۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 55417163

سفر به همدان با اقامت در این دیار باستانی کامل می‌شود به همین جهت با ما همراه باشید و از ارزان‌ترین هتل‌های همدان بیشتر بدانید.

ارزان‌ترین هتل‌های همدان

سلام نو _ سرویس گردشگری: گاهی اوقات مسافران بهترین هتل همدان را هتل هایی با قیمت مقرون به صرفه، امکانات مناسب و با دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری تعریف می کنند. ما برای این عزیزان بهترین هتل آپارتمان در همدان را توصیه می کنیم در همین جهت به تعدادی از هتل‌های سه ستاره و هتل آپارتمان با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه اشاره می‌کنیم.

هتل‌های سه ستاره همدان، ارزان و خوب

هتل آرین

هتل سه ستاره آرین یکی از هتل‌های مناسب و تمیز همدان است که دلیل موقعیت مکانی خوب و سطح کیفیت خدمات، بیشتر اوقات مورد توجه مسافران این شهر تاریخی بوده است. این هتل به‌منظور پیشرفت و افزایش راندمان کاری، سالانه بهسازی می‌شود. هتل آرین همچنین در فاصله نزدیکی به آرامگاه ابن سینا و برج تاریخی قربان قرار گرفته و دسترسی میهمانان خود را به این اماکن گردشگری آسان کرده است.

امکانات هتل: کافی‌شاپ، اینترنت، کافی‌نت، سالن کنفرانس، پارکینگ، لابی، آسانسور، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، خودپرداز

آدرس: همدان، خیابان تختی

هتل وندیک همدان

بهترین هتل همدان با ۳ ستاره کیفی هتل وِنِدیک همدان است که در سال ۱۳۹۹ تأسیس شد. این هتل شیک و نوساز در ۴ طبقه دارای ۱۷ اتاق یک تا ۴ تخته و ۱۰ سوئیت ۲ تا ۱۰ نفره است.

ارزان‌ترین هتل‌های همدان

این هتل با امکانات کامل نظیر رستوران و کافی شاپ همراه با منو غذایی و نوشیدنی بسیار متنوع و سالن کنفرانس با جمعیت ۲۰۰ نفری پذیرای شما مسافران عزیز است. دسترسی هتل وندیک همدان به کلیه مراکز تجاری، گردشگری و تفریحی بسیار عالی است. پارکینگ روباز، اینترنت رایگان و اتاق هایی با امکانات کامل همراه با تجهیزات مورد نیاز برای پخت و پز و استراحت، این مجموعه را به بهترین هتل همدان با قیمت بسیار مناسب تبدیل کرده است.

آدرس هتل وندیک: خیابان سعیدیه، جنب استادیوم ملت

هتل آپارتمان‌های با کیفیت همدان

هتل خاتم همدان

هتل آپارتمان خاتم تهران با ۳ ستاره کیفی یکی از بهترین و مناسبترین هتل های همدان از لحاظ امکانات، دسترسی به جاذبه های گردشگری و قیمت است. این هتل در ۷ طبقه با ۳۵ اتاق، مهمان گردشگران عزیز از سراسر کشور است.

اتاق های هتل خاتم همدان در ظرفیت های ۱ تا ۶ نفره هستند. پارکینگ این مجموعه با ظرفیت ۲۷ خودرو (رایگان) و رستوران خاتم با ظرفیت ۱۰۰ نفر خدمات رسانی دارد. امکانات کلی اتاق ها شامل صندوق امانات، تلفن خانه داری، یخچال و مبلمان، تلویزیون و بالکن هستند.

ارزان‌ترین هتل‌های همدان

امکانات کلی هتل خاتم همدان به عنوان بهترین هتل همدان، شامل آسانسور، پله اضطراری، کافی شاپ، ترانسفر رفت، خانه داری، ماساژ، خشکشویی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و نگهداری کودک هستند.

آدرس هتل خاتم: میدان فلسطین، جنب فروشگاه رفاه

هتل سفیر همدان

هتل آپارتمان سفیر با ۳ ستاره کیفی را می توان یکی از محبوب ترین و بهترین هتل های همدان در نظر گرفت. این هتل برای کسانی که به دنبال اقامتگاهی مقرون به صرفه با امکانات و دسترسی مناسب هستند یکی از بهترین گزینه هاست. هتل سفیر همدان در ۸ طبقه و ۱۵ سوئیت تک تا ۶ نفره به هموطنان خدمات رسانی دارد.

پارکینگ هتل آپارتمان سفیر گنجایش ۱۲ خودرو دارد و رستوران آن با ۱۵۰ نفر ظرفیت و منو غذایی متنوع در خدمت شماست. امکانات متنوع اتاق ها از قبیل مبلمان، یخچال، بالکن، مینی بار، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، صندوق امانات و پاورسوئیچ آن را به بهترین هتل همدان تبدیل کرده است.

امکانات کلی هتل سفیر همدان شامل تاکسی سرویس اختصاصی، کافی نت، صرافی، خانه داری، خدمات بیدارباش، کرایه خودرو بدون راننده، خدمات تور، آسانسور، ترانسفر رفت و برگشت، پله اضطراری، خدمات تشریفات ویژه یا CIP، سالن اجتماعات و خشکشویی است.

آدرس هتل آپارتمان سفیر همدان: بلوار غبار همدانی، بلوار جانبازان

ارزان‌ترین هتل‌های همدان

چند هتل دو ستاره و ارزان قیمت در همدان

هتل کریم خان زند ملایر

هتل دو ستاره کریم‌خان زند مقابل دریاچه زیبای کوثر و مرکز تفریحی پارک کوثر در ورودی شهر ملایر قرار گرفته است. برخی اتاق‌های این هتل چشم‌اندازهای دلنواز و زیبایی از دریاچه دارند و اقامتی متفاوت را برای میهمانان این هتل به ارمغان می‌آورند.

دسترسی مناسب به جاذبه‌های گردشگری شهر، از دیگر ویژگی‌های ممتاز این هتل هستند. امکانات هتل: تالار عروسی، لابی، آسانسور، چایخانه سنتی، رستوران، کافی‌شاپ، سالن آمفی‌تئاتر، استخر، سونا، جکوزی، پارک بازی کودکان، نمازخانه، تاکسی سرویس، فضای سبز

آدرس: همدان، ملایر، ضلع غربی دریاچه کوثر

هتل جهانگردی علیصدر کبودرآهنگ

اگر به‌دنبال سفری رویایی با مناظر چشم‌گیر طبیعی و آب و هوایی بسیار با طراوت و خنک هستید، پیشنهاد می‌کنیم که در هتل جهانگردی دو ستاره علیصدر کبودرآهنگ اقامت کنید. این هتل در روستایی زیبا نزدیک به شگفت‌انگیزترین غار آبی جهان، غار علیصدر قرار گرفته است. اتاق‌های این هتل بسیار راحت هستند و پنجره‌های آن‌ها را مناظری آرامش‌بخش و دلپذیر قاب گرفته‌اند.

ارزان‌ترین هتل‌های همدان

با اقامت در این هتل می‌توانید از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی همدان از جمله چشمه‌های آب‌معدنی گل‌تپه، غار سراب، غار علیصدر و روستای گردشگری لاله‌جین به‌راحتی دیدن کنید.

امکانات هتل: لابی، کافی‌شاپ، صندوق امانات، پارکینگ، اینترنت پرسرعت، رستوران، خشکشویی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، فضای سبز

آدرس: همدان، کبودرآهنگ، بخش گل تپه، روستای علیصدر

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید معین راد IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    0 0
    هتل وندیک بسیار عالی بود خصوصا کیفیت غذا بسیار بینظیر بود .پیشنهاد میکنم حتما به هتل وندیک تشریف ببرید۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید