مریم گلی گیاهی است که فواید بسیار زیادی دارد و یکی از خاصیت های درمانی این گیاه درمان یبوست است.

درمان معجزه آسای یبوست با این گیاه پرخاصیت

به گزارش سلام نو، مریم گلی گیاهی است با طبیعت گرم. دم کرده این گیاه یک تونیک و مقوی برای روح، بدن و افزایش طول عمر است. برای معالجه یبوست شب ها از دم کرده این گیاه بنوشید. برای درمان وبا از دم کرده این گیاه می توان استفاده کرد. مریم گلی برای انواع تب ها مفید است. برای اختلالات کبدی از دم کرده این گیاه می توان استفاده کرد. برای بیماری صرع و فلج از دم کرده مریم گلی استفاده می شود. مریم گلی آرام کننده اعصاب و تقویت کننده عضلات است. برای درمان دل درد و نفخ کمی مریم گلی را کف مال کرده و در دهان بریزید و آهسته آن را بمکید تا درد برطرف شود.

برای درمان ناراحتی های گوارشی ازقبیل سوء هاضمه، سنگینی معده و حالت تهوع از دم کرده مریم گلی بنوشید.

برای درمان اختلالات یائسگی از دم کرده مریم گلی قبل از غذا یک فنجان بنوشید. برای درمان قاعدگی های دردناک از دم کرده مریم گلی روزی یک فنجان قبل از قاعدگی بنوشید.

برای درمان عرق شبانه در بیماران مسلول از دم کرده مریم گلی قبل از خواب یک فنجان میل شود. برای درمان بحران های آسم از دود سوخته مریم گلی استشمام شود. برای درمان درد نیش زنبور و حشرات برگ تازه مریم گلی را به صورت ضماد بگذارید.

مریم گلی مفید برای پوست های چرب

خانم های نازا از دم کرده این گیاه استفاده کنند. مریم گلی پایین آورنده فشار خون است. برای پوست های چرب از بخور مریم گلی استفاده شود. شست و شو با جوشانده مریم گلی برای خارش پوست مفید است. برای درمان سوختگی از ضماد جوشانده مریم گلی استفاده می شود. دم کرده مریم گلی تقویت کننده قلب است. برای درمان خونریزی و ترشحات مهبلی که ناشی از ضعف است از دم کرده مریم گلی بنوشید.

برای درمان سرفه های مزمن از دم کرده مریم گلی بنوشید.

برای درمان برفک دهان ۱۰ گرم مریم گلی را در صد میلی لیتر آب سرد ریخته و حرارت می دهیم تا به جوش آید. سپس آن را ۱۰ دقیقه دم کرده و در دهان مزمزه می کنیم.

برای برطرف کردن اسهال ۱۰ گرم مریم گلی را در صد میلی لیتر آب جوش ریخته و ۱۰ دقیقه دم کرده و صاف کنید. بعد از هر غذا یک فنجان از آن بنوشید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید