قیمت انواع سکه و طلا در بازار امروز ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ کاهش یافت و سکه به کانال ۲۳ میلیون تومانی عقب نشینی کرد و هر گرم طلای ۱۸ عیار دو میلیون و ۴۵ هزار و ۷۰۰ تومان شد.

سکه یک کانال عقب رفت / طلای ۱۸ عیار چقدر ارزان شد؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، قیمت طلا و سکه امروز ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ روندی نزولی را در پیش دارد. به نظر می‌رسد این نوسانات تحت تاثیر دلار و طلای جهانی رخ داده باشد.

قیمت طلا و سکه امروز و در اولین روز معاملاتی هفته نوساناتی کاهشی را تجربه می‌کند. قیمت طلا در لحظه تنظیم این گزارش دو میلیون و ۴۵ هزار و ۷۰۰ تومان در هر گرم ثبت شده است.

قیمت سکه امامی در بازار امروز چند؟

قیمت سکه امروز مسیری نزولی را طی می‌کند و در لحظه تنظیم این گزارش ۲۳ میلیون و ۹۹۶ هزار تومان قیمت خورده است. این فلز ارزشمند بر روی ۲۴ میلیون و ۸۴۹ هزار تومان بازگشایی شده و حالا چهار میلیون و ۱۶۶ هزار تومان حباب دارد.

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی در حال حاضر ۲۲ میلیون و ۲۹۶ هزار تومان است. قیمت این سکه طرح قدیم همانند سکه امامی روندی رو به پایین را تجربه می‌کند و حباب آن دو میلیون و ۷۱۶ هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت نیم سکه

قیمت نیم سکه امروز نسبت به آخرین نرخ ثبت شده برای روز گذشته ۵۰ هزار تومان افزایش را تجربه کرده و اکنون ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. حباب نیم‌سکه چهار میلیون و ۱۸۹ هزار تومان ثبت شده است.

قیمت ربع سکه

قیمت ربع سکه در این لحظه ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد و نسبت به روز گذشته کاهشی ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است. حباب این نوع سکه کوچک چهار میلیون و ۵۶۱ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز پنج میلیون تومان تعیین شده و در بین باقی انواع سکه تنها مرودی است که روندی افزایشی را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است. همچنین حباب این سکه دو میلیون و ۵۷۶ هزار تومان برآورد شده است.

در طول هفته گذشته به دلیل ثبات نسبی قیمت دلار، قیمت طلا و سکه نیز روندی کم‌نوسان را در کانال ۲۴ میلیون تومان تجربه کرده و حالا مجددا وارد کانال ۲۳ میلیون تومانی شده است.

از اوایل دی‌ماه امسال تا کنون دلار حدود ۱۰/۵ درصد افزایش را تجربه کرده است. سکه نیز پس از جهش نرخ دلار تا ۲۵ میلیون تومان رشد کرد. برخی از کارشناسان معتقدند در صورت تدوام شرایط موجود ممکن است قیمت سکه تا ۲۸ میلیون تومان نیز رشد کند.

البته از سویی دیگر انس جهانی نیز تا کانال ۱۸۰۰ دلاری ریزش داشته و این عامل را نیز می‌توان بر روندی نزولی امروز طلا و سکه موثر دانست.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید