بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سهام در ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ با ریزش ۱۷هزار واحدی همراه شد و به رقم یک‌ میلیون و ۵۴۰هزار و ۱۸۳ واحد رسید.

گزارش وضعیت بورس ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ / بورس ریزش کرد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۱۷هزار واحدی روبرو شد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۹میلیارد و ۶۰۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۷۷۶میلیارد تومان در بیش از ۴۵۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۱۷هزار و ۵۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۴۰هزار و ۱۸۳واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت بندر عباس شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی فناوران، گروه دارویی برکت و بانک سینا با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۸میلیارد و ۲۴۷میلیون ورقه به‌ارزش ۱۱هزار و ۵۹۴میلیارد تومان در ۲۸۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۱۳واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۳۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای بیمه پاسارگاد، پتروشیمی تندگویان و پلیمر آریا ساسول بیشترین اثر منفی بر این نماگر به نام شرکتهای پتروشیمی زاگرس، بیمه سامان و پتروشیمی مارون شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید