۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
کد خبر: 55417367

رستوران‌گردی در همدان لذت‌بخش و خوشایند است، با ما همراه باشید و درباره چند رستوران جالب در همدان بدانید.

چند رستوران جالب در همدان

سلام نو _ سرویس گردشگری: همدان یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی ایران به حساب می‌آید. به لطف غار علیصدر و سایر جاهای دیدنی همدان، همه ساله هزاران گردشگر از شهرهای مختلف ایران از این شهر دیدن می‌کنند. همدان شهری با آیین و سنت قدیمی است. به همین خاطر می‌توانید انتظار وجود غذاهای سنتی خاص را نیز در این شهر بکشید. اگر قصد شکم‌گردی و تجربه غذاهای سنتی همدان را دارید در ادامه به تعدادی از رستوران‌های همدان می‌پردازیم.

رستوران‌های جالب توجه همدان

موزه و سفره خانه سنتی حمام قلعه

حمام قلعه یکی از حمام‌های سنتی و قدیمی همدان است. در گذشته اینطور نبود که هر خانه‌ای یک حمام اختصاصی داشته باشد. در حقیقت یک قابلیت ساده که امروز در خانه همه ما وجود دارد، در گذشته یک چالش بسیار بزرگ بود. مردم برای آنکه استحمام کنند، به حمام‌های عمومی می‌رفتند. حمام قلعه یکی از حمام‌های قدیمی همدان است که بعد بازسازی، در سال ۱۳۸۷ به موزه مردم‌شناسی همدان تبدیل شد. این حمام در خیابان شریعتی و کوچه مهر واقع شده است.

چند رستوران جالب در همدان

در حال حاضر علاوه بر موزه مردم‌شناسی، این حمام را به یک سفره‌خانه سنتی نیز تبدیل کرده‌اند. فضای این حمام بسیار خاص و دوست‌داشتنی است. با انتخاب این رستوران برای میل کردن غذا، یک تیر و دو نشان می‌زنید. هم می‌توانید یک وعده غذای خوشمزه نوش جان کنید و هم از تماشای این حمام قدیمی لذت ببرید.

آدرس: همدان، خیابان شریعتی، کوچه مهر

رستوران ایتالیایی چوبین

رستوران ایتالیایی چوبین را می‌توان یکی از شیک‌ترین، گران‌ترین و بهترین رستوران های همدان دانست. این رستوران نمای بیرونی و نمای داخلی بسیار شیکی دارد. میز و صندلی‌های این رستوران بسیار شیک هستند. دکوراسیون داخلی رستوران را به سبک و سیاق رستوران‌های اروپایی طراحی کرده‌اند. با حضور در این رستوران حس و حال خوشی خواهید گرفت. همان طور که تصور می‌کنید، در منوی این رستوران انواع غذاهای فرنگی، مخصوصاً غذاهای ایتالیایی به چشم می‌خورد. غذاهای رستوران ایتالیایی چوبین کیفیت بسیار بالایی دارند. از بهترین مواد اولیه برای تهیه این غذاها استفاده می‌شود. از پیتزا تا لازانیا و پنه را می‌توانید در این رستوران سفارش دهید.

چند رستوران جالب در همدان

البته که استیک با سس قارچ این رستوران شهرت بسیاری دارد. غذاهای این رستوران نسبتاً گران هستند؛ اما کیفیت بسیار بالایی دارند. پس اگر دلتان هوس غذاهای فرنگی کرد، یک راست به رستوران ایتالیایی چوبین بروید.

آدرس: همدان، بلوار اعتمادیه

رستوران ته چین

رستوران ته چین، یک رستوران ایرانی است که بهترین غذاهای سنتی را با بهترین مواد غذایی و برنج صد در صد ایرانی سرو می‌کند. محیط این رستوران بسیار آرام و دنج است و پرسنل آن به بهترین شکل ممکن از مهمانان پذیرایی می‌کنند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و با توجه به کیفیت بالای غذاها، قیمت آن بسیار مناسب است. بشقاب ویژه‌ی این رستوران را به هیچ عنوان از دست ندهید که شامل انواع کباب و ته چین و مخلفات و دورچین است. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به ارائه‌ی غذاهای ایرانی، انواع کباب، انواع ته چین، غذای فرنگی، بوفه سلف سرویس و فضا و محیط بزرگ و شیک اشاره کرد.

آدرس: همدان، چهارراه پژوهش، پایین‌تر از پمپ بنزین

رستوران میسان

تپه‌های عباس‌آباد همدان بین مسافران بسیار محبوب و پرطرفدار است. بعد از تفریح در این منطقه می‌توانید برای غذا خوردن به رستوران میسان سر بزنید.

چند رستوران جالب در همدان

این رستوران در کنار دریاچه قرار دارد و از آنجا می‌توانید تمام شهر را ببینید. غذاهای لذیذ با کیفیت عالی در این رستوران سرو می‌شود. در این رستوران خبری از پیتزا و ساندویچ و فست فود نیست. غذاهای ایرانی مثل انواع کباب و خوراک سبزیجات در منوی این رستوران دیده می‌شود.

آدرس: همدان، تپه توریستی تفریحی عباس‌آباد، رستوران شیشه‌ای، مجموعه غذایی میسان

رستوران داریوش گنج‌نامه

مجموعه توریستی و تفریحی گنج‌نامه از مهم‌ترین مکان‌های دیدنی همدان است که هر مسافر و گردشگری باید در سفر خود از آن دیدن کند. مسافران و گردشگران می‌توانند پس از گشت‌وگذار در مجموعه گنج‌نامه برای صرف غذا و رفع خستگی به رستوران داریوش گنج‌نامه مراجعه کنند. این رستوران در طبقه سوم ساختمانی مشرف به تپه‌های گنج‌نامه قرار گرفته است و برخی از شب‌ها نیز، موسیقی زنده در محیط این رستوران اجرا می‌شود. در مجاورت آن، رستوران‌های دیگری نیز وجود دارد. این رستوران نیز در جاده عباس آباد و مجاورت مجموعه گنج‌نامه قرار دارد.

رستوران عطر سیب

یکی از رستوران‌های جذاب همدان رستوران عطر سیب است که در زمره بهترین رستوران های همدان قرار دارد. وجود فضای سرسبز و دلنشین اطراف این رستوران و همچنین طبخ غذاهای ایرانی و سنتی لذیذ باعث شده تا این رستوران یکی از رستوران‌های پرطرفدار همدان باشد.

چند رستوران جالب در همدان

مشتریان این رستوران می‌توانند در تخت‌ها و یا میزهای مخصوص سرو غذا، غذای خود را صرف کنند. نزدیکی این رستوران به مجموعه گنج‌نامه و محوطه تاریخ طبیعی دانشگاه بوعلی سینا، سبب شده تا مسافران زیادی به این رستوران سر بزنند. آدرس این رستوران، جاده گنج‌نامه، رستوران عطر سیب است.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید