سفر به همدان و شکم‌گردی در آن هیجان‌انگیز است به همین جهت با ما همراه باشید تا بدانیم بهترین رستوران‌های همدان کجاست.

بهترین رستوران‌های همدان کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: همدان، یکی از کلان‌شهرهای ایران، به خاطر جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی زیادی که دارد، مورد توجه مسافران داخلی و بسیاری از گردشگران خارجی قرار دارد. غذا خوردن در رستوران، یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های سفر است. اگر دوست دارید در سفر به همدان، غذای اصیل ایرانی، بهترین کباب‌ها و غذاهای ایتالیایی لذیذ را نوش جان کنید.

همدان و رستوران‌های خوب و بهتر در آن

دیزی‌سرای آریاییان

رستوران آریاییان یکی از بهترین رستوران‌های شهر برای خوردن دیزی است. این دیزی‌سرا فضای بسیار دلنشینی دارد. بعد از غذا می‌توانید چای و نبات سفارش دهید و تفریح خود را کامل کنید. همان طور که اسم آن پیدا است، اینجا فقط می‌توانید دیزی بخورید. غذای این دیزی‌سرا با تازه‌ترین و بهترین گوشت تهیه می‌شود و آن را با نان سنگک تازه، دوغ، ترشی و سبزی خوردن سرو می‌کنند.

آدرس:استان همدان، همدان، خیابان بوعلی جنوبی

رستوران دلتا

رستوران دلتا، انتخابی خوب و باصرفه برای غذا خوردن در همدان است. انواع غذاهای ایرانی و محلی با بهترین کیفیت در محیطی گرم و صمیمانه سرو می‌شود.

بهترین رستوران‌های همدان کجاست؟

این رستوران یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های شهر است و علاوه بر کیفیت بی‌نظیر غذا، به خاظر مشتری مداری‌اش معروف است. یا روی تخت یا پشت میز می‌توانید غذای خود را نوش جان کنید. در این رستوران کباب کوبیده و کبابی به نام ثریایی که عبارت است از کباب برگی که با فلفل دلمه‌ای و سبزیجات مزه‌دارش کرده‌اند، حرف اول را می‌زند. قیمت‌ها در رستوران دلتا بسیار معقول است.

آدرس: همدان، خیابان میرزاد عشقی، روبه‌روی خیابان سعدیه

رستوران کاکتوس

اگر از اهالی شهر در مورد بهترین رستوران سوال کنید، نام کاکتوس را زیاد خواهید شنید. در این رستوران، غذاهایی بسیار باکیفیت سرو می‌شود و می‌توانید با اطمینان از کیفیت و سلامت غذاها، انواع غذای ایرانی را سفارش دهید و لذت ببرید.

آدرس: همدان، همدان میدان آرامگاه بوعلی، جنب بانک ملی

رستوران ایتالیایی دلژین

اگر دنبال بهترین استیک‌ها و پاستاهای شهر می‌شد، رستوران دلژین را انتخاب کنید. کیفیت و طعم غذاهای رستوران دلژین، فوق‌العاده است و سرویس‌دهی در این رستوران، راضی کننده است. این رستوران، شیک است و فضایی دلنشین دارد.

بهترین رستوران‌های همدان کجاست؟

بهترین غذاهای ایتالیایی را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید؛ البته قیمت آن نسبت به بسیاری از رستوران‌های شهر بالاتر است، ولی نسبت به کیفیت و تنوع غذاها، قابل قبول است.

آدرس: همدان سیزده خانه، پایین‌تر ازهتل بوعلی، روبه‌روی بانک تجارت

رستوران داریوش گنج نامه

مجموعه‌ی گنج‌نامه‌ی همدان یک مجموعه‌ی تاریخی و تفریحی در این شهر است که گردشگران و مسافران زیادی به آن سر می‌زنند. این مجموعه، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی همدان است. بعد از گشت و گذار در این مجموعه‌ی تفریحی، می‌توانید یک وعده غذای عالی نوش جان کنید تا خستگی از تن‌تان بیرون رود. رستوران داریوش، رستورانی مدرن و لوکس است که در طبقه‌ی سوم در محیطی زیبا، پذیرای گردشگران است. البته در این مجموعه، رستوران‌های دیگری هم وجود دارد. در روزهای تعطیل و مراسم خاص، موسیقی زنده در رستوران اجرا می‌شود که جذابیت آن را دوچندان می‌کند.

آدرس: همدان، جاده عباس آباد ،مجموعه گنجنامه

رستوران‌های درجه یک و بهتر همدان

رستوران بریان پسر خوب

از نام این رستوران می‌توانید منوی آن را تا حدی حدس بزنید. در این رستوران انواع غذاهای بریان سرو می‌شود. برای مثال می‌توانید انواع مرغ بریان با ادویه‌های مخصوص را در رستوران بریان پسر خوب سفارش دهید.

بهترین رستوران‌های همدان کجاست؟

این رستوران میز و صندلی‌های خود را در فضای بیرونی رستوران قرار داده است. به این ترتیب می‌توانید حین میل کردن غذا، از فضای باز لذت ببرید. این رستوران قیمت بسیار مناسبی دارد. پس می‌توانید برای چند وعده روی رستوران بریان پسر خوب حساب باز کنید. این رستوران درست در خیابان آرامگاه باباطاهر واقع شده است. به همین خاطر در اکثر روزهای سال، جمعیت بسیاری در این رستوران حضور دارند. غذاهای این رستوران بسیار تازه است و کیفیت مناسبی دارد.

آدرس: همدان، آرامگاه باباطاهر، نبش آتش‌نشانی

باغ رستوران نعل اشکنه

باغ رستوران نعل اشکنه را قطعاً می‌توان جزو بهترین رستوران های همدان دانست. این باغ رستوران چشم‌اندازی طبیعی و بسیار زیبا دارد. اگر دلتان می‌خواهد تا هنگام میل کردن غذای خود، از تماشای مناظر طبیعی و دوست‌داشتنی لذت ببرید، باغ رستوران نعل اشکنه برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. باغ رستوران نعل اشکنه در محله‌ای قدیمی قرار دارد. در گذشته این منطقه سنگلاخ بود. به همین خاطر وقتی که اسب‌ها از آن عبور می‌کردند، نعل آن‌ها می‌شکست.

بهترین رستوران‌های همدان کجاست؟

به همین خاطر آن را با نام نعل اشکنه به معنای نعل می‌شکنه نامگذاری کردند. باغ رستوران نعل اشکنه نیز در همین محله قرار دارد. به همین خاطر آن را با چنین اسمی نامگذاری کردند. باغ رستوران نعل اشکنه را می‌توان به نوعی معروف‌ترین رستوران در تمام همدان دانست. این رستوران در مسیر دریاچه عباس‌آباد واقع شده است. به همین خاطر حتی مردم محلی نیز در روزهای آخر هفته برای خوشگذرانی و صرف یک غذای خوشمزه، به باغ رستوران نعل اشکنه می‌آیند.

قیمت این رستوران در مقایسه با سایر رستوران‌های همدان کمی گران است. البته کیفیت غذا در کنار فضای زیبای آن باعث می‌شود که کسی به قیمت گران این رستوران فکر نکند. در این رستوران یکی از بهترین کباب‌های شهر سرو می‌شود. مواد اولیه این رستوران بسیار تازه هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند. در این رستوران هم تخت‌های سنتی و هم میز و صندلی مدرن برای مشتریان در نظر گرفته شده است. پس می‌توانید با آرامش تخت یا میز را انتخاب کنید.

آدرس: همدان، بلوار کولاب، نرسیده به عباس آباد

کد خبرنگار: ۲۶
۱۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • بابک خرمدین IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    4 2
    نعل اشکنه خیلی خوشمزه خیلی گران
  • مریم IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    4 2
    با سلام رستوران ایتالیایی دلژین جمع شده و رستوران دلتا هم تغییر مدیریت داده و اسمش هم تغییر کرده و صد البته اسم رستوران های خوبی اینجا از قلم افتاده
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    14 6
    نعل اشکنه چند بار گوشت الاغ فروخته، پلمپ هم شده وباز سرویس میده
  • محمد رضا IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    1 0
    نعل اشکنه یکی از بدنام ترین رستوران های همدانه که نمیتوانم بگم چرا ولی تقریبا همه میدانن و قیمتهاش هم بی اندازه گران
  • ناصر IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    0 0
    سلاماگه غذای خوب وخوشمزه می خواهید بخورید یک سری به رستوران های حیدره بزنید واز باغهای دلنشین وبا صفا لذت ببرید وعدای خوشمزه نوش جان کنید مخصوصا باغ رستوان چهار فصل وعطر یاس ورستوان آفتاب
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    1 0
    سلام اطلاعات قدیمه
  • فرزند ایران IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    0 0
    چنتاشون ک واقعا مزخرفن
  • همدان CA ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    0 0
    فقط دستپخت
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    فقط ڪترینگ سینام
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 0
    واقعا چند باری نعل اشگنه رو بخاطر گوشت الاغ فروختنش پلمپ کردن. اینو همدانیا کاملا در جریانن
  • امیر IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    رستوران دلتا در حال حاضر به اسم دلسا فعالیت میکند و علیرغم تبلیغات زیاد از پایین ترین کیفیت برخوردار است چند ماه گذشته به همراه خانواده به این رستوران رفتم و هنوز از این انتخاب خود پشیمان هستم غذای سرد با بدترین کیفیتی که از یک رستوران انتظار دارید. لطفا فریب قیمت و تبلیغات این رستوران را نخورید.
  • م ش IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    چقد بد گفتید توریستارو پروندید قطعا که مقطعی و خوب و غدای بسیار خوب هم هست نیاز به تبلیغ ندارند خوبان
  • ذوقعلی IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    رستوران یاقوت بلوار ارم با مدیریت عالی
  • عسل IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    0 0
    رستوران کاکتوس سوسک داره کیفیت هم صفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید