در بالای یه تپه در روستای کُلُمه در کلاردشت مازندران ویلای متروکه‌ای با معماری عجیب و غریب وجود داره که داستان‌های مختلفی از ساخت اون گفته می‌شه.

خانه ارواح ترسناک در کلاردشت مازندران + ویدیو

سلام نو-سرویس گردشگری:

این خونه که به «خانه ارواح» شهرت داره، ده‌ها نکته عجیب داره؛ از جمله اینکه هیچ قسمت این خونه با یکدیگر قرینه نیستن، پنجره‌ها برعکس هستن، دیوارهاش هم صاف نیستن و ترسناک تر از همه اینکه یه حفره‌ بزرگ در طبقه همکف هست و یه قفس آهنی چند متری و بزرگ در طبقه اولش هست که این خونه رو مرموزتر کرده.

بعضیا می‌گن این خونه یک شبه ساخته شده و گنج‌های زیادی در زیر زمین‌ اون پنهان شده و اون حفره بزرگ واسه همین تو این خونه هست. بعضیا هم معتقدن این ویلا در حال ساخت بوده که مورد توجه موجودات فرازمینی قرار گرفته و اونا هم با اذیت و آزار مالک این خونه باعث فراری دادن اون شدن.

مرموز بودن این خونه باعث شد بعضیا اون رو «خانه ارواح» یا در گویش محلی «جن کولی» بنامند و همین اسم عجیب در کنار معماری عجیب و غریب تر اون کافی بود که پای گردشگران و ماجراجویان زیادی به خانه ارواح کلاردشت باز بشه.

مقدم یکی از اهالی منطقه تو مازندران از راز این خونه عجیب پرده برمی داره و می‌گه: این ویلا یک شبه ساخته نشده و سال‌ها قبل توسط یک فرد که علاقه‌مند به معماری‌های عجیب و غریب بود ساخته شده اما مسئولان به دلیل قرار گرفتن این ملک در زمین کشاورزی با دادن انشعابات آب و برق و گاز به مالک اون مخالفت کردن و برای همینه که خونه به همون شکل نیمه ساز رها شده.

بیشتر بخوانید: مرموزترین دریاچه پر از گنج دنیا در ایران + ویدیو

کد خبرنگار: ۲۷
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • RU ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    1 0
    فازش چیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید