میرهاشمی موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱ اعلام شد + زمان واریز

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با میزان و زمان واریز عیدی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی توضیح داد.

میرهاشمی موسوی؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امروز در نشست خبری ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار کرد: ۴۴ سال تجربه داریم که در این سال‌ها تلاش‌های بسیاری شده است و امروز ما خدمتگزار بخشی از جامعه در حوزه تامین اجتماعی و بیمه هستیم.

وی افزود: قبل از انقلاب حدود ۲۰ درصد جامعه ۳۵ میلیون نفری تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی بودند و امروز بیش از ۷۰ درصد جامعه ما تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار دارند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با میزان رقم پرداخت عیدی به بازنشستگان تامین اجتماعی و زمان آن گفت: هر آنچه که مجری قانون به ما ابلاغ کند پرداخت خواهیم کرد؛ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به عنوان عیدی برای بازنشستگان تامین اجتماعی واریز خواهیم کرد. سعی خواهیم کرد قبل از اینکه عیدی کارمندان و زیرمجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کنیم، عیدی بازنشستگان را پرداخت کنیم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به این پرسش که آیا عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن و اسفند پرداخت می‌شود تصریح کرد: در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید