پخش کلیپی درباره نحوه برخورد پلیس با موضوع حجاب در یک مرکز پزشکی در شمال شهر کرمانشاه خبرساز شده است.

ماجرای خودداری پلیس کرمانشاه در برخورد با زن بدحجاب چه بود؟

به گزاش سلام نو به نقل از ایرنا، در این کلیپ، این مامور در واکنش به اعتراض زن آمر به معروف، می گوید مقابله با بی حجابی مبنای قانونی نداشته و پلیس هم وظیفه‌ای در قبال این موضوع ندارد.

یک مامور انتظامی در مقابل درخواست خانم آمر به معروف در یک مرکز پزشکی در شمال شهر کرمانشاه که از وی خواسته بود به یک خانم بخاطر پوشش و حجاب وی تذکر بدهد، امتناع کرد. این مامور به خانم آمر به معرف گفته بود حجاب اجباری در قانون نیست. انتشار این ویدئو بازتاب گسترده ای داشته است.

خبرگزاری دولت(ایرنا) درباره این ویدئو نوشته است: فیلمی در برخی گروه‌های مجازی استان کرمانشاه منتشر شده که حاکی از برخورد خبرساز یک مامور فراجای کرمانشاه با یک خانم آمر به معروف در خصوص موضوع حجاب شده است.

در این کلیپ، این مامور در واکنش به اعتراض بانوی آمر به معروف، مدعی می‌شود مقابله با بی حجابی مبنای قانونی نداشته و پلیس هم وظیفه‌ای در قبال این موضوع ندارد.

پلیس کرمانشاه به ایرنا گفت که در حال بررسی این موضوع و جزییات آن است.

همچنین گفته شده که فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه برای رسیدگی به اظهارات یکی از مامورین انتظامی در مرکز استان دستور ویژه و فوری صادر کرد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، در پی درخواست امدادخواهی یکی از هموطنان در یکی از مراکز درمانی و حضور یکی از مأمورین انتظامی در محل و بیان مطالبی، توسط فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه دستور رسیدگی فوری به این موضوع صادر شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید