علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، درباره جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس درباره مولدسازی توضیحاتی داد و گفت: نمایندگان مولدسازی را مفید می دانند.

 فروش اموال مازاد دولت قانون مصوب است

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس را تشریح کرد.

علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس اظهار داشت: صبح امروز نمایندگان مجلس با رئیس مجلس جلسه غیرعلنی داشتند که ابتدا به مسائل بودجه سال آینده پرداخت شد و نمایندگان نکات خود را نسبت به بررسی بودجه مطرح کردند.

وی افزود: همچنین دستور بعدی جلسه غیرعلنی مبحث مهم مولدسازی بود. نمایندگان در این جلسه اصل مولدسازی را خوب و مفید دانستند، اما سوالاتی درباره نحوه اجرایی آن داشتند که رئیس مجلس به آن پاسخ داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: فروش اموال مازاد دولت نیز در برنامه ششم توسعه و همچنین در لوایح بودجه سال‌های ۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ وجود داشت که دولت‌ها نیز می‌بایست نسبت به آن اقدام می‌کردند؛ زیرا این موضوع قانون مصوب است، اما در اجرا کردن این قانون موانعی وجود داشت که می‌بایست یک اقدام مهم راهبردی جهت فروش این اموال دولتی صورت می‌گرفت.

سلیمی تصریح کرد: یکی از سوالات مهم نمایندگان بحث چگونگی اجرا کردن این موضوع و همچنین مصونیت قضایی بود که آقای قالیباف بیان کرد مصونیت به این معنا نیست که افرادی که در این هیئت حضور دارند بتوانند تخلفاتی انجام دهند قطعاً روی این هیئت نظارت‌هایی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید