۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 55417663

حبیب اسدالله‌نژاد مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی، از جمع‌آوری مرغ مازاد در سطح استان‌ها توسط اتحادیه ها خبر داد و گفت: ذخیره‌سازی مرغ‌منجمد هم آغاز می شود.

جمع‌آوری مرغ مازاد آغاز شد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: مشکلات موجود سر راه خرید حمایتی مرغ مازاد برطرف شده و اتحادیه مرغداران خرید حمایتی را از امروز (دوشنبه) از سر می‌گیرد.

حبیب اسدالله‌نژاد با اشاره به اتخاذ سیاست‌های حمایتی از کالاهای اساسی در خصوص جمع‌آوری مرغ مازاد کشور گفت: جلسه‌ای با حضور معاونان وزیر جهاد کشاورزی و دبیر شورای قیمت‌گذاری برگزار شد و در این جلسه دغدغه‌های مرغداران در خصوص بند یک ماده ۲ دستورالعمل اجرایی که قیمت مرغ‌منجمد شیرین‌پک را با احتساب هزینه‌های طبیعی مشخص کرده بود، مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد قیمت قبلی اصلاح شود.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی افزود: هم‌اکنون به صورت علی‌الحساب مرغ زنده با قیمت ۴۰ هزار تومان و مرغ‌منجمد ۱۰ درصد بالاتر از این رقم تعیین شده تا اتحادیه‌ها نسبت به جمع‌آوری مرغ مازاد در سطح استان‌ها اقدام کنند.

اسدالله‌نژاد گفت: از امروز (دوشنبه) اتحادیه‌ها ذخیره‌سازی مرغ‌منجمد را شروع می‌کنند و در چند روز آینده وزیر جهاد کشاورزی دستورالعمل اجرایی جدید را ابلاغ خواهد کرد.

وی بیان کرد: سازمان حمایت ظرف چند روز آینده تصمیم نهایی در خصوص قیمت واقعی مرغ زنده و مرغ گرم را اتخاذ خواهد کرد و با قدرت بیشتری جمع‌آوری مرغ مازاد کشور آغاز خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: امیدواریم با جمع‌آوری مرغ مازاد، قیمت مرغ زنده و مرغ گرم در بازار منطقی شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید