همدان از مقاصد هیجان‌انگیز و دیدنی ایران به شمار می‌رود با ما همراه باشید و درباره چند هتل ۴ ستاره در همدان که باید رفت بیشتر بدانید.

چند هتل ۴ ستاره در همدان که باید رفت!

سلام نو _ سرویس گردشگری: همدان، قدیمی‌ترین شهر ایران و از کهن‌ترین شهرهای جهان است. نام قدیم این شهر زیبا هگمتانه است که پیشینه آن به سده هشتم هجری می‌رسد. از این رو همدان، مملوء از آثار باستانی و مکان‌های تاریخی است که هرساله منجر به جذب گردشگران بسیاری می‌شود. می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این گردشگران رزرو هتل مناسب در این شهر است از این رو در ادامه به تعدادی از هتل‌های چهار ستاره همدان می‌پردازیم.

هتل‌های چهار ستاره با کیفیت در همدان

هتل بین المللی امیران همدان

هتل چهار ستاره امیران با ۵۵ سوئیت اقامتی و در ۵ طبقه، یکی از بهترین هتل‌ های همدان است. این هتل زیبا، همانند شهری که در آن واقع شده است، سازه‌ای تاریخی دارد و آجربه‌آجر آن یادآور ایران باستان است. از دیگر مزیت‌های این هتل این است که در بلندترین نقطه شهر قرار گرفته است و دو چشم‌انداز بی‌نظیر در اختیارتان می‌گذارد. از یک سو می‌توانید ارتفاعات کوه الوند را پیش چشم داشته باشید و از سوی دیگر شهر زیبای همدان را.

چند هتل ۴ ستاره در همدان که باید رفت!

این هتل نوساز دارای امکانات و تجهیزاتی مدرن و به‌روز است که آسایش و رفاه هر چه تمام‌تر شما را فراهم می‌کند. از تجهیزات آن می‌توان به تلویزیون، صبحانه سلف سرویس، یخچال، تخت خواب، مینی‌بار، صندوق امانات، کتری برقی، اینترنت رایگان، استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزشی اشاره کرد.

به‌علاوه سوئیت‌های لاکچری و فوق لوکس این هتل می‌توانند لذت شبی به‌یادماندنی را برایتان به ارمغان بیاورند. همین طور سالن‌های پذیرایی ۸۰۰نفره آن بهترین گزینه برای برگزاری مهمانی‌ها و مراسم جشن و پایکوبی است. این هتل در بلوار بعثت شهر همدان واقع شده است.

هتل پارسیان آزادی همدان

هتل پارسیان آزادی همدان در سال ۱۳۷۲ به بهره برداری رسیده که با توجه به ارتقاء کیفیت خدمات هتلداری خود، توانسته گردشگران بسیاری را به سمت خود جلب نماید. این هتل در طی سال ها مورد بازسازی قرار گرفته، اما آخرین تاریخ بازسازی هتل مربوط به سال ۱۳۹۶ می شود. در بین هتل های همدان، هتل پارسیان آزادی همدان یکی از بهترین ها است که پیشنهاد می شود اقامت در آن را از دست ندهید. هتل ۴ ستاره پارسیان آزادی همدان دارای ۴۵ اتاق می باشد که در ۵ طبقه جای گرفته اند.

چند هتل ۴ ستاره در همدان که باید رفت!

۳۶ اتاق دو تخته و ۹ سوئیت دلباز، از جمله اتاق های این هتل همدان است. تمامی این سوئیت ها با کیفیتی بسیار بالا و دیزاینی فوق العاده لوکس، مهیای پذیرایی از میهمانان شهر همدان می باشد.

کلیه اتاق های هتل پارسیان لوکس آزادی همدان مجهز به بهترین لوازم لوکس است که همه اتاق ها دارای سیستم های امنیتی، اعلام حریق، صندوق امانات شخصی، تلفن، تلویزیون کابلی، کانال های ماهواره ای و ... می شود. اینترنت پرسرعت، مینی بار، سرویس اتاق ۲۴ ساعته و ... از دیگر خدمات و امکانات اتاق های این هتل می باشد.

سوئیت های هتل پارسیان آزادی همدان برخی چشم اندازی رو به کوه و جنگل و بعضی از آن ها نمای شهر را به چشم می کشد. رعایت تمامی اصول بهداشتی در این اتاق ها اعمال می شود و با هربار ضدعقونی کامل و دقیق مهیای پذیرش میهمان بعدی می شود. نا گفته نماند قیمت اتاق های رو به جنگل و کوه، گران تر از رو به شهر است.

چند هتل ۴ ستاره در همدان که باید رفت!

امکانات هتل پارسیان آزادی همدان

رستوران، تالار پذیرایی، خشکشویی، روم سرویس، سالن کنفرانس، کافی شاپ، استخر، سونا، اینترنت رایگان، پارکبنگ، فضای سبز، خدمات خانه داری، خدمات برای معلولین، روزنامه، تاکسی سرویس، خود پرداز و وتلفن در لابی

آدرس هتل پارسیان آزادی همدان

همدان، میدان قائم، بلوار ارم

تلفن هتل پارسیان آزادی همدان

۰۸۱-۳۸۳۸۰۰۰۰

هتل‌های ۴ ستاره همدان با خدمات مناسب

هتل پارسیان بوعلی همدان

هتل پارسیان بوعلی بهترین هتل همدان با ۴ ستاره کیفی است که در واقع یکی از هتل های زنجیره ای پارسیان در کشور است. این هتل ۲ طبقه با ۳۶ اتاق، در بین دو باغ بسیار زیبا و سرسبز احاطه شده که منظره چشم نوازی از داخل اتاق به شما می دهد. هتل ۴ ستاره پارسیان بوعلی علاوه بر اینکه از تمامی امکانات رفاهی برخوردار است، نزدیک به جاذبه های گردشگری زیادی هم هست. اتاق های هتل پارسیان بوعلی در ظرفیت ۱ تا ۴ نفره هستند. پارکینگ با ظرفیت ۵۰ خودرو (رایگان) و رستوران پارسه با ظرفیت ۱۲۰ نفر و همچنین استخر روباز تابستانه رایگان بخشی از مهمترین خدمات این هتل است.

چند هتل ۴ ستاره در همدان که باید رفت!

تمامی اتاق ها از امکانات کامل برخوردار هستند. امکانات کلی هتل بوعلی همدان نیز شامل اتاق بازی، آژانس مسافرتی، کافی شاپ، نمازخانه، پله اضطراری، فضای سبز، تاکسی سرویس اختصاصی، خشکشویی، اتاق چمدان، سالن اجتماعات و پارک کودک هستند.

آدرس هتل پارسیان بوعلی همدان: خیابان بوعلی سینا، نرسیده به میدان جهاد

هتل کتیبه همدان

یکی دیگر از بهترین هتل های همدان، هتل کتیبه همدان است. این هتل در سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسیده است. و با مساحتی بالغ بر ۵۲۰۰ متر و در ۴ طبقه بنا شده است و ۳۱ واحد اقامتی لوکس و لاکچری با امکاناتی کامل و بی‌نظیر دارد. هتل کتیبه در بهترین نقطه آب‌ و هوایی همدان و در روبه‌روی ارتفاعات واقع شده است.

از بهترین مزیت‌های این هتل می‌توان به رستوران ایتالیایی آن که از با کیفیت‌ترین رستوران های همدان است، اشاره کرد. این رستوران با مهمان‌کردن شما به خوش‌مزه‌ترین غذاهای ایتالیایی، طعم سفرتان را ماندگارتر می‌کند. اگر این هتل را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کردید، حتماً شبی را در روف گاردن سرسبز و رؤیایی آن با آب‌وهوای کم‌نظیرش سپری کنید و از منظره کوه‌های روبه‌رویتان لذت ببرید.

چند هتل ۴ ستاره در همدان که باید رفت!

مراکز گردشگری نزدیک به هتل کتیبه: آرامگاه باباطاهر، گنبد علویان، تپه باستانی، برج قربان، آرامگاه ابوعلی سینا هستند.

آدرس: این هتل در میدان قائم همدان، بلوار ارم واقع شده است.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید