بعد از پرداخت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان در اردیبهشت ماه امسال و حذف یارانه ۴۵ هزار تومانی و یارانه معیشتی، قرار بر این است که طرح کالا برگ الکترونیک نیز در سراسر کشور اجرا شود اما یارانه نقدی حذف نخواهد شد.

مردم هرمزگان بخوانند / زمان شارژ اعتبار طرح کالابرگ اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، مدیر بخش تولید محتوای طرح کالابرگ الکترونیک از شارژ اعتبار اسفندماه طرح کالابرگ در هرمزگان خبر داد و گفت: تاکنون در هرمزگان یکهزار و ۳۰۰ فروشگاه به این طرح پیوسته‌اند.

محسن نیک‌نفس مدیر بخش تولید محتوای طرح کالابرگ در بندرعباس اظهار داشت: با گذشت حدود ۱۵ روز از اجرای اصلی طرح کالابرگ الکترونیک بر بستر شبکه ملی اعتبار در استان هرمزگان تاکنون بالغ بر ۱۳۰۰ فروشگاه در این طرح مشارکت کرده‌اند که این رقم تا آخر هفته با نهایی شدن ثبت‌نام سایر فروشگاه‌ها به ۱۵۰۰ می‌رسد.

وی افزود: با توجه به مدت زمان اندک از زمان آغاز طرح، استقبال مردمی از این طرح مناسب بوده و سرعت توسعه کار بالاست، در زمان حاضر دو شهرستان میناب و بندرعباس کنار شهرستان بندرلنگه بیشترین استقبال را از این طرح داشته‌اند.

مدیر بخش تولید محتوای طرح کالابرگ گفت: پیامکی برای مردم استفاده‌کننده از این طرح ارسال و میزان اعتبار باقی‌مانده آن‌ها اعلام شد، این اعتبار باقی‌مانده تا ۲۱ بهمن به‌صورت نقدی در حساب سرپرستان خانوار خواهد نشست.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید