دستگاه جدید لاغری به افراد چاق این امکان را می‌دهد که معده خود را شخصا شستشو داده و غذاهای سنگین خورده شده را دور بریزند.

نحوه کاهش وزن ۳۰ کیلویی بدون رژیم و عمل جراحی + فیلم
  • کاهش وزن بدون عمل
  • روش انجام کار سیستم اسپایر اسیست
  • آیا این روش خطرناک است؟
  • رضایت فرد استفاده کننده

به گزارش سلام نو؛ کاهش وزن ۳۰ کلیوگرمی بدون نیاز به گرفتن رژیم‌های سخت و انجام ورزش‌های سنگین، انگار در دنیای رویاهای خود زندگی می‌کنید! سیستم اسپایر اسیست این رویا را به واقعیت تبدیل کرده است. برای آشنایی با روند کار سیستم کاهش وزن بدون عمل با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید. در انتهای مطلب ویدیوی طرز کار این دستگاه شگفت‌انگیز را می‌توانید مشاهده کنید.

البته آیا این دستگاه واقعی است یا خیر و فقط برای خالی کردن جیب مشتریان خود با ضررهای جبران ناپذیر است اطلاعاتی منتشر نشده است و باید منتظر ماند و عملکرد این دستگاه را دید.

کاهش وزن بدون عمل

اخیرا دستگاهی جدید طراحی شده است که ظرف چند ماه کاهش وزن را در اختیار مردم قرار می‌دهد بدون آن که نیاز به پیروی از یک رژیم غذایی خاص باشد. سیستم اسپایر اسیست ادعا می‌کند که می‌تواند به صدها فرد چاق کمک کند و وزنی حدود ۳۰ کیلوگرم را کاهش دهد. بااین‌حال منتقدینی نیز برای این ادعا وجود دارند.

روش انجام کار سیستم اسپایر اسیست

گفته می‌شود در این سیستم کاهش وزن طی یک عمل ۱۵ دقیقه‌ای لوله‌ای را درون معده بیمار کار می‌گذارند که از طریق یک شکاف به شکم متصل می‌شود. پس از خوردن وعده‌غذایی فرد می‌تواند پمپی را به انتهای لوله وصل کند. این پمپ معده را از آب پرکرده و غذاهای هضم نشده درون معده را شسته و به کیسه‌ای خارج از معده می‌ریزد.

این روش تکرار می‌شود و در صورت عدم استفاده، لوله داخل معده باقی می‌ماند و با در پوشی مخصوص بسته خواهد شد. بیمارانی که تصمیم دارند تا از این دستگاه استفاده کنند با پمپاژکردن هر وعده‌غذایی می‌توانند از هضم یک‌سوم غذای مصرفی خودداری کنند.

آیا این روش خطرناک است؟

سازنده اسپایر اسیست بیان می‌کند که به‌منظور جلوگیری از انسداد لوله باید غذا را به طور کامل جوید. نصب و استفاده این دستگاه خطرناک نیست و نتایج کاهش وزن آن تقریبا با عمل جراحی برابر است.

بر اساس یک نظریه اصل این سیستم درست برعکس تغذیه از طریق لوله پک معده است بدان صورت که فرد بیمار که توانایی بلع از طریق دهان را ندارد توسط این لوله پک تغذیه می‌کند اما در واقع این دستگاه کاهش وزن چیزی غیر از استفراغ بر اساس تقاضا نمی‌باشد و سیگنال اشتباهی را در معده وارد می‌کند. ممکن است اضافه وزن شما به دلیل کارکرد نامناسب دستگاه گوارش باشد پس قبل از انجام هرگونه عمل جراحی مطلب کمبود این ویتامین باعث نفخ شکم می‌شود را از دست ندهید.

رضایت فرد استفاده کننده

بااین‌حال فردی که از این دستگاه استفاده می‌کرد بیان کرد که اسپایر اسیست زندگی او را متحول کرده است زیرا او ۱۴۲ کیلوگرم وزن داشته است و با رژیم‌های غذایی برخلاف تصورش افزایش وزن پیدا کرده بود اما با این سیستم موفق شده بود ۲۵ کیلوگرم وزن خود را بدون دردسر از دست دهد. سازنده این دستگاه مدعی شده است که این محصول می‌تواند فرد را از چاقی نجات دهد و دیگر نیازی به عمل جراحی بای‌پس معده نخواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید