گروه مپنا با معرفی دستاوردهای صنعتی خود از 9 تا 11 بهمن ماه در نمایشگاه بین‌المللی انرژی عراق حضور داشته است.

معرفی دستاوردهای صنعتی گروه مپنا در نمایشگاه انرژی عراق

نمایشگاه بین‌المللی بغداد در کشور عراق با حضور 47 شرکت از بیش از 10 کشور آسیایی و اروپایی برگزار شده است. از جمله شرکتهای حاضر در این نمایشگاه میتوان به جنرال الکتریک، زیمنس، آنسالدو، کپت و گروه ماس اشاره کرد. با توجه به فروش نفت و افزایش درآمدهای ارزی عراق، دولت عراق و وزارت برق این کشور برنامه جامعی برای احداث نیروگاه هدی جدید و توسعه شبکه برق این کشور دارد و شرکت های خارجی نسبت به دوره گذشته حضور فعالتری در این نمایشگاه دارند.

گروه مپنا نیز با حضور نمایندگان بخش‌های برق، سرویس، نفت و گاز، تولید و مدیریت ارتباطات و بازار اقدام به معرفی محصولات و زنجیره کامل خدمات حوزه‌های مربوطه در این رویداد کرده است.

عموم مردم، متخصصان بین المللی و مقامات کشوری و سیاسی مختلف از غرفه مپنا در این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند که از جمله آنها می‌توان به وزیر برق عراق و هیئت همراه، مدیران کل برق منطقهای عراق، نمایندگان کمیته عالی انرژی عراق و مدیران نیروگاهها و فعالین صنعت برق عراق اشاره کرد.

گفتنی است مپنا نخستین و بزرگترین پیمانکار عمومی نیروگاهی در ایران و خاورمیانه است و با اتکا به توان متخصصان ایرانی در تولید بیش از ۶۰ هزار مگاوات برق نقش آفرینی کرده است. این گروه صنعتی بیش از ۵ هزار مگاوات برق نیز در کشورهای دیگر به تولید رسانده است.

همچنین مپنا با توجه به توانمندی‌های تکنولوژیکی در صنعت نفت و گاز، گامی نوین در توسعه صنایع حوزه انرژی کشور برداشته است. از سوی دیگر گروه مپنا دانش فنی سرویس‌های صنایع نیروگاهی و نفت و گاز را به صورت بومی در اختیار دارد و با ارائه چرخه کامل تجهیزات و پشتیبانی، این سرویس‌ها را در بالاترین سطح از تعمیرات جزئی تا تعمیرات اساسی ارائه می‌دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید