضمن سایتی ک برای اعتراض به دهک اعلام شده مدتهاست مشکل داره و پیامک ارسال نمیشه لطفا پیگیری کنید»

«یارانه بنده هم واریز نشده بانک ملی. من نمیدونم از کسی میخوان پول بگیرن حالا به هر دلیلی سامانه ها مشکلی براش پیش نمیاد اما زمانی که میخوان چندرغاز امثال یارانه واریز کنن سیستم ها به مشکل میخوره.»

«یارانه بهمن ماه اینجانب و فرزندم واریز نشده است، من یک خانم سرپرست خانوار هستم و حضانت فرزند ۸ ساله ام با من است، هیچ دلاری هم خریداری نکرده ام ولیکن تا به این ساعت هیچ یارانه به حساب بنده واریز نکرده است»

«چرا هیچ کس پاسخ گویی کسانی که یارانه نمی گیرند نیست چند بار پیگیری کردم ولی نتیجه‌ای نداشته»

«بنده سه نفری مبلغ چهارصد و هفتاد هزار تومان پرداخت شده؟»

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 1
    تمام خبرهای مربوط به عدم واریز یارانه های برخی خانوارها مال ۳ روز پیشه .و کسی خبر جدیدی نداده .تمام سایتها هم یک خبر رو کپی می کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید