قیمت سکه امروز مجددا در کانال ۲۵ میلیون تومانی قرار گرفته است و قیمت طلا ۱۸ عیاربه دو میلیون و ۱۱۶ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده است.

افزایش دوباره قیمت طلا و سکه در بازار / سکه امامی به کانال ۲۵ میلیونی بازگشت

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه در بازار امروز مسیری صعودی را طی می‌کند. قیمت طلا ( ۱۸ عیار) تا لحظه تنظیم این گزارش به دو میلیون و ۱۱۶ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده است. این در حالی است که هر گرم طلای ۱۸ عیار در روز گذشته با قیمت دو میلیون و ۱۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شده بود.

سکه امامی

امروز قیمت سکه امامی با رشد مواجه شد. این نوع سکه که روز گذشته با قیمت ۲۴ میلیون و ۶۹۴ هزار تومان معامله شده بود، امروز روی قیمت ۲۴ میلیون و ۶۴۴ هزار تومان بازگشایی شد که نشان از افزایش قیمت سکه امامی داشت.

با این حال اما با افزایش معاملات بازار، قیمت سکه امامی هم با رشد مواجه شد و به قیمت ۲۵ میلیون و ۹۷ هزار تومان تا لحظه تنظیم این گزارش رسید. حباب این نوع سکه هم اکنون به ۴ میلیون و ۷۲۸ هزار تومان رسیده است.

سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی هم مانند سکه امامی و طلای ۱۸ عیار امروز با رشد مواجه شده است. هر سکه بهار آزادی امروز با قیمت ۲۳ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان معامله می‌شود و حباب آن به ۳ میلیون و ۴۸۶ هزار تومان رسیده است.

این در حالی است که آخرین قیمت روز گذشته سکه بهار آزادی، ۲۳ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان بوده و امروز هم معاملات این سکه روی قیمت ۲۳ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان بازگشایی شده بود.

نیم سکه

قیمت نیم سکه امروز ۱۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است. این نوع سکه روی قیمت ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بازگشایی شد که نشان از روند صعودی نیم سکه در بازار امروز دارد.

آخرین قیمت نیم‌سکه در معاملات روز گذشته بازار طلا، ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده است. حباب نیم سکه نیز امروز به چهار میلیون و ۴۹۸ هزار تومان رسیده است.

ربع سکه

امروز قیمت ربع سکه به ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و روندی افزایشی را پیموده است. قیمت بازگشایی این نوع سکه نیز ۹ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان بوده که ۲۰۰ هزار تومان از قیمت روز گذشته بالاتر است. باید اشاره داشت که حباب ربع سکه به ۴ میلیون و ۴۷۱ هزار تومان رسیده است!

سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز با قیمت پنج میلیون تومان معامله می‌شود. نرخ بازگشایی این سکه کوچک همین قیمت بوده و قیمت روز گذشته آن نیز چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ثبت شده است.

قیمت طلا و سکه به طور کلی هفته گذشته را با روندی صعودی پشت سر گذاشته است. امروز و در اولین روز معاملاتی هفته نیز قیمت طلا و سکه صعودی است.

این روند را می‌توان ناشی از افزایش قیمت دلار دانست که امروز در معاملات فردایی تا پله ششم کانال ۴۰ هزار تومانی رشد داشته است. کارشناسان معتقدند در صورت ادامه روند افزایشی قیمت دلار، قیمت طلا و سکه تا کانال‌های بالاتر نیز رشد می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید