مسعد پزشکیان نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی مردم عمل ما را می‌بینند، حرف‌مان را گوش نمی‌دهند و در واقع دلیل بی‌اعتمادی مردم ما هستیم.

پزشکیان: دلیل بی‌اعتمادی مردم ما هستیم

به گزارش سلام نو، جماران نوشت: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ما باید به شعارهایی که می‌دهیم عمل کنیم؛ صحبت از مردم، مستضعف و... می‌کنیم و می‌گوییم انقلاب برای تمام مردم است و متعلق به گروه خاصی نیست و قالیباف هم در سخنرانی خود در حرم امام به آن اشاره کرد؛ اما امروز تمام مردم وسط صحنه نیستند. در حالی که آنچه رمز پیروزی است حضور همه‌ی ملت است و این مشکل را باید در داخل حل کنیم نه در خارج! باید تمام مردم را در صحنه بازی دهیم.

در حالی چهل و چهار سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را پیش رو داریم که کشور چند ماه پرتلاطم را پشت سر گذاشت.

نقش مجلس نیز با توجه به وظیفه تقنینی اش، در چنین شرایطی می تواند تأثیر زیادی در تغییر اوضاع داشته باشد. از این رو، مسعود پزشکیان در پاسخ به اینکه با توجه به وقایع ماه‌های اخیر در کشور و مشکلات اساسی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موجود؛ امروز مهم‌ترین اولویت مجلس برای حل ریشه‌ای مشکلات اساسی کشور باید کدام موضوع باشد؟ به حل مشکلات معیشتی اشاره کرد و افزود: طبیعی است معیشت مردم باید دراولویت برنامه‌ها باشد.

او همچنین در پاسخ به اینکه آیا مجلس قائل به وجود برنامه‌ای کلان و یا نقشه راه در این خصوص است، گفت: بین گفتن و پرداختن و حتی کارشناسانه بودن این پرداختن‌ها خیلی فاصله است. به هرحال ما از این حرف‌ها بسیار می‌زنیم اما زمانی‌که به میدان عمل می‌رسد می‌بیینم که با آن راه حل‌هایی که از نظر علمی باید داشته باشیم و به قانون تبدیل کنیم تا توان و یا باور اجرایی داشته باشیم، فاصله زیاد است.

باید تمام مردم را در صحنه بازی دهیم

پزشکیان ادامه داد: ما باید به شعارهایی که می‌دهیم عمل کنیم؛ صحبت از مردم، مستضعف و... می‌کنیم و می‌گوییم انقلاب برای تمام مردم است و متعلق به گروه خاصی نیست و قالیباف هم در سخنرانی خود در حرم امام به آن اشاره کرد؛ اما امروز تمام مردم وسط صحنه نیستند. در حالی که آنچه رمز پیروزی است حضور همه‌ی ملت است و این مشکل را باید در داخل حل کنیم نه در خارج! باید تمام مردم را در صحنه بازی دهیم.

وقتی مردم عمل ما را می‌بینند، حرف‌مان را گوش نمی‌دهند

نماینده مردم تبریز دلیل بی‌اعتمادی مردم به برخی مسئولان را عملکرد آنان دانست و گفت: دلیل این بی‌اعتمادی ما هستیم. ما آنچه را که گفتیم در عمل نتوانستیم پیاده کنیم و طبعا وقتی مردم عمل ما را می‌بینند، حرف ما را گوش نمی‌دهند.

اگر امام بود نمی‌پذیرفت که وضع مردم این چنین باشد

پزشکیان در پاسخ به اینکه اگر امام در میان ما بود در شرایط فعلی چه می‌گفت؟ اظهارکرد: تصور می‌کنم امام دق می‌کرد! امام نمی‌پذیرفت که وضع مردم این چنین باشد. به یاد دارم آن اوایل که چند ماهی از انقلاب گذشته بود و مردم مشکل داشتند به شدت عصبانی بودند و به آن مسئولان تشر می‌زد که چرا مردم چنین مشکلی دارند و شما بی‌تفاوت هستید.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید