ساعت ۸:۳۰ صبح جمعه مهاجمی مسلح به سلاح کلاشینکف به سمت سفارت باکو در تهران حمله می‌کند که در نتیجه آن فردی به نام «اورخان عسگروف» رئیس حراست سفارت باکو کشته می‌شود و دو نفر دیگر زخمی می‌شوند.

تلاش باکو برای تخریب روابط با ایران / از سفر به ایران بپرهیزید

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، در ادامه اقدامات اخیر باکو به بهانه حمله یک فرد به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران با انگیزه شخصی، این کشور به شهروندانش توصیه کرد از سفر به ایران پرهیز کنند.

جمهوری آذربایجان در ادامه تلاش‌ها برای تخریب روابط با ایران به بهانه حمله یک فرد به سفارت این کشور در تهران که به‌خاطر مسائل شخصی صورت گرفته بود، هشدار سفر به ایران صادر کرد. این در حالی است که باکو اعلام کرده کنسولگری خود را در شهر تبریز باز نگه می‌دارد.

این وزارتخانه در اطلاعیه‌ای ضمن اشاره به حمله اخیر در سفارت باکو در تهران، مدعی شد به دلیل «وضعیت ناپایدار» در جمهوری اسلامی ایران و «حمله تروریستی» علیه ماموریت دیپلماتیک جمهوری آذربایجان، به شهروندان توصیه می‌شود جز در صورت لزوم از سفر به ایران بپرهیزند. باکو افزود: به کسانی که سفر می‌کنند توصیه می‌شود احتیاط بیشتری را به کار ببندند.

در این اطلاعیه همچنین به شهروندان جمهوری آذربایجان که در حال حاضر در ایران حضور دارند، توصیه شده مقررات ایمنی و امنیتی را رعایت کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید