سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان از بازداشت متهم حرفه ای و تحت تعقیب با ۱۲۷ میلیارد ریال کلاهبرداری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قشم خبر داد.

بازداشت کلاهبردار حرفه ای ۱۲۷ میلیارد ریالی در قشم

به گزارش سلام نو، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۱۴ بهمن ماه)، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری (خرید و فروش و جعل اسنادِ دو واحد آپارتمان ) به پلیس آگاهی شهرستان قشم، پیگیری موضوع به صورت تخصصی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی در راستای کشف جرم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد متهم تحت تعقیب بوده و دارای چندین پرونده حقوقی و کیفری نزد محاکم قضائی در استان تهران است.

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی متهم در شهرستان قشم شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات پلیسی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده پس از مواجه شدن با دلایل و مستندات موجود اعتراف کرد با شگردهای خاص در قالب شرکت های کاغذی و جعل سند ۱۲۷ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

سردار جعفری با بیان این که مبارزه با پدیده جعل و کلاهبرداری با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید