آیین نواختن زنگ انقلاب در مدارس، با حضور افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان، شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت، محمد محمدحسینی، فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی، نظامی و انتظامی شهرستان قشم، در مدرسه خدیجه کبری شهر سوزا برگزار شد.

«زنگ انقلاب» در مدارس جزیره قشم نواخته شد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم؛ افشار فتح الهی در این مراسم اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی با وجود دشمنی ها و فتنه انگیزی دشمنان از روز نخست انقلاب، به پشتوانه حضور مردم در عرصه های مختلف مسیر پیشرفت و توسعه را طی خواهد کرد.

وی ادامه داد: امروز نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان کشور وظیفه خطیری برعهده دارند و برای حرکت به پیشرفت و توسعه، چشم امید جامعه به نوجوانان و جوانان ایران اسلامی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: امروز در حالی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که در تمام این سال ها و با وجود فتنه انگیزی دشمنان نظام جمهوری اسلامی، پیشرفت های فراوانی در حوزه ها و بخش های مختلف کشور رخ داده است.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم نیز در این مراسم اظهار داشت: حضور مسئولان اجرایی کشور در کنار دانش آموزان و نوجوانان، نشان دهنده اراده جدی تمامی دستگاه ها و نسل های مختلف برای پیشرفت و توسعه کشور در زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمنی و خصومت دشمنان انقلاب اسلامی هر روز بیشتر می شود، اما با توکل به خداوند و حرکت مردم تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش برای رسیدن به آرمان های انقلاب، آینده روشنی پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد.

شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت شهر قشم نیز در این مراسم گفت: با وجود برخی سختی ها و مشکلات اقتصادی امروز، مردم با بصیرت و شناخت کافی نسبت به پیشرفت ها و نعمت های فراوانی در حوزه های مختلف در سال های پس از انقلاب در کشور ایجاد شده آگاه هستند.

سید محمد محمدحسینی تختی، فرماندار شهرستان قشم نیز در آیین نواختن زنگ انقلاب، تصریح کرد: با وجود تمام دشمنی هایی که در سال های پس از انقلاب صورت گرفته باید قدردان سپاه پاسداران و سایر دستگاه ها و نیروهای حافظ امنیت در کشور باشیم.

براساس این گزارش، زنگ انقلاب در روز دوازده بهمن ماه؛ به مناسبت نخستین روز از دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی با حضور مسئولان جزیره قشم همزمان با سایر نقاط کشور نواخته شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید