۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
کد خبر: 55416980

قبل از سرمایه گذاری بلندمدت در تجهیزات کپی و چاپگر، کمی زمان بگذارید و ویژگی های آن را بررسی کنید و در مورد آنچه برای کسب و کار شما مهم است فکر کنید.

کپی باید اصل باشه

دستگاه کپی برای خریدش حتما به اصل بودنش دقت بشه !!

مگه دستگاه کپی غیر اصل هم داریم؟!

آره یه مثالش برخی از دوستان چینی هستند که از برند های مطرحی مثل اچ پی و اپسون با همون اسم و لی بی کیفیت محصولات کپی دستگاه کپی رو درست کردند و روانه بازار شد. برخی از دوستان ایرانی حاضر در صحنه ما هم این دستگاه ها رو وارد کردند به به جای اصل میفروشن !!!

از کجا متوجه اصل بودن دستگاه کپی خودمون بشیم؟

اول از همه خرید محصولات دستگاه کپی و تجهیزات اداری دیگه رو از فروشگاه های معتبری مثل مهام پرینت و یا مقداد آی تی و دیجیکالا با گارانتی معتبر انجام بدین.

دوم از طریق سریال درج شده روی دستگاه کپی و یا مراجعه به سایت برند تولید کننده میتونین ببینین دستگاه کپی شما اصله یا نه

لنگرکپی باید اصل باشه

ویژگی های مهم دستگاه های کپی

دستگاه های کپی استفاده و ویژگی های مختلفی دارند که در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

مرتب سازی اسناد

اکثر دستگاه‌های کپی مدرن دارای یک ویژگی مرتب‌سازی هستند که کپی‌ها را به ترتیب اصلی آن ها مرتب می‌کند، بنابراین نیازی نیست در تلاش برای نظم بخشیدن به ارائه خود دست و پنجه نرم کنید.

بسیاری از دستگاه های کپی نیز اسناد شما را به صورت خودکار به هم متصل می کنند که باعث صرفه جویی در زمان و ناامیدی می شود.

چاپ دورو اتوماتیک

یک راه خوب برای صرفه جویی در کاغذ و کاهش بودجه، چاپ دورو اتوماتیک است. این یک ویژگی چاپ دو طرفه است که به طور خودکار یک کاغذ چاپ شده را دوباره در دستگاه بارگیری می کند، آن را برمی گرداند و سمت دوم سند را در پشت صفحه چاپ می کند. این نه تنها کارآمدتر است، بلکه باعث می شود اسناد حرفه ای تر به نظر می رسد.

فیدرها

اگر انبوهی از اسناد برای کپی دارید، یک مکانیسم تغذیه خودکار می تواند یک نجات دهنده باشد. تغذیه اسناد به این معنی است که به جای این که مجبور باشید هر سند را به صورت جداگانه بارگیری کنید، فقط می توانید یک انبوه تا ۵۰ برگ را بارگیری کنید و دستگاه کپی به طور خودکار از طریق آن ها اجرا می شود.

تغییر اندازه اسناد

اگر نیاز به تولید اسناد با اندازه های مختلف دارید، مهم است که چاپگر و دستگاه کپی شما ظرفیت بزرگنمایی و کاهش اندازه اسناد را داشته باشند.

اندازه استاندارد کاغذهای دستگاه های کپی ۸.۵ اینچ در ۱۱ اینچ می باشد.اما امروزه بسیاری از دستگاه های کپی جدید برای کار با کاغذهایی مانند ۱۱×۱۷ اینچ یا ۲۰×۱۷ اینچ مجهز شده اند.

دستگاه های کپی دیجیتال

لنگرکپی باید اصل باشه

در عصر حاضر، به روز بودن و دیجیتال بودن تجهیزات دستگاه فتوکپی شما برای اطمینان از کارآمدی کسب و کار شما مهم است.

در حالی که مدل‌های قدیمی آنالوگ پرینترها و دستگاه‌های کپی هنوز در برخی از دفاتر استفاده می‌شوند، تجهیزات دستگاه کپی دیجیتال به شما کمک می‌کنند تا فرآیندهای دفتر خود را بهینه کنید و کارایی کلی کسب و کار خود را بهبود ببخشید.

تجهیزات کپی دیجیتال با اتصال به اینترنت این مزیت بزرگ را دارند که می توانند به شبکه دفتر شما متصل شوند و به شما این امکان را می دهند که درخواست چاپ یک سند مستقیماً از رایانه خود را داشته باشید، نه نیاز به اتصال دستی به دستگاه.

اتصال تجهیزات چاپ و کپی خود به شبکه اداری خود همچنین به این معنی است که می توانید اسناد خود را به صورت الکترونیکی ذخیره کنید و کمتر به فضای ذخیره سازی کاغذ متکی باشید.

امنیت

در حالی که داشتن دستگاه‌های کپی و چاپگر متصل به WiFi یکی از جنبه‌های مهم تجهیزات دستگاه کپی است، دستگاه‌های متصل به اینترنت یک عنصر خطر امنیتی اضافی دارند. برنامه های کپی می توانند با افزودن یک لایه امنیتی اضافی به کاهش این خطر کمک کنند.

اگر می‌دانید که کسب ‌وکارتان اطلاعات حساسی را مدیریت می‌کند یا ممکن است در معرض نقض داده‌ها باشد، همیشه توصیه می‌شود مطمئن شوید که امنیت کسب‌وکارتان اولویت اصلی است.

استفاده از برنامه های چاپگر معتبر به حفظ امنیت اسنادی که چاپ می کنید کمک می کند، برخی از برنامه‌ها اطمینان حاصل می‌کنند که کاربران قبل از چاپ، کپی یا دسترسی به اسناد، یک کارت هوشمند را تند بکشند یا یک پین امنیتی وارد کنند، که وقتی کسب‌وکار به دنبال کاهش خطرات امنیتی خود است، مفید است.

عملکرد مناسب دستگاه کپی

عملکردهای دستگاه کپی که برای کسب و کار شما بسیار مفید هستند به نیازها و اولویت های فردی شما بستگی دارد.

قبل از سرمایه گذاری بلندمدت در تجهیزات کپی و چاپگر، کمی زمان بگذارید و ویژگی های آن را بررسی کنید و در مورد آنچه برای کسب و کار شما مهم است فکر کنید.

به یاد داشته باشید که در حالی که تجهیزات جامع‌تر دستگاه فتوکپی گران‌تر هستند، معمولاً متوجه می‌شوید که مجموعه گسترده‌ای از ویژگی‌های آن در درازمدت با کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری، کاهش ضایعات و بهبود کارایی هزینه‌های خود را پرداخت می‌کند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید