گروه تجاری ققنوس با سال ها تجربه فعالیت در حیطه خرید، واردات، حمل بار و ترخیص کالا این آمادگی را دارد تا به عنوان شرکت حمل و نقل بین المللی و با ارائه بهترین خدمات ترخیص کالا از گمرک، تجربه متفاوت از خرید آنلاین کالا از امارات را برای تجار و وارد کنندگان ایرانی رقم بزند.

نحوه خرید آنلاین از سایت های امارات

مقدمه

قصد خرید و واردات کالا از امارات را دارید، اما شرایط برای حضور شما در این کشور فراهم نیست؟ یکی از بهترین راه هایی که به شما جهت خرید و تامین کالا پیشنهاد میکنیم، خرید آنلاین کالا از امارات است. فروشگاه های اینترنتی چندین ساله حضور پررنگی در خرید و فروش انواع اقلام دارند و خیلی اوقات نقش چشمگیری در تسهیل فرایند خرید اقلام به خصوص از کشورهای خارجی داشته اند. خرید از آمازون امارات میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد؛ اما دقت داشته باشید که برای خرید و واردات بار از دبی به ایران نیاز به خدمات ترخیص کالا از گمرک در کنار خدمات حمل بار توسط یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر دارید.

گروه تجاری ققنوس با سال ها تجربه فعالیت در حیطه خرید، واردات، حمل بار و ترخیص کالا این آمادگی را دارد تا به عنوان شرکت حمل و نقل بین المللی و با ارائه بهترین خدمات ترخیص کالا از گمرک، تجربه متفاوت از خرید آنلاین کالا از امارات را برای تجار و وارد کنندگان ایرانی رقم بزند. با توجه به این که خرید از سایت های اینترنتی امارات به دلیل تنوع بالای اجناس از برندهای مطرح جهانی و تخفیف های هیجان انگیز، مورد علاقه واردکنندگان و خریداران ایرانی بوده است، در ادامه این مقاله با ققنوس همراه باشید تا تمامی جوانب خرید از آمازون امارات را بررسی کنیم.

مراحل خرید آنلاین از سایت های امارات

چگونه میتوانیم از فروشگاه اینترنتی امارات خرید کنیم؟ روند خرید از سایت های خارجی تقریبا مشابه یکدیگر است اما از آنجا که نیاز به دقت بالایی در انتخاب و بررسی جزئیات کالا دارد، گروه تجاری ققنوس با ارائه خدمات خرید آنلاین کالا از امارات این امکان را برای شما فراهم میکند تا به راحتی و تنها با فرستادن لینک کالای مورد نظر خود برای کارشناسان ما، خرید خود را با بهترین قیمت نهایی کنید و از کیفیت کالای خریداری شده و فروشنده آن مطمئن باشید.

خرید کالاهای برند و باکیفیت اروپایی و خارجی برای ما ایرانی ها تقریبا غیرممکن است؛ اما از آنجا که اغلب این فروشگاه ها در آمازون شعبه دارند یا محصولاتشان به فروش میرسند، خرید و واردات کالا از امارات که محدودیت کمتری برای ایرانیان دارد، بهترین روش است. در میان فروشگاه های اینترنتی دبی که حتی در سراسر دنیا هم مطرح هستند، خرید از آمازون امارات بسیار پیشنهاد میشود. حتما اسم سایت بزرگ آمازون را شنیده اید. این وبسایت با امکانات فوق العاده ای که ارائه میدهد، از بهترین سایت ها برای خرید از دبی به شمار میرود. اگر شخصا خودتان قصد خرید از سایت های فروشگاهی امارات را دارید، به عنوان مثال، روند خرید از آمازون امارات به صورت زیر است:

  • سایت آمازون امارات با نام فروشگاه اینترنتی سوق نیز شناخته میشود. برای خرید از آمازون امارات، در ابتدا باید وارد سایت به آدرس www.amazon.ae شوید.
  • در ادامه، نیاز به ایجاد حساب کاربری جهت خرید آنلاین کالا از امارات دارید. فرایند ایجاد حساب کاربری ساده است و کافی نام، شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا در نهایت با ایجاد پسورد ۶ کارکتری بتوانید وارد حساب خود شوید.
  • پس از آن اکانت خود را ایجاد کردید و توانستید مراحل فعال سازی حساب را به اتمام برسانید، میتوانید از خرید از دنیای وسیعی از انواع کالاها لذت ببرید. دو روش برای پیدا کردن کالای مورد نظرتان جهت خرید از آمازون امارات وجود دارد. در روش اول شما میتوانید اسم کالای دلخواه خود را در کادر جستجو وارد کرده و سرچ کنید. مزیت این روش در این است که شما میتوانید حین جستجوی نام محصول، سایر پیشنهادات را نیز مشاهده کنید. در روش دوم میتوانید از دسته بندی های خود سایت استفاده کنید که به مراتب انتخاب راحت تر خواهد بود.
  • بعد از این که کالای مورد نظر خود را پیدا کردید، اصلا برای خرید عجله نداشته باشید. حتما تمامی جزئیات محصول از رنگ و سایز گرفته تا قیمت و نظرات سایر خریداران را به خوبی بررسی کنید.
  • زمانی که از کیفیت و جزئیات کالا مطمئن بودید، بر روی گزینه add to card کلیک کنید تا بتوانید وارد مرحله بعدی از خرید آنلاین کالا از امارات شوید.
  • در این مرحله باید تعداد کالای مورد نیاز خود را تائید کنید تا در صورتی که مغایرتی با سفارش شما وجود نداشت، بتوانید وارد مرحله بعد شوید.
  • گزینه PROCEED TO CHECKOUT را انتخاب نمایید.
  • اطلاعات خواسته شده نظیر شماره تلفن و آدرس در امارات یا کشورهای دیگر را وارد کنید. یک کد تائید به شماره شما ارسال خواهد شد که در صورت تائید آن، وارد مرحله بعدی خواهید شد.
  • در اخرین مرحله از خرید از آمازون امارات، به صفحه پرداخت منتقل میشوید تا عملیات پرداخت وجه را انجام دهید. دو روش برای پرداخت وجه وجود دارد. یک روش با استفاده از کارت های اعتباری به صورت انلاین میباشد و روش دیگر، پرداخت در محل است.

دقت داشته باشید که برای خریداران داخل ایران، شرایط خرید از سایت های خارجی بسیار چالش برانگیز است؛ از این رو، شما عزیزان میتوانید با استفاده از خدمات خرید آنلاین کالا از امارات توسط گروه تجاری ققنوس، از بابت خرید و پرداخت وجه به حساب فروشنده مطمئن باشید. کافی است وارد سایت آمازون امارات شوید و لینک کالای مورد نظر خود را کپی و برای کارشناسان ما ارسال کنید تا بتوانند به سرعت اطلاعات مورد نیاز خرید را در اختیار شما قرار دهند.

نحوه خرید آنلاین از سایت های امارات

لیست سایت های خرید آنلاین در دبی

امروز، کشور امارات را میتوانیم مهد تجارت الکترونیک خاورمیانه در نظر بگیریم. وبسایت های فروشگاهی بسیاری در امارات فعال هستند که میتوانید هر آنچه که بخواهید را سفارش دهید و با استفاده از خدمات ترخیص کالا از گمرک شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس وارد نمایید. بهترین سایت برای خرید آنلاین کالا از امارات به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد، اما در ادامه لیستی از بهترین ها را برای شما آماده کرده ایم.

  • فروشگاه اینترنتی سوق که مهمترین سایت دبی و از زیرمجموعه های آمازون در امارات میباشد.
  • فروشگاه اینترنتی نون که ارائه دهنده انواع کالاهاست.
  • فروشگاه اینترنتی نمشی
  • فروشگاه اینترنتی اسپلش دبی برای خرید آنلاین کالا از امارات
  • فروشگاه اینترنتی لتس تانگو
  • فروشگاه اینترنتی آیوا
  • فروشگاه اینترنتی سیوی
  • فروشگاه اینترنتی یوبای
  • فروشگاه اینترنتی دوبیزل

حمل بار از امارات به ایران به چه روش هایی انجام میشود؟

دو سرویس محبوب حمل بار دریایی و حمل بار هوایی از امارات به ایران توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس ارائه میگردد. پس از آن که خرید خود را نهایی کردید، میتوانید با بهترین روش حمل و نقل و خدمات ترخیص کالا از گمرک، جهت ارسال بار خود از دبی اقدام نمایید. با توجه به نزدیک بودند و کشور ایران و امارات به یکدیگر، هر دو روش دریایی و هوایی سریع تر انجام میگیرند؛ اما برای مرسوله های کوچک، معمولا حمل و نقل هوایی بهتر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. درصورتی که برای ارسال سفارش های حجیم و سنگین، حمل و نقل دریایی که مدت زمان بیشتری هم طول میکشد، پیشنهاد میشود.

حمل بار دریایی از امارات به ایران

حمل بار دریایی از امارات به ایران چه مزایایی دارد؟ این سرویس از بندر جبل علی دبی به بندرهای شهید رجایی بندرعباس، بندر بوشهر و بندر امام خمینی انجام میگیرد. حمل و نقل دریایی برای کالاهایی با وزن بیشتر از ۱۵۰۰ کیلوگرم بسیار به صرفه تر است و بسیاری از هزینه ها را کاهش میدهد. به همین دلیل است که سرویس حمل بار دریایی توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس را به وارد کنندگانی که قصد واردات د حجم و وزن زیاد را دارند پیشنهاد میکنیم. به علاوه، با استفاده از خدمات ترخیص کالا از گمرک میتوانید از انجام صفر تا ۱۰۰ فرایند ترخیص کالا در امارات و ایران مطمئن باشید.

نحوه خرید آنلاین از سایت های امارات

حمل بار هوایی از دبی به ایران

حجم گسترده ایاز مرسوله ها از طریق حمل و نقل هوایی وارد کشور میشوند؛ چرا که بسیار سریع تر از حمل و نقل دریایی است. با توجه به این که مدت زمان حمل بار هوایی توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس از امارات به ایران ۲ تا ۳ روز کاری طول میکشد، برای افرادی که سرعت فاکتور مهمی در ارسال کالاست، روش بسیار مناسبی است.

لیست هزینه های خرید و واردات از دبی به ایران

میدانید که هزینه های واردات از دبی، تنها به هزینه و قیمت خرید آنلاین کالا از امارات مربوط نمیشود و هزینه های دیگری را جهت خدمات ترخیص کالا از گمرک و حمل بار توسط شرکت حمل و نقل بین المللی شامل میشود. بسیاری از این هزینه ها به نوع و مقدار کالا بستگی دارند و باید هر کدام از آنها را در قیمت تمام شده کالای وارداتی خود در نظر داشته باشید. گروه تجاری ققنوس همواره تلاش کرده تا با نرخی اقتصادی، در جهت توسعه تجارت وارد کنندگان عزیز نقشی ایفا کند.

قیمت خرید کالا، هزینه بارگیری و حمل کالا، هزینه بیمه کالا، هزینه ثبت سفارش، هزینه اخذ مجوزهای لازم، هزینه ترخیص کالا از گمرک و تشریفات گمرکی در ایران، مالیات و عوارض گمرکی و هزینه حمل بار از گمرک تا مقصد نهایی، برخی از مهمترین هزینه هایی هستند که خرید و واردات کالا از امارات با خود به همراه دارد.

جمع بندی

خرید آنلاین کالا از امارات به ویژه خرید از آمازون امارات یکی از بهترین روش هایی است که میتوانید بدون حضور در این کشور، جهت تامین کالای مورد نظر خود استفاده کنید. شما عزیزان میتوانید برای خرید کالای مورد نیاز خود از هر یک از سایت های فروشگاهی امارات، خدمات ترخیص کالا از گمرک و ارسال بار در کوتاه ترین زمان ممکن به ایران، به کمک کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس اقدام فرمایید. ما تمامی مراحلی را که جهت خرید و واردات کالا به ایران باید انجام دهید را به طور کامل انجام خواهیم داد. کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ققنوس از طریق شماره تلفن ۰۲۱ ۴۸۰۰۰۱۱۰ در تماس باشید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید